Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
San Martin har i både stål och brons som folk verkar ganska nöjda med för att nämna enMin senaste blev ingen mikro.
Istället blev det en affordable:
![]()
![]()
![]()
Hamilton khaki field 40mm.
Snöat in lite på just field watches och kanske något schysst pilotur.
Någon som har tips på andra kul piloter/field watches i mikro/affordable kategorierna?![]()
San Martin har i både stål och brons som folk verkar ganska nöjda med för att nämna en![]()
Ingen mikro för mej heller idag. Tusan så svårt det är att få med det gnistrande kornblå i visarna...
Och om du är sugen så har jag precis en sådan. Eventuellt ska den säljas. Är inne i en galen ”selling spree” just nu.Bra tips!![]()
I dag kör jag en riktigt klassiker! Fan vad jag gillar den här klockan. Väldigt bekväm och den ser stenhård ut! Här på ett band från @Feskarn.
![]()
Japp! Den är grym!Gillar den där starkt! Önskar fler tillverkare gjorde stealth, plus extra bra på gummit
Om du tröttnar en dag hör av dig innan![]()
Och om du är sugen så har jag precis en sådan. Eventuellt ska den säljas. Är inne i en galen ”selling spree” just nu.
Jag kommer förmodligen inte lägga ut annons men ångrar jag mig kommer det en heads up.Jag har precis precis blåst en stor del av årets klockbudget så jag får nog avvakta liiite med nästa inköp.
Måste nog sälja nåt först...
Men lägg gärna en heads up i tråden om/när du lägger ut den. Tack!![]()
Jag kommer förmodligen inte lägga ut annons men ångrar jag mig kommer det en heads up.
Om köpsuget dyker upp och budgeten tillåter - den är ju väldigt billig![]()
I dag kör jag en riktigt klassiker! Fan vad jag gillar den här klockan. Väldigt bekväm och den ser stenhård ut! Här på ett band från @Feskarn.
![]()
Hej och välkommen till forumets trevligaste tråd
Fantastiskt trevlig samling du börjar med kudos för den och personlige tycker jag att Concordia är apsnygg och väcker ett starkt ha-begär. Ser fram emot dina bilder här i tråden![]()
Kul. Ser fram emot lite bilder! Ser väldigt trevlig ut.Dom kom ju med både Jubilee och Oysterlänk. Min pepsi kommer i februari![]()
Det är en Hamtun H1 Stealth. Helt i titan med keramisk vridring.Cool, vad är det för klocka ?
Snyggt!! Hur är kvalitén på den?San Martin Vintage Diverkeramisk vridring med lume i
![]()
Fantasilös?Vad tror folket om den nya från Borealis?
![]()
Företagsklocka!? Namnet tyvärr personligen alltför mycket förknippat med:Vad tror folket om den nya från Borealis?
![]()
Snygg! Väldigt inspirerad av Rolex Explorer.Vad tror folket om den nya från Borealis?
![]()
Det var ändå snällt sagt, jag skulle säga att förutom kronan, minut- och timvisare så är det en skamlös kopia.Snygg! Väldigt inspirerad av Rolex Explorer.
Jag är väldigt snällDet var ändå snällt sagt, jag skulle säga att förutom kronan, minut- och timvisare så är det en skamlös kopia.Med det sagt så är den ju riktigt snygg och väldigt fint med brons också!
Edit: Intressant att de verkar ha tagit designen från Exp1 36mm men gjort den 40.5mm.
Det visste vi sen tidigare.Jag är väldigt snäll![]()
Vad tror folket om den nya från Borealis?
![]()
Mina främsta invändningar mot explorer är visarna, storleken och priset, så den här kunde varit intressant. Synd att den var på tok för stor bara.Det var ändå snällt sagt, jag skulle säga att förutom kronan, minut- och timvisare så är det en skamlös kopia.Med det sagt så är den ju riktigt snygg och väldigt fint med brons också!
Edit: Intressant att de verkar ha tagit designen från Exp1 36mm men gjort den 40.5mm.
Ja, då hade denna varit perfekt för din del. Som du säger så är det synd att den är så stor, tycker att 36-38 hade varit lagom.Mina främsta invändningar mot explorer är visarna, storleken och priset, så den här kunde varit intressant. Synd att den var på tok för stor bara.
Den där har jag sneglat på länge men inte kommit till skott. Skulle du vilje dela med dig av dina intryck?San Martin Vintage Diverkeramisk vridring med lume i
![]()
Jag har alltid haft lite extra kärlek till Borealis. Ska kolla närmare på denVad tror folket om den nya från Borealis?
![]()