Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessa två dök upp till samlingen idag. 36 och 39 mm. Två grymma klockor som jag känner att jag inte klickar med.
Certinan hör ju hemma här, så om någon är intresserad av köp/byte så hojta till.
50 exemplar, $690Version arabique!
Du levererar alltid bilder i högsta klass! Vad är det för en liten kniv? Skulle haft en riktigt liten nätt edc
Den här gillade jag
Använder klockan i militärt bruk så jag vill vara extra säker
Shiet man vill nästan smaka insertet ser lite ut som konsistensen på sega råttor.Den här gillade jag
Trevlig — förutom namnet. (Daniel) Radcliff(e)? De skulle gjort en snygg logotyp istället.
Absolut inte, snarare tvärtom. Riktigt tufft med en dykare på 36 mm med 300m WR. Men jag kommer inte överens med urtavlan. Men ska ge klockan en ärlig chans innan den får gå vidare.Kändes 36mm för liten för dykaren ?
Jag trodde helt klart den skulle vara svårare att läsa av än vad den är. Bra tjocklek på tim/minutvisare. Kan släppa denna då annat ska in om intresse finns. Fullset och fint skick.Tuff! Hur läsbar är den till vardags? Tänkte själv skaffa en men är lite kluven mellan den där och den med vita markeringar. Din är ju helt klart coolare...
Vilken klocka för strax över 4kSEKTycker kvaliteten känns snäppet över Squale. Nu gäller det att hitta ett schysst band @SpaceAce och låta patineringen ha sin naturliga gång
Uj va tuff Vad är det för spexig modell, står det 1003? På tavlan?Kvällens Squale!
Trevlig — förutom namnet. (Daniel) Radcliff(e)? De skulle gjort en snygg logotyp istället.
Tack för tipset. Färgen påminner lite om orginalbandet. Tänker annars på något i canvas eller liknande.Kanske detta supercoola och lite ruffiga bandet.
Handmade in Italy Vintage Watch Strap Racing Sport "Jeans Color" ocher Stitches | eBay
Leather, entirely made by hand in Italy with high quality native unprocessed material, sewed with durable polyester ocher. Handmade in Italy. Watch strap in Tuscany’s vegetable tanned cowhide Jeans color.www.ebay.com
EnkeltTack för tipset. Färgen påminner lite om orginalbandet. Tänker annars på något i canvas eller liknande.
Insåg just att den påminner väldigt mycket om BB Bronze Bucherer kanske går att hitta liknande nato? Frågan är vart man kan hitta nato med brons spänne?
Kolla med tullen om det går att ordna. Det jag läst är att paketet behöver lämna Storbritannien innan 31 december, så kan vara värt att undersöka.Jag chansade och slog till på en.
Hm, kan redan få lite ångest när det gäller tull/moms. Betalningen är nu i december, då UK fortfarande är i EU och VAT är under kontroll, men leveransen sker först April 2021. De skriver att inga avgifter ska tillkomma inom UK/EU, men misstänker att det kommer krävas en del dokumentation innan jag får svenska tullen att svälja det.
Digidisc var ju grymt cool!Yema verkar köra på så det ryker
Danke gleichfalls, mein lieber Herr Boett! Schönen Mittwoch an Dir!Guten morgen, alle leute!
Grymt fin! Kul att se dig här också, det var på tidenBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Snyggt! Välkommen in i värmenBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Den e ju jättetuff Köpte en likadan till min bättre hälft i tidernas begynnelse.Den fula ankungen får hänga med idag
Välkommen Kanske blir fler mikros va det liderBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet