• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Affordable digitalare i ett affordable panngym :)

PXL_20201107_165122463.NIGHT.jpg
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Jag kan verkligen inte bestämma mig.. Har 12hr gråa i kundkorgen men tvekar.. Grått känns lite annorlunda och tänker att det är roligt att välja något annat än blått (som man som oftast väljer). Samtidigt är blått så jädra snyggt :D i-landsproblem deluxe. Har även MAT som är blå och har BB58 som är blå. En blå Universa alt. Fairwind hade kanske varit lite för likt det man redan har i klocklådan :bored:
Ojdå, idag tog den grå över favoritplatsen. Tid att vara ute i solen och grym camo-nato. Den där mint-pilen alltså

72042CE7-B7CB-4B0C-ACB6-418906F3D1BF.jpeg


Kööööp!
 

Pebj0903

Omega
2-Faktor
Trevlig ändå. Ser Marathonsk ut. Men tritium är väl radioaktivt? Och bara bly kan stoppa radioaktivitet? Eller kanske inget, jag är ingen kärnfysiker får jag erkänna. Är det ens kärnfysiker som jobbar med kärnkraft?

Hursomhelst: Finns det någon radioaktivitet som når användaren?
Tritium avger betastrålning som inte kan ta sig igenom huden. Skulle du däremot få för dig att montera ner klockan och äta upp tuberna som tritiumet ligger i kan det vara skadligt.
 
Topp