Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad coolt!Nära nu![]()
![]()
Äntligen... Spännande...Nära nu![]()
![]()
Desstuom har dom en v2 på gångNu har min Hamtun suttit på armen hela veckan... Titanklocka är väldigt trevligt.
Japp, men jag är inte övertygad om att Hamtun förbättrat något, rent designmässigt.
Den gillar jag.
Det är en Butler OOOI, finns härDen gillar jag.
Vad är det?
HÅRD! ETA 988-352?
Yes, letat efter en passande klocka med 988.333 länge, så dök denna upp i perfekt utförande och storlek, ibland ler klockgudarna åt en.HÅRD! ETA 988-352?
Edit. Det var ett 988-333 där ja.
Ja jag väntar också med spänning på Helms senaste. Den skall släppas snart...Vet inte om just denna lagts upp i tråden förut? Ber om ursäkt isf.
Jag vet att den med svart tavla och vridring har varit uppe.
Men den här gillade jag riktigt mycket. Denna klocka passade riktigt bra med en vridring i endast stål, inget inlay eller så alltså.
Klockan finns i flera utföranden, men är på ipaden nu så det får räcka med en bild.
![]()
Kikat en del på Aerospace. Den där var nästan coolare. Samma urverk (som tidiga) om jag inte är helt ute och cyklar.Det är en Butler OOOI, finns här
http://www.butlerwatch.com/products/Butler_OOOI.html
Den såg riktigt bra ut, och bra prissatt!Kikat en del på Aerospace. Den där var nästan coolare. Samma urverk (som tidiga) om jag inte är helt ute och cyklar.
Kul.
Och av nån anledning smög denna på i morse. Händer titt som tätt.
Tyvärr inte.Den såg riktigt bra ut, och bra prissatt!
Är det backlight i den?
Tyvärr ingen backlightDen såg riktigt bra ut, och bra prissatt!
Är det backlight i den?
UnderbarOch av nån anledning smög denna på i morse. Händer titt som tätt.
![]()
Vet inte om just denna lagts upp i tråden förut? Ber om ursäkt isf.
Jag vet att den med svart tavla och vridring har varit uppe.
Men den här gillade jag riktigt mycket. Denna klocka passade riktigt bra med en vridring i endast stål, inget inlay eller så alltså.
Klockan finns i flera utföranden, men är på ipaden nu så det får räcka med en bild.
![]()
Klockor i snö är en av mina favoriter att fota, såå snyggt!!Dagens: brun bronsare från Elysee.
![]()
Jag tänkte jag kunde bidra till klockor i snö (även om det inte är ett mikromärke)Klockor i snö är en av mina favoriter att fota, såå snyggt!!
Men den är affordable!Jag tänkte jag kunde bidra till klockor i snö (även om det inte är ett mikromärke)
![]()
Verkligen! Svår att hitta men affordable!Men den är affordable!![]()