Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan bara instämma i den kören som pappa till en dotter, och tillika ett yrväder, på två årOkej. Hade fått för mig du hade en. Men vad roligt. Det är verkligen helt galet kul. Min dotter är 2 år och ett par månader och mitt största fan (och jag är hennes) och hon är världens roligaste komiker. Jag har inte skrattat (och gråtit) så mycket sen jag själv var barn.
Babyboooom, grattis!Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Men den är ju i usa?Nej från Bartons hemsida 200 spänn!
Retsticka 4-life, I love it!s
Ja, jag är knäpp men tycker ju originalet är lika trist den så lägger absolut noll värdering i just den aspekten hehe.
Retsticka 4-life, det vet du! Har du skrämt upp RS3an något mer på sistone förresten?
Annars finns nya LorierSnygg och så men men 12249:- med länk är på tok för mycket för en klocka med soprodverk imo, beroende på vad man jmf med så klart.
Stort grattisMan får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Äggsakt min poäng innan, här blir det lite mer rättfärdigat med verket med tanke på priset. Sen att den är schnyggare än Balticen gör inte saken sämreAnnars finns nya Lorier
![]()
![]()
Stort grattis till er.Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Stort grattisMan får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Okej. Hade fått för mig du hade en. Men vad roligt. Det är verkligen helt galet kul. Min dotter är 2 år och ett par månader och mitt största fan (och jag är hennes) och hon är världens roligaste komiker. Jag har inte skrattat (och gråtit) så mycket sen jag själv var barn.
Samma här: dotter på drygt 2,5 år. Riktigt rolig ålder.Jag kan bara instämma i den kören som pappa till en dotter, och tillika ett yrväder, på två år![]()
Jäklar!Sportat klart för idag, nu tar vi helg!
Det stenhårda bandet kommer från den lika stenhårda @SpaceAce ,satt som en finne i örat på dagens abtomatiska klocka
![]()
![]()
![]()
Ärvde det av någon nobody här på forumetJäklar!Supercool klocka, men bandet... Det måste tamigtusan vara ett av mina allra första.
![]()
Tack för att du frågar @Nicke75 det uppskattas. Jo lever, hustrun testad i tisdags och ingen covid varken nu eller tidigare så antar att jag också klarat mej hittills. I en klock-dipp dock (värre än covid?)
Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Tusen tack! Säkert många extra barn som blir till pga pandemin![]()
Tack för att du frågar @Nicke75 det uppskattas. Jo lever, hustrun testad i tisdags och ingen covid varken nu eller tidigare så antar att jag också klarat mej hittills. I en klock-dipp dock (värre än covid?), händer till och med att jag har samma klocka i tre dagar
. Inga affärer förutom en Ocean 7 som ramlade in för nån månad sen. Läser sådär var femte sida här, orkar in skanna igenom allt... Vaknar kanske snart igen.
Men lever i alla fall.
Tack för att du frågar @Nicke75 det uppskattas. Jo lever, hustrun testad i tisdags och ingen covid varken nu eller tidigare så antar att jag också klarat mej hittills. I en klock-dipp dock (värre än covid?), händer till och med att jag har samma klocka i tre dagar
. Inga affärer förutom en Ocean 7 som ramlade in för nån månad sen. Läser sådär var femte sida här, orkar in skanna igenom allt... Vaknar kanske snart igen.
Men lever i alla fall.
Vem var det? Phillipe? Han kunde spåra ut rätt rejältNån som kommer ihåg Deleted Member? Han som bara försvann? Ligger bakom en del aktiva trådar också.
Riktig KS-klassiker. Han var rätt aktiv här med.
Ja, 48 dicks och allt!Förresten. Nya Baltic borde väl rycka lite i dig? GMT. Rätt vridning osv..
Säg till om du får nog av arvegodset så skickar jag över v2.0Ärvde det av någon nobody här på forumetJättecharmigt tycker jag och passade hur bra som helst till klockan. Ganska sladdrigt men det är så jag vill ha det
![]()
Försöker sluta snusa efter 15år. Inte tagit en snus på 8 dagar nu (men kör än så länge nikotintugummin)
Tänkte motivera mig själv. Varför inte ett klockköp då när jag slutat med tuggummin? Tips på mikromärke som har schyssta dressare? Under 40mm, måste absolut vara utan datum och gör inget om det är quartz men då ska den sakna sekundvisare. Max 2lax, helst gratis. Finns ju massvis från större märken och vintage är ett alternativ. Men finns det något mikromärke som man missar som har dressur? Gillar Dan Henry 1937 men ute efter lite mer dressigt kanske då det ju är en kronograf. Även Timex Marlin helt ok men det är ju inte mikro.
Weeeee! Grattis! Härliga tider väntar!Man får gratulera! Vilken vecka är ni i? Bjuder på en dagsfärsk bild på limpan
![]()
Har absolut ingen aning om vad du snackar omVissa har kul alltså, såg inte detta förrän jag skulle in på familjens gemensamma fotokonto. @Von var det inte du som blev fångad i snarlik ställning på stranden i somras? Vem har sagt att vår bättre hälft inte har kul av vår hobby, jag bjuder på den här
![]()
Riktigt cool!Trevlig fredag allesammans
![]()
Jo varit lite sugen på en SUP880 (tank) Men många större märkens klockor i den prisklassen känner jag till. Men tänkte mikro alltsåSeiko har rätt mkt kul quartz i semivintage, inte minst tankklockor om du går igång på det![]()