Sebastard
Diamant
Sambon fick göra en "Aliexpress takeover" och bestämma en klocka jag skulle köpa. Blev dennaVäldigt nöjd faktiskt!
![]()
Klart prisvärda klockor för vad man betalar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sambon fick göra en "Aliexpress takeover" och bestämma en klocka jag skulle köpa. Blev dennaVäldigt nöjd faktiskt!
![]()
Den ser onekligen magisk utFörsökte mig på lite detaljfoto med min usla Huawei, gick sådär... Men ah, ni fattar: den är najs!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tyvärr tyckte jag inte att WMTs service var lika rolig: sega på att svara, lång leverans trots FedEx...Den ser onekligen magisk ut![]()
WRISTSHOT!
Hade den blåa och antracit med polerad bezel och stållänk, tycker dom var mycket trevliga men sålde båda då jag ville ha en antracit med borstad bezel istället som naturligtvis hunnit sälja slut innan jag han norpa en. När den blev tillgänglig igen hade fokus redan hunnit flytta till annatTjena mikros! Nån som testat seiko 5 sports, den utan bezel? Vet @M26 hade två..
Tyckte klockmagasinet hade bra pris på dem, eller de kanske bruka ligga på det?
Gillar den svarta med lite guldvisare men även den gråa va snygg
![]()
Seiko 5 Sports SRPE57K1
Köp Seiko 5 Sports SRPE57K1 på nätet för 2 890,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Vet du nåt om hur det är att beställa från Tiger Concept? Hemsidan känns inte direkt 2020...![]()
Sector Dive dag två.
Bärs verkligen otroligt komfortabelt på länken. Skön krona. Börjar bli medveten om subtila detaljer i designen.
Tycker mig ändå känna en svag doft av flipp och funderar på om man ska slå till på ytterligare en Nezumi. Gillade tyvärr inte nya versionen av Baleine men är lite sugen på nya Corbeau med jubilee länk till.
![]()
Eller kanske en Tiger Concept?
![]()
Denna kommer ut i morgon, länk plus 4 olika band.
![]()
Kanske...alltså jävligt nära att denna också är en keeper när jag ser bilden, skitdåligt att inte kunna sälja för att köpa![]()
Vet du nåt om hur det är att beställa från Tiger Concept? Hemsidan känns inte direkt 2020...
Det är ganska vanligt att säljare föreslår family and friends för att spara in på deras avgift men en seriös säljare har inga problem att erbjuda goods and services och det vanligaste är att man erbjuder båda som alternativ och att köparen pröjsar avgiften om man väljer det sistnämnda. Det behöver alltså inte nödvändigtvis innebära att något är galet men family and friends används alltid av bedragarna eftersom det inte går att rikta några anspråk mot paypal då det mer eller mindre handlar om att man har skänkt bort pengarna snarare än betalat för en vara och om säljaren är motvillig till att erbjuda goods and services och samtidigt vill skicka utan spårbarhet så låter det väldigt skumt.
Jag har mejlat och frågat om leveranstid, får jag ett rimligt svar så beställer jag en blå såndär Tudor look alike. Eller en Day-Date.Ja hemsidan suger elefantpung.
Har ingen koll på kundtjänst och frakt tyvärr men verkar vara goda omdömen när man kollar på Youtube recensionerna.
Den ser shysst ut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade den blåa och antracit med polerad bezel och stållänk, tycker dom var mycket trevliga men sålde båda då jag ville ha en antracit med borstad bezel istället som naturligtvis hunnit sälja slut innan jag han norpa en. När den blev tillgänglig igen hade fokus redan hunnit flytta till annat
![]()
![]()
![]()
Den var riktigt grym och prisvärd. Även strl var jättebra. Dessvärre faller det på "T-bar" fästningen av band. Har aldrig gillat det tyvärr :/Ganska superlångt från min komfortzon men tycker verkligen den va skitball, fullproppad med komplikationer och dessutom riktigt läcker.
Typ femtusen spänn, herregul! Tänkte lite på dig @rambo_amadeus , fickurskänsla deluxe och eventuellt udda nog för din smak? 39mm btw
![]()
![]()
![]()
Volmax Ryska "lyxur" med ett handjagat Poljot kronoverk dessutom till skillnad mot deras auto. Tycker inte om när Ryssar börjar trycka in Kinesiska, Japanska eller Schweiziska verk i sina klockor.Ganska superlångt från min komfortzon men tycker verkligen den va skitball, fullproppad med komplikationer och dessutom riktigt läcker.
Typ femtusen spänn, herregul! Tänkte lite på dig @rambo_amadeus , fickurskänsla deluxe och eventuellt udda nog för din smak? 39mm btw
![]()
![]()
![]()
Svara mig självDen ser shysst utmen det är 20mm luggar? På klockmagasinet står det 22
![]()
Synd bara att de bara finns med undermåligt nato för samma pris som de med polerad bezel på länk.jag ville ha en antracit med borstad bezel
Det är 20. Bra bredd.Den ser shysst utmen det är 20mm luggar? På klockmagasinet står det 22
![]()
Egentligen samma här, men ju mer jag kollade desto mer gillar jag det. Ligger och hovrar med köpfingret, hjälp en kvar FOMO!Den var riktigt grym och prisvärd. Även strl var jättebra. Dessvärre faller det på "T-bar" fästningen av band. Har aldrig gillat det tyvärr :/
Så klokt sagt. Har du mer att förtälja eller erfarenheter av själva verket, kalibern verkar heta 31679?Volmax Ryska "lyxur" med ett handjagat Poljot kronoverk dessutom till skillnad mot deras auto. Tycker inte om när Ryssar börjar trycka in Kinesiska, Japanska eller Schweiziska verk i sina klockor.
Tacka vet jag gamla hederliga Ryska verk som plussar 20-30 spd
Bilder är kul
![]()
Resonerade exakt så men om jag ska vara uppriktig så är länken ändå undermålig och detta fall med vikta länkbitar även om hyfsat välgjort. Bättre ta den du gillar och byta ut mot typ Uncle Seikos Speedylänk som Bruce Williams gjort i nedan video.Synd bara att de bara finns med undermåligt nato för samma pris som de med polerad bezel på länk.
Men då skulle jag ju behållt den svarta jag köpte på nato!Resonerade exakt så men om jag ska vara uppriktig så är länken ändå undermålig och detta fall med vikta länkbitar även om hyfsat välgjort. Bättre ta den du gillar och byta ut mot typ Uncle Seikos Speedylänk som Bruce Williams gjort i nedan video.
Haha, jag var just inne och kikade. Tyckte sidan var extremt mycket 2020.Vet du nåt om hur det är att beställa från Tiger Concept? Hemsidan känns inte direkt 2020...