Acos
Guld
Stekig! Men måste man klicka för att få liv i displayen?
Julpyntat och livets guld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stekig! Men måste man klicka för att få liv i displayen?
Julpyntat och livets guld
Äsch då, nu tycker jag du är lite väl elitistiskNotera att den har plexiglas.... oväntat seriöst av Gant
Edit: 3 atm på en dykare var inte lika seriöst
Beställde du den nu på Black Week? Bytt band direkt?10,6mm på höjden sitter som en go-cart.
För jäkla bra den där. Mmm, gillar guldet på fronten.Ni dom kan data hjälp mig gärna i gamingtråden
Ska han byta ut till en större eller bara komplettera med en till disk?Ni dom kan data hjälp mig gärna i gamingtråden
Tänk dig ett par bruna virkade till denFör jäkla bra den där. Mmm, gillar guldet på fronten.
Klockan är också fin
Byta ut tror jag fick även tips om dennaBeställde du den nu på Black Week? Bytt band direkt?
byta ut tror jagSka han byta ut till en större eller bara komplettera med en till disk?
Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB, Från 1006 kr
Jämför priser på Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB Solid State-diskar (SSD).www.prisjakt.nu
Beställde på BW jag hinner oftast byta band innan jag öppnat paketet.Beställde du den nu på Black Week? Bytt band direkt?
Känner att jag kommer att få svårt att sova när jag får bilder i huvudet av detTänk dig ett par bruna virkade till den
Komplettera säger hanSka han byta ut till en större eller bara komplettera med en till disk?
Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB, Från 1006 kr
Jämför priser på Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB Solid State-diskar (SSD).www.prisjakt.nu
Kingston snabb, Samsung supersnabb men lite dyrare. Bara att välja.Byta ut tror jag fick även tips om denna
Kingston A2000 1TB M.2 NVMe
Kingston A2000 1TB M.2 NVMe finns hos Inet! Sveriges bästa datorbutik med det senaste för gaming- & teknikentusiaster.www.inet.se
TackKingston snabb, Samsung supersnabb men lite dyrare. Bara att välja.
Äsch då, nu tycker jag du är lite väl elitistisk
Rent designmässigt har man ju faktiskt sett värre...
Ska du eller jag hugga en?
Hm, det är inte säkert att kan kan komplettera med ytterligare en m.2-disk. Det beror på vilket gränssnitt den gamla disken har. Det verkar också finnas 4st vanliga SATA-portar på moderkortet men de är långsammare. Ska han köra spel från nya disken? Äh, skicka ett pm ifall du har fler funderingar så slipper vi störa tråden med det här.Komplettera säger han
Yes ska kolla o hörs i pmHm, det är inte säkert att kan kan komplettera med ytterligare en m.2-disk. Det beror på vilket gränssnitt den gamla disken har. Det också verkar finnas 4st vanliga SATA-portar på moderkortet men de är långsammare. Ska han köra spel från nya disken? Äh, skicka ett pm ifall du har fler funderingar så slipper vi störa tråden med det här.
Är tavlan grå eller svart? Tycker tropic ser fint ut, men kanske ett svart?
Det är härligt att drömklockan levererar bra tidshållning som grädde på moset, ligger på +0.8 spd uppmätt under 4 dagar.
Jag vet inte vad jag ska ha för band på den bara, svårt. Läder är fint men tål inte riktigt mitt liv. Behöver något canvas/nato i 19 mm. Ska nog kolla på Barton igen. Någon som har tips? 20 mm går bra förutom nato-band.
Nej men tittat på den flera gånger. Klickar många toolboxar hos mig! Fuskade lite och beställde en speedmasterhomage för att känna lite på looken. Vad tycker du om den?En till från dagens. Någon mer som har denna modellen?
En till från dagens. Någon mer som har denna modellen?
Vad är det för homage du har?Nej men tittat på den flera gånger. Klickar många toolboxar hos mig! Fuskade lite och beställde en speedmasterhomage för att känna lite på looken. Vad tycker du om den?
Ingen än så länge för posten verkar tycka att den ska stanna hos dem. Men beställde en corgeut med mechaquartz. Stod mellan den och phylida (?) eller nåt sånt. Är inte heller mycket för crono men dessa har en rätt skön toolighet tycker jag. Målat, svart och vitt, lättläst.Vad är det för homage du har?
Jag är mycket nöjd! Mer än jag trodde jag skulle bli!Nej men tittat på den flera gånger. Klickar många toolboxar hos mig! Fuskade lite och beställde en speedmasterhomage för att känna lite på looken. Vad tycker du om den?
Är tavlan grå eller svart? Tycker tropic ser fint ut, men kanske ett svart?
köpte du ett från den där franska tillverkaren? Har försökt ett par gånger men de har alltid varit slut.
Bra val! Har själv dock inga problem med crono speciellt inte vintage inspireradeIngen än så länge för posten verkar tycka att den ska stanna hos dem. Men beställde en corgeut med mechaquartz. Stod mellan den och phylida (?) eller nåt sånt. Är inte heller mycket för crono men dessa har en rätt skön toolighet tycker jag. Målat, svart och vitt, lättläst.
Grattis, kul med en Genesiskompis i tråden!Tackar ödmjukast!
Jag är ju lite udda som ni säkert klurat ut, så jag jagade rätt på den sista modellen av Genesis-serien från en privat säljare. Bilder kommer så fort den landat!