• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Yes inne på Baltic mest faktiskt..😁

Go for it, sjukt fin!

Kollat på Raven Trekker brons?

Go for it, sjukt fin!

Kollat på Raven Trekker brons?
Rätt cool..

Åker ut på sälj nu, jag får tyvärr nöja mig med bara en WMT :cool:

IMG_20201024_210234.jpg

Lyxigt med lunchbyten. Klurigt när man inte jobbar/pluggar hemma. Ska man ha några klockor i handskfacket på bilen kanske? Eller i fickan bara? Känns helt normalt att ränna runt med en handfull armbandsur i byxfickan va?

Du får ju bära med dig en klockrulle vart du än går.

Bara gå runt med den i handen liksom? Låter också väldigt normalt
Jag har alltid en G-SHOCK i reserv på kontoret. Just nu en M5610R.
Enligt DHL kommer min denna på Tisdag..ska bli spännande 😁
20201014_184312.jpg
Jag har också estimerad leverans antingen mån el tis. Spännande!

Vad säger ni om dessa är dom värda 8900kr?
Vad tycker ni om utseendet?
23BFC9EF-7A02-4209-9994-3917988E80EB.jpeg
Jag tycker att de är fräcka med föredrar den förra modellen med PR-indikator istället för datum. Kul med Sverigekopplingen och att de verkar hålla riktigt hög kvalitet. Jag minns inte om det är på den egna hemsidan eller på deras Youtubekanal men de har i alla fall en hel serie där man får följa tillverkning, finishering osv. och det är väldigt imponerande för den förhållandevis låga prislappen. Om någon råkar ha en ECA Denise (förra modellen med PR-indikator) till övers så får ni gärna skicka ett PM... :angel:
Blir påmind om den här tråden lite överallt. Hej @HSK
IMG_20201024_153620.jpg
Haha, fy fan. Här är man ute och rastar sina tio ungar i minibussen och så blir man stalkad och fotad av ingen mindre än Lindell! 😂
Har börjat kolla lite på dessa..vad tror ni?
BALTIC-Aquascaphe-Bronze-3.jpg
yema_superman_heritage_bronze_limited_edition_41mm_1585567855_8852e472b_progressive.jpeg
@kidwizzle.png
2020-Certina-DS-PH200M-Blue-4.jpg
Det blir rätt vilken du än väljer! ;) Högkvalitativa och riktigt snygga och det har figurerat en del Baltic, Yema och Halios i tråden samt någon enstaka PH och jag har bara hört gott om dem.
Åker ut på sälj nu, jag får tyvärr nöja mig med bara en WMT :cool:

IMG_20201024_210234.jpg
Var det du som köpte 5514 Comex? :woot:

Jag tycker att de är fräcka med föredrar den förra modellen med PR-indikator istället för datum. Kul med Sverigekopplingen och att de verkar hålla riktigt hög kvalitet. Jag minns inte om det är på den egna hemsidan eller på deras Youtubekanal men de har i alla fall en hel serie där man får följa tillverkning, finishering osv. och det är väldigt imponerande för den förhållandevis låga prislappen. Om någon råkar ha en ECA Denise (förra modellen med PR-indikator) till övers så får ni gärna skicka ett PM... :angel:

Haha, fy fan. Här är man ute och rastar sina tio ungar i minibussen och så blir man stalkad och fotad av ingen mindre än Lindell! 😂

Det blir rätt vilken du än väljer! ;) Högkvalitativa och riktigt snygga och det har figurerat en del Baltic, Yema och Halios i tråden samt någon enstaka PH och jag har bara hört gott om dem.

Denise är riktigt bra tror dom haft på hemsidan där man kunde följa byggnation.

Inte här på forumet, nej.

Paddlar, tavlor och grejer kommer kanske i veckan...eller inte, vem vet 🙃
Finns ju ganska lysiga prylar att peta in om man känner för det men tycker original är ganska ok ändå, sett värre i betydligt kostsammare klockor 🙂
Den som lever får se!
Yes måste nog erkänna att jag föredrar lite mer kräm. Känns tryggt att kolla klockan när man vaknar i hundtimmen.

• Like
Reactions: v0n
Tillbaka
Topp