• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

M26

Rolex
2-Faktor
Utan utan tvekan! ☺️

Jag gillar den helt klart bäst utan.

Båda är ju fantastiska men jag hade valt med datum. Bubblan kan man ju plocka om man känner för det.

Svag för datum så går emot strömmen ➡️🐟


Med datum, utan bubbla.

För denna modellen hade jag valt utan.


Utan helt klart, datum borde sitta klockan sex 🙂

Tack gubbar, 6 för No Date mot 4 för Date. Efter 5 långa månader på väntelista har det blivit min tur nu och jag valde faktiskt utan datum; inte utan velande dock. Det mest talande för mitt val var:

* Stilren och symmetrisk tavla utan datum

* Gold Sand lume är schysst och funkar med det keramiska inlägget medan matchande datum blir lite overkill och andas för mycket vintage vilket inte riktigt matchar keramiken

* Priset är $1039 utan datum och $1199 med datum

Med detta sagt så var jag ytterst nära att välja med datum men tycker nog att det hade varit snyggare med vitt lume vilket jag inte ville ha. Beräknad leverans i december/januari 🥳
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Tack gubbar, 6 för No Date mot 4 för Date. Efter 5 långa månader på väntelista har det blivit min tur nu och jag valde faktiskt utan datum; inte utan velande dock. Det mest talande för mitt val var:

* Stilren och symmetrisk tavla utan datum

* Gold Sand lume är schysst och funkar med det keramiska inlägget medan matchande datum blir lite overkill och andas för mycket vintage vilket inte riktigt matchar keramiken

* Priset är $1039 utan datum och $1199 med datum

Med detta sagt så var jag ytterst nära att välja med datum men tycker nog att det hade varit snyggare med vitt lume vilket jag inte ville ha. Beräknad leverans i december/januari 🥳
Det hade inte blivit fel med något av valen.
Grattis i förskott till en deluxepjäs 👍.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Snabbt klockbyte innan läggdags.
PSX_20201113_000631.jpg
 

Crispie

Rolex
Trevlig fredag :)
Någon som har några roliga paket på G?
20201113_100429.jpg
Trevlig fredag allihop! Jag sitter och väntar på en Steinhart Vintage GMT LE i 39mm. Samma som @M26 och @JohnMonchard har fått levererat redan. Dåligt med bilder på era hörni! Sukta mig med en bild snälla! Jag får nog vänta till nästa vecka innan min skickas. Hoppas den ska gå iväg då.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Trevlig fredag allihop! Jag sitter och väntar på en Steinhart Vintage GMT LE i 39mm. Samma som @M26 och @JohnMonchard har fått levererat redan. Dåligt med bilder på era hörni! Sukta mig med en bild snälla! Jag får nog vänta till nästa vecka innan min skickas. Hoppas den ska gå iväg då.
Har tyvärr haft fullt upp så ställde länken först igår 😁


MVIMG_20201112_191142.jpg
 
Topp