Smurfen ser trevlig ut, ser fram mot mer bilderBeställde både vintage Subben och en Smurf, Smurfen stannar och Vintage släpper jag om det finns intresse.![]()
![]()
Hur är spännet på den nya versionen, är det glidelock funktion på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smurfen ser trevlig ut, ser fram mot mer bilderBeställde både vintage Subben och en Smurf, Smurfen stannar och Vintage släpper jag om det finns intresse.![]()
![]()
Generiskt viklås, ingen glidelock funktion och inte ens det gamla Datejust låset men bortsett från det verkar den mycket bra.Smurfen ser trevlig ut, ser fram mot mer bilder
Hur är spännet på den nya versionen, är det glidelock funktion på det?
Usch, sånt kan du inte skriva såhär vid löning.. skäms! Blir ju duktigt sugen.Beställde både vintage Subben och en Smurf, Smurfen stannar och Vintage släpper jag om det finns intresse.
Sorry, my bad! Tänkte inte ens på att det var löningUsch, sånt kan du inte skriva såhär vid löning.. skäms! Blir ju duktigt sugen.
Det där var en fantastiskt snygg kombination. Är det för klocka från början? Snk? Är helt klar spekulant om den bli till salu![]()
MWC ska vara bra, iaf vad jag hört. Prisvärda och solida som kassaskåp!Var tvungen och beställa denna.
MWC P656...
Lite specs:
42mm bred.
14mm tjock.
Ronda 715li (guldpläterad platta), 10års batteritid.
200m vattentät.
Och TRITIUM TUBER!!
Denna har även stålboett istället för kolfiber..
![]()
![]()
![]()
Shysst att det är 20mm lug. Håller på det lite,. men har ju en snk803 liggandes som bara väntar på något skojTack! Vad kul att du gillar den. Det är en 36mm Explorer-style boett från luciusatelier.com avsedd för Seikos NH-verk. Blir högst osannolikt till salu men man ska ju aldrig säga aldrig.![]()
Stämmer haft 1 tidigareMWC ska vara bra, iaf vad jag hört. Prisvärda och solida som kassaskåp!
Shysst att det är 20mm lug. Håller på det lite,. men har ju en snk803 liggandes som bara väntar på något skoj![]()
Skapligt sugen du ärSkeppas ut denna vecka för som som beställt om någon har
![]()
Ja det är jag alltSkapligt sugen du är
Vilken version blir det? Själv skulle jag valt den blå med gilt om jag hade råd..
Det dyker snart upp nån, verkar inte vara superovanlig iallafall. Bjuder på en bild tillMycket bra. Är lite besatt av den där klockan måste erkännas.
Var jag först? Vilka tyckte länken var onödigt krånglig att korta?
![]()
![]()
![]()
Oj, vad stor den ser ut! Är den verkligen exakt 38mm?Var jag först? Vilka tyckte länken var onödigt krånglig att korta?
![]()
![]()
![]()
Gaaah! FOMO!!!
Kommer den kännas för liten?! Eller kommer den sitta bra, som Makon!? Så många frågor, så få svar!
Men den största frågan är ju vilken variant!
Jag gillar dom blå bäst,
![]()
![]()
Outsidern är denna, kul färgkombo.
![]()