Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske sen på bollen, men hittade inget svar. Köpte en jag med. Det är skruvar och inte stift. Så den där sidan du visar på bilden är fast och kommer aldrig ur. Tror det krävdes en 0,8 mm skruvmejsel.Köpte en Pagani på 11/11 rean.
De har lite kvar att göra med sin QC....
Går ej att dela på länken.
Hur har de lyckats med detta?
Polerat länken så hålen för stiften ”brunnit” ihop?
![]()
![]()
![]()
Alltså man är ju bra svag för kupade glas i rätt ljus!Bytte band, länken på ”Coke” passar även den svarta 63-an, en fördel med ”många av samma”.
Denna är så sjukt bra på svart canvas.
![]()
![]()
God natt tråden!
KOM & KÖP!!!!
Nu endast 4800:-/st. Billigast i universumSäljs dom inte nu blir dom kvar i lådan.
Avslutad - 2 x Gruppo Gamma, Peacemaker (såld) & oanvänd Nexus. NU ENDAST 4000:-
Gruppo Gamma Peacemaker PN-19 (SÅLD) Inköpt i juli och använd i måttfullt under sommaren. Skicket är toppen med begynnande patina. 4800:- Gruppo Gamma Nexus NG-02 Oanvänd. Endast provad vid ankomst. Köpt i juli. 4000:- Lite fakta: Case material: Stainless steel Case size: 44mm Water...klocksnack.se
Känns ju lagom intuitivt...Det löste sig. Manual:
1. om man får post eller paket från Frankrike med La Poste via Colliseum så ska man söka paket på laposte.fr på fraktnummer. Sen scrollar man ner på sidan till extra info om sändning, trycker och får fram ett 27 siffror långt nummer.
2. ta bort de 7 första och de 6 sista och voila! Ta resten och sätt in i Postnord-appen. Likt Joe Labero har man nu hittat sitt paket.
Tack!!
Helt galet bra priser!KOM & KÖP!!!!
Nu endast 4800:-/st. Billigast i universumSäljs dom inte nu blir dom kvar i lådan.
Avslutad - 2 x Gruppo Gamma, Peacemaker (såld) & oanvänd Nexus. NU ENDAST 4000:-
Gruppo Gamma Peacemaker PN-19 (SÅLD) Inköpt i juli och använd i måttfullt under sommaren. Skicket är toppen med begynnande patina. 4800:- Gruppo Gamma Nexus NG-02 Oanvänd. Endast provad vid ankomst. Köpt i juli. 4000:- Lite fakta: Case material: Stainless steel Case size: 44mm Water...klocksnack.se
Håller med.. Frågan är om man ska chansa på PM. HAr spanat på den sedan i somras men inte vågat slå till m.a.a. storlekenHelt galet bra priser!
Är också väldigt sugen, kontaktat honom i alla fall..Håller med.. Frågan är om man ska chansa på PM. HAr spanat på den sedan i somras men inte vågat slå till m.a.a. storleken![]()
Dock lite högt prissatt :/ Billigare (lite) att beställa direkt från Merci.@rambo_amadeus
Avslutad - Merci LM-H01 Hodinkee LE
Hej, Som rubriken säger så säljer jag en helt ny Merci lmm-h01 limited edition. Slutsåld och limiterad till 1500 ex. Ett enligt mig riktigt lyckat och för en gångs skull rimligt prissatt sammarbete. Klockan mäter 37,5mm och har en unik grå urtavla med helvetia font och applicerade index...klocksnack.se
Knep du den? Blev såld innan jag hann :/ Aja, då slipper jag iaf tänka på den längreÄr också väldigt sugen, kontaktat honom i alla fall..![]()
KanskeKnep du den? Blev såld innan jag hann :/ Aja, då slipper jag iaf tänka på den längre![]()
Jamen jäklars vad bra! Stort grattis till den skönhetenNu mår jag ska ni veta, detta är en gral för migså.sjukt.bra.
![]()
tack tackJamen jäklars vad bra! Stort grattis till den skönheten![]()
Dock lite högt prissatt :/ Billigare (lite) att beställa direkt från Merci.
Oh, Mondia har jag kikat på förut i någon vintageperiod, den där var riktigt trevlig! Har du sett deras Top Second som iaf jag tycker ser spännande ut?Dags att någon vågar ta upp kampen mot Vostok om trådens bästa blå tavlor! Detta är den i särklass snyggaste jag har sett IRL, svårt att visa på bild men det är ett slags hopkok av gradient och vinjettering som är svår att beskriva annat än GRYM!
![]()