• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag är mycket nöjd! Mer än jag trodde jag skulle bli!
Den sitter väldigt bekvämt, finish är bra och den har funktioner som jag gillar (datum, larm och chrono). Sen har den ingen running second, vilket är cleant.
Sweet! Fina foton oxå!
Joseph Bonnie tänker du? Står i mailkö för notis när svart tropic kommer in igen, grymt bra tropic därifrån, bästa tapern. Ett sånt i blått som sitter på nu.

Ja tavlan är lite mer åt det grå hållet än svart. Riktigt snyggt.
Ja det är den jag menar. Vad är det för typ av gummi? Har haft lite svårt att hitta just tillräckligt avsmalnande tropics, vilket jag tycker är det som gör sig bäst. Minns den som förhållandevis billiga men alltid slutsålda.
Bra val! Har själv dock inga problem med crono speciellt inte vintage inspirerade😍
Vi får väl se! Har inga höga förväntningar men rent estetiskt så stod det mellan den och nån modell från fossil så då kändes den här lite roligare. Men DHn som monchard postade skulle kunna funka som ett lite higher end-alternativ med lite mindre ripoff.

Senast ändrad:
Grattis, kul med en Genesiskompis i tråden!
jqqvhal.jpg
cEFqSOs.jpg

h3s4UKl.jpg
Tack, grymt förväntansfull 😍
Om den varianten varit SS hade jag köpt den illa kvickt, helt rätt detaljer! Riktigt clean. Har dock personligen väldigt svårt för pvd/dlc.
Ska se om jag kan rota fram en bild på den jag köpte.

IMG_20201129_151450_601.jpg

Ute på promenad på berget vi bor på.

Squale 1545 Militaire är tillbaka på handleden. När den väl sitter där så är det ofta den blir kvar.

Snudd på att man skulle klara sig med denna som owg. Släng på en dressare och en digitalare så har man en stadig trio.

Länken som följer med är ingen favorit dock så det är tur att man gillar nato! 👍🏼

Jo men nu så @Crispie :)
6C94B139-1F22-4607-BEDF-AA02644926D0.jpeg

Mäter in på 45 mm / 18.3 mm hög, bärs dock tacksamt trots sina mått!
Den är jäkligt fet 👌🏻👍🏻
Helt fel tråd kanske men känner att jag bara måste dela med mig av dessa zaratsu renoveringar från Lapinist 👀

Screenshot_20201129_203929.jpg

Screenshot_20201129_203859.jpg

Screenshot_20201129_203838.jpg

Wow! 😲

Tillbaka
Topp