Den är också riktigt bra, dock så är den väl något dyrare va?Finns denna Outsidern också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är också riktigt bra, dock så är den väl något dyrare va?Finns denna Outsidern också
Allt är relativt , tror den säljs för 600-700 dollar, å moms på det då.Den är också riktigt bra, dock så är den väl något dyrare va?
Finns denna Outsidern också
Jepp, stämmerÄr det Butler klockan ?
Någon som vet om MN-band likt NATO-band "räddar" klockan om en springbar lossnar?
Snyggt! Har ett liknande projekt på G också även jag kommer hålla till i källarenFick äntligen tummen ur och ordnade upp en arbetshörna i mörka (och tysta ) källaren. Inte färdigt men det viktigaste på plats iaf. Dokumenterar mest för egen del, så här prydligt kommer det inte se ut imorgon 100%
Tog bara tolv år här Så skönt att ha allt på samma ställe, bara kör på innan någon annan får för sig att beslagta ytanSnyggt! Har ett liknande projekt på G också även jag kommer hålla till i källaren
Fick äntligen tummen ur och ordnade upp en arbetshörna i mörka (och tysta ) källaren. Inte färdigt men det viktigaste på plats iaf. Dokumenterar mest för egen del, så här prydligt kommer det inte se ut imorgon 100%
Du levererar alltid bilder i högsta klass! Vad är det för en liten kniv? Skulle haft en riktigt liten nätt edc
Ledig dag imorgon. Så jag tar och laddar upp SM Sub och tar en Ginger Joe och går in i bastun.
Trevlig tisdagskväll på er mikronauter!
Blev ju riktigt bra det därFick äntligen tummen ur och ordnade upp en arbetshörna i mörka (och tysta ) källaren. Inte färdigt men det viktigaste på plats iaf. Dokumenterar mest för egen del, så här prydligt kommer det inte se ut imorgon 100%
Åh tack, måste skaffa en kyl bara Skönt att kunna döna på volymen utan att barnen vaknar, "källarbonus" typ... fjorton bast i päronens gillestuga igenBlev ju riktigt bra det där
Om bandet träs ”genom” stiften, och under casebacken så sitter klockan kvar och flärpar om ett stift lossnar/går sönder. Då hålls den kvar av det återstående stiftet. Mig veterligen så trär man MN-band på samma sätt som Nato/Zulu.Någon som vet om MN-band likt NATO-band "räddar" klockan om en springbar lossnar?
Aa det går genom stiften och under klockan. Så klockan bör sitta kvar om ett stift lossnar?Om bandet träs ”genom” stiften, och under casebacken så sitter klockan kvar och flärpar om ett stift lossnar/går sönder. Då hålls den kvar av det återstående stiftet. Mig veterligen så trär man MN-band på samma sätt som Nato/Zulu.
Svar ja. Du kan ju testa att ta bort ett stift och spänna fast klockan på armen, som simulering.Aa det går genom stiften och under klockan. Så klockan bör sitta kvar om ett stift lossnar?
Klockan är kvarSvar ja. Du kan ju testa att ta bort ett stift och spänna fast klockan på armen, som simulering.
Topp! Där har vi det!Klockan är kvar
Använder klockan i militärt bruk så jag vill vara extra säkerTopp! Där har vi det!
Är det bara bra stift så skall det rel. mycket till för att dom ska gå av eller så. Men det är alltid bättre att vara säker!
Räknade kallt med det!Använder klockan i militärt bruk så jag vill vara extra säker
Klockan är kvar
Haha ja man kan ju tro detMilitärt bruk = warzone?
Skämtar. Vet att du gör lumpen. Kunde dock inte låta bli när man ser det färgglada tangentbordet.
Version arabique!Den här gillade jag
Ja, ser riktigt bra ut! En lyckad Zoégas.Lyckades köpa en sån här. Elshan tyckte den var misslyckad så han sänkte priset på dem... Men jag tycker nog den är snyggare än det mesta han släppt på sistone?