Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har tyvärr inga klockor med 22mm som behöver ett mesh...Är intresserad av 20mm nato. Gärna grönt men även annatskulle du vara intresserad att byta mot något mesh i 22?
![]()
Tro knappt jag har något vettigt att erbjudaJag har tyvärr inga klockor med 22mm som behöver ett mesh...
Inga band eller annat du vill bli av med?
Vad var det för byte du funderade på då?En tusing är väll bara grundklockan värd (mer om du har alla originaldelar)Hade ett byte jag funderade på men blev lite osäker om jag inte ska avvakta lite ändå
![]()
Absolut!Tro knappt jag har något vettigt att erbjudaMen säljer du?
Blev mycket stiligtSenaste bygget får hänga med idag:
![]()
Ja jag har missat att ställa dag/datum...![]()
Det grå gröna. Har du nån mer bild på det?Absolut!
22 mm:
Brunt läder, Zulu-Diver. Lite använt. 100:-
Röd-vit-blå-randigt av bättre kvalitet (Strapped tror jag). Oanvänt. 100:-
Svart zulu från Zulu-Diver. Använt men fint skick. 100:-
20 mm:
Svart läder från Zulu-Diver. Använt men fint skick. 100:-
Grå-grönt-randigt med svart rand i mitten. Klippt så det är singel-pass. Använt men fint skick. 50:-
Grå-svart-randigt Zulu-Diver premium. Endast provat på klocka. Grym hårdvara! 150:-
Röd-blått-randigt utan märke. Oanvänt. 75:-
Blått utan märke. Oanvänt. 75:-
Svart utan märke. Oanvänt. 75:-
18 mm:
Svart utan märke. Endast provat på klocka. 75:-
Hojta till om priserna är orimliga.
Frakt i kuvert ingår. Kan byta rubbet mot en fyrkantig G-Shock annars.
Det grå gröna. Har du nån mer bild på det?
Kan du inte fråga om du kan få "FiftyFujoor" på tavlan istället?Är sugen på en MM homage (igen). Var nog inte riktigt mentalt inställd på att ha en sist och provade dessutom inte den på gummi. Ni som haft en del olika, hur står sig dom olika? Har ju hört med @MaBr som hade proximan och tyckte att t.ex baksidan var ganska "billig". Fifty-fours variant verkar ju bra men innehåller något sea-gull verk istället för seiko NH35. San Martins är ju i en klass för sig men jag stör mig lite på den glansiga loggan. Ogillade även den gröna varianten jag hade sist.
Något som haft en del olika och kan ge lite input?
![]()
![]()
Dessvärre inte, hade heller inte känts särskilt rättvist åt ditt håll
Haha, det hade varit något.Kan du inte fråga om du kan få "FiftyFujoor" på tavlan istället?
Tänker mig att det är så det låter när Babben säger "Fiftyfour"
Mja, kanske...Dessvärre inte, hade heller inte känts särskilt rättvist åt ditt hållG-Shocken borde du hålla i istället kompis!
Senaste bygget får hänga med idag:
![]()
Ja jag har missat att ställa dag/datum...![]()
"Halvkass snedtripp någonstans i djupaste Karelen"...eller vad det nu står på tavlan(?)
![]()
![]()
![]()
Jaha, det var Amphibia det står där kanskeFasen vad ball den Amfibian blev.