Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är ursäktad! Har du sålt pjäsen ännu månne?Sorry, my bad! Tänkte inte ens på att det var löning![]()
Kände precis som du i början, trycka på en knapp för att se tiden!? Vad är det för jävla skit!! Men sen när jag läste på lite om den första typen av denna klockan som pulsar lanserade i början av 70-talet så blev det jäkligt coolt! Detta på sin tid var revolutionerande, digitalt och att den lös... man kunde alltså se tiden i mörker! Detta var exklusivt och framförallt allt dyrt och marknadsfördes som en klocka som inte kunde slitas ut eftersom det inte var några rörliga delar i utan helt digitalt, alltså en dator på handleden... hur ballt som helst på sin tid! Kanske inte lika ballt idag men historien om hela klockan gör så att den blir riktigt cool och väcker ha begär, fruktansvärt onödigt köp och pryl men jag vill ha en”Cool party”, som Arnold Schwarzenegger säger i rollen som Mr. Freeze i Batman Forever. Tuff design, men – synd att man måste trycka på en knapp för att visa tiden ... i 1,5 sekund! Cool ändå, men tror inte jag skulle använda den.
Nej den är kvar ännu, har inte lagt ut annons än men den kommer inom kort om den inte går dessförinnanDu är ursäktad! Har du sålt pjäsen ännu månne?
Mod?Såg en riktigt cool Casioak mod på Instagram! Rackarns clean med borstat svart
![]()
Bästa modden på en 2100 hittills!Såg en riktigt cool Casioak mod på Instagram! Rackarns clean med borstat svart
![]()
Ja, modifierad
Faktiskt, vart bra sugen!Bästa modden på en 2100 hittills!
Har du kollat om sakerna finns i Alis expressbutik?Ja, modifierad
Faktiskt, vart bra sugen!
Ståtlig pjäs! Den är med på min ”affordabla klockor som sällan dyker upp till salu-lista”
Så jäkla bra!Jag är ju lite nördig när det kommer till Gruppo Gamma, så man blev ju verkligen inte besviken när denna åkte på handleden!
![]()
Håller med! Riktigt bra modd! Så sjukt sugen på att fixa en sån klocka samt ett kitt! Ska tydligen va sjukt lätt att göraBästa modden på en 2100 hittills!
Får gärna skriva vart du hittar delarna isåfall. grymt snyggt.Såg en riktigt cool Casioak mod på Instagram! Rackarns clean med borstat svart
![]()