Tobyponken
Basic
Såg den men jag behöver 20 mm. Tack ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den men jag behöver 20 mm. Tack ändå.
Allt bra här, har haft en liten klockdipp kan man säga. Men nu börjar det ordna upp sig. Saknar ju alla sköna lirare här..Chumba! Det var inte igår...tror jagHoppas allt är bra med dig
Allt bra här, har haft en liten klockdipp kan man säga. Men nu börjar det ordna upp sig. Saknar ju alla sköna lirare här..![]()
Var hittar jag ett schysst sådant?
Hmmm ingen aning.Riktigt snygg men varför så dyr?!
Detsamma och snyggt som fan.Mitt monsterbygge fick också en liten update.
Före:
![]()
Efter:
![]()
![]()
Önskar alla i tråden en fortsatt fin lördag!![]()
Kul att se dig här igenAllt bra här, har haft en liten klockdipp kan man säga. Men nu börjar det ordna upp sig. Saknar ju alla sköna lirare här..![]()
Kul att se dig här igen![]()
Det är kul att vara tillbaka..garanterat mindre kul för plånboken dock..Gött att ha dig tillbaka!![]()
Galet att den inte har sålts för det priset än.1650kr. Pengar eller byte.
![]()
Galet att den inte har sålts för det priset än.
Vad ser vi på för spännande?
Ja! Safirglas, 300m WR, keramisk vridningsinlägg, seiko NH35 och grym lume för 1650kr.Galet att den inte har sålts för det priset än.
Sugen på byte?Ja! Safirglas, 300m WR, keramisk vridningsinlägg, seiko NH35 och grym lume för 1650kr.
Vad har du för roligt?Sugen på byte?![]()
Venturo X Imperfect, PMa om det är intressant annars hoppas jag att nån kniper din klocka för den är rackarns finVad har du för roligt?![]()
Ojdå, idag tog den grå över favoritplatsen. Tid att vara ute i solen och grym camo-nato. Den där mint-pilen alltsåJag kan verkligen inte bestämma mig.. Har 12hr gråa i kundkorgen men tvekar.. Grått känns lite annorlunda och tänker att det är roligt att välja något annat än blått (som man som oftast väljer). Samtidigt är blått så jädra snyggti-landsproblem deluxe. Har även MAT som är blå och har BB58 som är blå. En blå Universa alt. Fairwind hade kanske varit lite för likt det man redan har i klocklådan
![]()
Är det den du har ute för försäljning så måste jag nog avstå pga avsvalnande av datum.Venturo X Imperfect, PMa om det är intressant annars hoppas jag att nån kniper din klocka för den är rackarns fin![]()
Tritium avger betastrålning som inte kan ta sig igenom huden. Skulle du däremot få för dig att montera ner klockan och äta upp tuberna som tritiumet ligger i kan det vara skadligt.Trevlig ändå. Ser Marathonsk ut. Men tritium är väl radioaktivt? Och bara bly kan stoppa radioaktivitet? Eller kanske inget, jag är ingen kärnfysiker får jag erkänna. Är det ens kärnfysiker som jobbar med kärnkraft?
Hursomhelst: Finns det någon radioaktivitet som når användaren?
Bra att vetaTritium avger betastrålning som inte kan ta sig igenom huden. Skulle du däremot få för dig att montera ner klockan och äta upp tuberna som tritiumet ligger i kan det vara skadligt.
Snacka om affordable! Passa på nu, för det finns en alldeles ÄKTA Pulsar på tratten för ynka 400 bananas. Beskrivs som "jättefin" och "superfräck"!
![]()