• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Angeli

Rolex
2-Faktor
En blev två som nu ska bli en igen!! undra vilken det blir:oops:iofs så är de affordable så kanske båda blir kvar.... jäkla grymma dessa alltså..
Trevlig helg på alla:)
4075963B-D8DA-478C-A330-91CE3BC37B2D.jpeg
D85AA884-96D1-4E68-9368-C6033560D745.jpeg
Den svarta var också fin, behåll båda om utrymme finnes.
 

v0n

Patek
2-Faktor
s
Jag vet....
Men ”originalet” ;) San Martin som tex @Crispie har kostar ju 5-6 ggr mer!:greedy:
Sen är man ju en retsticka som jag också tror du har en släng av...😘
RS3 med en Pagani är ju stek!!!:cigar:
Ja, jag är knäpp men tycker ju originalet är lika trist den så lägger absolut noll värdering i just den aspekten hehe.
Retsticka 4-life, det vet du! Har du skrämt upp RS3an något mer på sistone förresten?
 

HSK

Patek
2-Faktor
Fredag och ledigt! Livet leker.
IMG_20201120_092943.jpg

Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
199A70B4-1C9F-4288-8269-20D6A28B7A7A.jpeg
❤️ Stooort grattis till er båda! ❤️ Undrar om man kommer att se tillbaka på det här om ett par årtionden och kalla dem för corona boomers. 😂
🤣 läste 48 dicks iom liten text
Bi-directional = in och ut eller lagd åt båda hållen? 🤔😁
 

v0n

Patek
2-Faktor
Ptja, Doxa tar ju 25K för sin 1500T med Soprod och det är inte ens GMT. :rolleyes:
Å så har vi nya Triton dom tar dubbla det då, så Baltic är ju ett fynd :)
...jag har ingen av ovanstående modeller i min låda, just sayin 🙄
Trycka i ett Soprod i en billigare klocka är väl ok för att spara in några slantar men annars tycker jag bara det blir larvigt snålt.
Soprod är en klon/kopia whatever och inte en så värst bra sådan och det står jag för.
 
Senast ändrad:

Crispie

Rolex
Tusen tack! Det blir första så det känns riktigt stort, hade helt missat namnet men det är ingen fara men tack 😊
Okej. Hade fått för mig du hade en. Men vad roligt. Det är verkligen helt galet kul. Min dotter är 2 år och ett par månader och mitt största fan (och jag är hennes) och hon är världens roligaste komiker. Jag har inte skrattat (och gråtit) så mycket sen jag själv var barn.
 
Topp