Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KöpSugen på en Yema Pearldiver. Tankar?!
After EightMintchoklad![]()
Bytte till ett mer gråbrunt läder. Blev mindre sötsugen då...After Eight![]()
Trevlig och nukleär klocka. Bra matchat.Utflykt i lokala Tjernobyl idag, mysigt värre
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, det var lysande sagt tycker jag.Trevlig och nukleär klocka. Bra matchat.
Det brukar de ha koll på själva. Pokenader undviker jag. Han går ju bara med blicken fäst i skärmen hela tiden!Oh, det var lysande sagt tycker jag.
Barnen var dock måttligt roade över utflyktsmålet men lyckades lura i dom att stället kryllade av ovanliga pokemons![]()
Japp, blev varse ganska snabbt att jag hade feeel och inte fattar nåååntingDet brukar de ha koll på själva. Pokenader undviker jag. Han går ju bara med blicken fäst i skärmen hela tiden!
Ajajaj, jag har inte råd med detta. Vad är det för ref på den? Snälla säg att den är svindyr och omöjlig att få tag på.Testade lite pocket shots idag. Pamphibian fick vara modell tillsammans med ett par slitna sköna chinos och en egentligen helt slut skjorta! Men så bekvämt!
![]()
Stort grattis till husetDag 5. Inflytt! En vecka av owg har nått sitt slut. Shockisen har varit en oerhört bra kamrat under veckan men måste erkänna att jag saknat många andra pjäser från nördlådan. Nu ska jag dricka några öl innan uppackning startar imorgon...
![]()
![]()
Det brukar de ha koll på själva. Pokenader undviker jag. Han går ju bara med blicken fäst i skärmen hela tiden!
Haha! Det är en Vostok Amphibia 170548.Ajajaj, jag har inte råd med detta. Vad är det för ref på den? Snälla säg att den är svindyr och omöjlig att få tag på.
Snorbillig men omöjlig att få tag på, det senaste från Vostok gör dock gällande att de blir tillgängliga i slutet på november eller början av december. Ett bra inköpsställe utan tull & moms är Vostok-Watches i Tyskland:Ajajaj, jag har inte råd med detta. Vad är det för ref på den? Snälla säg att den är svindyr och omöjlig att få tag på.
Det beslutades att vi skulle skippa en dedikerad tråd och köra på här i microtråden istället så inläggen är lite utspridda.Vad hände med passarounden av Phoibos Voyager? Nu äger jag ju en själv men skulle vara kul med en tråd om den passarounden.
Tack!Sicken bra bild!
Sweet. Berätta lite om setup för fotot!Lite DH-goodness!
![]()
Gilt och burgundy... mumma.
Tack och bock. Om den är billig kanske man kan smyga in den i samlingenSnorbillig men omöjlig att få tag på, det senaste från Vostok gör dock gällande att de blir tillgängliga i slutet på november eller början av december. Ett bra inköpsställe utan tull & moms är Vostok-Watches i Tyskland:
Amphibia 170
www.vostok-watches24.com
Lycka till!
Bankstöt? Check.Sweet. Berätta lite om setup för fotot!