Den svarta var också fin, behåll båda om utrymme finnes.En blev två som nu ska bli en igen!! undra vilken det bliriofs så är de affordable så kanske båda blir kvar.... jäkla grymma dessa alltså..
Trevlig helg på alla
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta var också fin, behåll båda om utrymme finnes.En blev två som nu ska bli en igen!! undra vilken det bliriofs så är de affordable så kanske båda blir kvar.... jäkla grymma dessa alltså..
Trevlig helg på alla
![]()
![]()
Världsklass på deras videos och med den berättarrösten blir det ännu bättreTänkte kolla på nedanstående video ikväll
Oh grattis!Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Kan man säga!Vilken tabbe...
Yes, första! Så allt är nytt och väldigt spännandeGrattis!
Första?
Woow, grattis till er ocksåMan får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Babyboom här i tråden!Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Då får jag önska även dig ett stort grattisMan får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Köp inte mer sånt där skräp är mitt enda råd (i all välmening) finns så mycket annat kul att slösa pengar påSka försöka reklamera, annars åker borren fram!![]()
Ptja, Doxa tar ju 25K för sin 1500T med Soprod och det är inte ens GMT.Snygg och så men men 12249:- med länk är på tok för mycket för en klocka med soprodverk imo, beroende på vad man jmf med så klart.
Jag vet....Köp inte mer sånt där skräp är mitt enda råd (i all välmening) finns så mycket annat kul att slösa pengar på![]()
GrattisMan får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Å så har vi nya Triton dom tar dubbla det då, så Baltic är ju ett fyndPtja, Doxa tar ju 25K för sin 1500T med Soprod och det är inte ens GMT.![]()
Fredag och ledigt! Livet leker.
![]()
3 i rad
Nya Hyperion från Lorier, med bidirectional bezel 48 klick, godkänt?
![]()
Någon annan får snabba sig att köpa i morgon, de lär ta slut fort.
Ja, jag är knäpp men tycker ju originalet är lika trist den så lägger absolut noll värdering i just den aspekten hehe.Jag vet....
Men ”originalet”San Martin som tex @Crispie har kostar ju 5-6 ggr mer!
Sen är man ju en retsticka som jag också tror du har en släng av...
RS3 med en Pagani är ju stek!!!![]()
Stort grattis!!Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Fredag och ledigt! Livet leker.
![]()
Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Bi-directional = in och ut eller lagd åt båda hållen?läste 48 dicks iom liten text
Tusen tack! Säkert många extra barn som blir till pga pandeminNämen, här bakas det bullar minsann! Stort grattis dig (er) med![]()
Det är väl Miyota verk i den eller, låter dyrt då tycker jag!Baltic har precis släppt bilder på sin nya GMT modell som släpps den 27de november. Jag gillar Baltic oerhört mycket och tycker den blå/gråa var magisk. Vad tycks?![]()
Det går inte att banka ut från andra sidan? Kanske inte blir så vackert men borde ju funka iallafall, Tack!Kan man säga!
Ska försöka reklamera, annars åker borren fram!
Och ett stort grattis till er!![]()
Tusen tack! Vad kul då har ni fått kolla kön va? Vi går in i Vecka 16 nu i helgenYes, första! Så allt är nytt och väldigt spännande
Woow, grattis till er också
Vecka 21 härNi då?
Ptja, Doxa tar ju 25K för sin 1500T med Soprod och det är inte ens GMT.![]()
...jag har ingen av ovanstående modeller i min låda, just sayinÅ så har vi nya Triton dom tar dubbla det då, så Baltic är ju ett fynd![]()
Stämmer, blir en liten grabbTusen tack! Vad kul då har ni fått kolla kön va? Vi går in i Vecka 16 nu i helgen![]()
Stort grattis! Är det andra för dig?Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Vad roligt! Jo men vi kommer också vilja kolla men det blir i decemberStämmer, blir en liten grabbni får snart veta också ju (om ni vill dvs).
Coronials tror jag det kallas.Stooort grattis till er båda!
Undrar om man kommer att se tillbaka på det här om ett par årtionden och kalla dem för corona boomers.
Bi-directional = in och ut eller lagd åt båda hållen?![]()
Tusen tack! Det blir första så det känns riktigt stort, hade helt missat namnet men det är ingen fara men tackStort grattis! Är det andra för dig?
Ps. Din tjejs namn syns på bilden (förmodar att det är tjejen) kanske inte gör dig något men du hade missat det och inte vill ha det officiellt.
Okej. Hade fått för mig du hade en. Men vad roligt. Det är verkligen helt galet kul. Min dotter är 2 år och ett par månader och mitt största fan (och jag är hennes) och hon är världens roligaste komiker. Jag har inte skrattat (och gråtit) så mycket sen jag själv var barn.Tusen tack! Det blir första så det känns riktigt stort, hade helt missat namnet men det är ingen fara men tack![]()
Nej från Bartons hemsida 200 spänn +moms etcOh nice. Från amazon.se eller