Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt mysiga modeller som sticker ut, iaf vintage. Har haft flera dykare från Zenith-tiden, ofta med 7750-verk och dessa två saknar jag rejält. Båda i kanonskick med låda osv.Oh, Mondia har jag kikat på förut i någon vintageperiod, den där var riktigt trevlig! Har du sett deras Top Second som iaf jag tycker ser spännande ut?
Video är kul
![]()
#TBT: Mondia Top Second Flashing Dot
Tomas talks about this beautiful vintage gem that he recently found for just 300 Euro: the Mondia Top Second with flashing dot.www.fratellowatches.com
Smaskiga bilder! Plockat fram kameran?Bronsdag!
![]()
![]()
Jajamensan, försöker lära mig att fota och redigeraSmaskiga bilder! Plockat fram kameran?
Jag kör samma pjäs idag. SM-brons
![]()
Jag fattar, jag trodde att den var slutsåld men om den går att beställa direkt från Merci finns det ju ingen mening med att köpa till samma pris av någon annan.Dock lite högt prissatt :/ Billigare (lite) att beställa direkt från Merci.
Den är så grym, vill haaa! Har letat efter en ganska länge. Är det med akrylglas el safirversionen?Helt enig med föregående talare! Kan väl blänka lite med att den sitter löst i samlingen om det är någon som är intresserad.
![]()
Ta Fedex nästa gång, dom är jävligt snabba har jag hört!Väntar på Seikos limiterade Alpinist som skulle kommit med DHL igår.
Nä då har dom haft tekniska problem och vet inte vart paketet är just nu DÄMN!!
![]()
Efter, utan någon större framgång, letat efter en fin Sandoz Typhoon slog jag tillslut till på en Crepas.. Vattentätt och till förmånligt pris!Den är så grym, vill haaa! Har letat efter en ganska länge. Är det med akrylglas el safirversionen?
Typhoon vill man ju ha såklart, hyfsat sällsynt nuförtiden om man säger såEfter, utan någon större framgång, letat efter en fin Sandoz Typhoon slog jag tillslut till på en Crepas.. Vattentätt och till förmånligt pris!
Önskade akrylglas men fick safir, det visade sig att jag knep den sista de hade, vilket var en med safir. Köpte även gul samt en grå tavla.. Bråkade fram och tillbaka om att få en röd sekundvisare till den grå för att göra den komplett, men det dök aldrig upp någon tyvärr..
Jaa! Vips så blev det en helt annan klocka, snyggtDubbelpostar denna, det är ju affordable-deluxe. Ny bezel och kombon satt så det kändes.
![]()
Behöver bli av med min annons först... Vi kör en pyramid scheme - du forslar köp till min annons, som direkt omsätts i ditt : 3Kom å kjöööööööp!![]()
Haha nej, vi var inte speciella nog för choklad. Grattis till en kanonfin klockaTack @M26 för hett tips. Idag rullade Postnord förbi och släppte av denna. Vilken jävla klocka! Oron att den skulle vara för stor är helt obefogad. Mycket fina proportioner. Jag hade planer på att ta mig ut i dagsljus för en fräsch bild. Det fick dock bli i gatlyktans sken för klockan hann bli strax efter TRE(!!!)
Får återkomma med roligare bilder vid ett annat tillfälle.
Ps. Varför har ni inte sagt något om chockladen? Fick ni ingen?
![]()
![]()
Fyfan så tråkigt det är.Ta Fedex nästa gång, dom är jävligt snabba har jag hört!
![]()
Enligt tidigare efterforskningar hos DHL-agent så har ombudet på sig till kl 17.00 att skanna.Fyfan så tråkigt det är.
Mitt paket är antagligen hos ombudet men inte scannat.![]()
Haha, din Matic är bara 12 nummer från minKom å kjöööööööp!![]()
SlutaaaaaNej men jag gör väl lite reklamKom å kjöööp
Avslutad - Squale 1521 PVD 2020
Squale 1521 PVD 50 Atmos. Uttagen 29 Januari 2020 från Zackrissons. Är i mint skick förutom ett litet märke på Insert kl1. (Se bilder) ETA 2824-2. 42mm. 20mm lugs. Kommer fullset med original gummi och original mesh enligt bilder. Pris: 5300kr inkl spårbart. Såld! Squale Matic 60 Atmos...klocksnack.se