Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland är det oförskämt tungtSamma här
![]()
Ibland är det oförskämt tungt![]()
Ska hålla ögonen öppna iafImorgon är det 11/11 och då är det Ali Express rea. Har ni ögonen på nått?
Själv sneglar jag på denna:
![]()
PN-19 är så grymJag kör en liten blankare här innan dom läggs ut på K&S.
En oanvänd Gruppo Gamma Nexus NG-02. Enbart provad på armen vid ankomst. Inköpt i Juli. 6000:-
![]()
Gruppo Gamma Peacemaker PN-19 I fantastiskt skick och med begynnande patina.
Inköpt i Juli. 6000:-
![]()
Hade jag fått önska skulle de kört stålrehaut och utan bubblaImorgon är det 11/11 och då är det Ali Express rea. Har ni ögonen på nått?
![]()
Inte hundra men 52 kan nog stämma. Den sitter dock bra på min 17,5 handled tycker jag.PN-19 är så grymvar du tvungen och göra detta. Hade förträngt den och gått vidare men nu blev man sugen igen.. HAde jag inte tvekat på stroleken så hade jag slagit till för länge sedan. VAr det 52mm i Lug 2 Lug?
![]()
Imorgon är det 11/11 och då är det Ali Express rea. Har ni ögonen på nått?
![]()
Någon måste köpa den av dig. Bra pris och den där är så galet snygg! Tavlans färg liksom...Inte hundra men 52 kan nog stämma. Den sitter dock bra på min 17,5 handled tycker jag.
![]()
Keep it up! Det är så jäkla värt att slipa golven innan man flyttar in!Fyra rum senare. Vill aldrig mer se en golvslip!
Surt att det fortsätter imorgon.... "Semester"
Jag är sugen på denna...Imorgon är det 11/11 och då är det Ali Express rea. Har ni ögonen på nått?
![]()
Ja precis, är så vi tänkerKeep it up! Det är så jäkla värt att slipa golven innan man flyttar in!
Keep it up! Det är så jäkla värt att slipa golven innan man flyttar in!![]()
Känner igen känslan. Kämpa kämpa! Jävla fin G-shock.Fyra rum senare. Vill aldrig mer se en golvslip!
Surt att det fortsätter imorgon.... "Semester"
![]()
Bara väntar på en pre-order knapp så kör vi kompis!
Någon som vet något mer om detta släpp?Nya Peacemaker blankpolerat och åldrat stål, 43mm och 12,92mm hög inkl. kupat glas bådar gott. Handjagat Unitas eller automatiskt ETA 2824. Två eller tre hands
"Stressed as hell with GG Nexus preorders, and busy as hell with Venturo Skindiver production.
Meanwhile, this. Because I understand that some of you have been looking forward to it. Stainless steel, slightly smaller and quite a bit slimmer. Hope to show prototypes in November.
P.S.
ETA 2824-2, 2-hand and 3-hands versions available, polished steel and aged steel cases available.
ETA 6497, polished steel and _________ cases available."
![]()
![]()
Basket, förnedrar mig framför övriga gympaföräldrar, 30 år vila i form funkar fortfarande inte
![]()
Tack hälsar 73-an!Fast de andra föräldrarna har ju inte en Eterna Super Kontiki 1973 så du regerar ändå! Det är ju trots allt en av världens absolut coolaste klockor!
Hälsa tillbaka!Tack hälsar 73-an!
Överkörd?Kom ett paket med en grön överkörd rackare.
![]()
Ja boetten ser lite ut som en pannkakaÖverkörd?
Förresten så tror jag att vi kör likadana band idag, classy
![]()