Bärs tydligen mkt bra ,triangelformade lugs..perfekt till 19 cm handled![]()
Bra utformde lugs kan göra mycket... men knappast dölja att den är 57 mm.
Men för all del... KÖÖÖP och testa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har vi pratat om dessa? Relio Watches, 38mm stålsport. Ser ju trevliga ut![]()
![]()
Relio Watches | Automatic Sport Watches
The Solstice is a recreation of the every day sport watch. Measuring in at a wearable 38mm it features a screw down crown ensuring 100m of water resistance, sapphire crystal with exhibition caseback, tapering H-link bracelet and Japanese Miyota 9039 automatic movement making it robust and...reliowatches.com
![]()
![]()
Känner att jag verkligen skulle behöva köpa och testa båda de där! Speciellt MM.Favoriterna just nu:
![]()
![]()
Favoriterna just nu:
![]()
![]()
Kan bara hålla med iaf om subbenFavoriterna just nu:
![]()
![]()
Grattis i efterskott till @SpaceAce och grattis till bebis fabrikanterna i tråden!
Jag säger som min farbror: "Det är jävligt tungt första tjugo åren men sen lugnar det ner sig lite!"![]()
Tack mina herrar! Ett helt år tills nästa 27års-dag!
Snygg bild du fick till..Den här får väldigt mycket handledstid nu. Fasen vad bra den är!
![]()
MM300 är grym på gummi!Känner att jag verkligen skulle behöva köpa och testa båda de där! Speciellt MM.
Tog lite bilder på min med idag. Svår att fota med det glaset.Fick bli ett byte till denna, inte haft den på en vecka. Fan va bra den är!![]()
![]()
Måndag. Efter en vecka vab så har jag nu själv blivit sjuk. Yayy![]()
![]()
Lite måndags skoj. Dock har jag tyyyp lovat frun att inte köpa någon klocka innan jag fyller 40 i januari. Tyyp#anonymaklockoholics
![]()
Tack kompisSnygg bild du fick till..![]()
Då slår du ju så klart på stort och lägger fler klockor i en order!
Trevlig![]()
Veckans första nya Superman!
Var hittar man mer info om dessa?Fuck me. Då kom det en sådan här också.
![]()
![]()
Hittade på reddit. Har inte kommit till webbshopparna ännu. Hittar du något så fyll på. Runt 40 mm skriver dom på reddit. Kostar runt 280 usd med PT5000.Var hittar man mer info om dessa?
TrevligHur var länken?
Jahopp, en av varje då.Fuck me. Då kom det en sådan här också.
![]()
![]()