• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Fredag och ledigt! Livet leker.
IMG_20201120_092943.jpg
Grattis 😍
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Jag tycker den elaka pandan som redan finns är skitsnygg. Men vill inte ha sekundvisare, därför jag hoppades på bicompax. Menar du att sub dials skulle varit i guld?

Tyckte denna var riktigt cool faktiskt. Men gilt är verkligen inget för mig.

@Lord_tito88 Är den limiterad? Finns ju lite överallt. Att Nintendo knappt sänker priserna på sina egna produkter och spel är ju inget nytt. På deras shop är det dock mycket rea och ibland dyker en AAA Nintendo-titel upp där. Jag köper mest fysiskt till Switch och säljer vidare sen.

Nintendo har meddelat att den endast kommer att produceras under några månader och sedan är det slut :(
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Den där är supersnygg! Men fick du tag i den ny? Trodde de var slutsålda sen länge..

Ja de är slut sedan länge, men detta är nr62 som blev kvar hos Yema då första köparen aldrig betalade. Den kom ut till han som jag köper av pga att han driver en fransk klockgrupp, han hade tur och gör säkert bra vinst. Utplockad i våras så den är tom under garanti!
 
Topp