Men du letade efter en Invicta och sågar Hamilton? Edit: Givetvis skrivet i välmening
Förstör vad du menar Men det är mer X-33 estetiken jag letar efter
Invictan verkar dock vara för dyr för dess utseende så jag får helt enkelt leta vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men du letade efter en Invicta och sågar Hamilton? Edit: Givetvis skrivet i välmening
Det var nog ett bra val. Jag hade en GBD-H1000 ett par dagar men skickade tillbaka den. Den var en besvikelse. Cool och snygg men den gick inte att använda.Stod också och velade mellan G-Shock och Pro Trek, var nära att det blev en GBD-H1000 men så sprang jag på WSD-F21 istället
Låg väl vit en ute på KOS nyss?Yes! Hamilton khaki flight timer
Flight timern är riktigt ball, har varit lite sugen på den som ligger på kos. Verkar vara kvar:Låg väl vit en ute på KOS nyss?
Najs! Har du BN01XX med eller har jag fått det om bakfoten? Varit sugen på BN pga, förutom looken, ecodriven men 44 mm är 44 mm.
Där ser man, vad var det som gjorde att den inte gick att använda? Buggig programvara? Det som oroar mig lite över ProTreken är att den kör Google WearOS medans jag har en iPhone... men jag hoppas på det bästaDet var nog ett bra val. Jag hade en GBD-H1000 ett par dagar men skickade tillbaka den. Den var en besvikelse. Cool och snygg men den gick inte att använda.
Låg väl vit en ute på KOS nyss?
Jag saknar min Flighttimer, grym klocka. Undras om det är min gamla som ligger på K&S?Flight timern är riktigt ball, har varit lite sugen på den som ligger på kos. Verkar vara kvar:
Avslutad - Hamilton Flight Timer
Tjena, Hamilton Flight Timer i kanonskick, trolig 2015/2016, full set och laddad med komplikationer, kommer på ett khaki canvas (inte det på bild) 5t för Hamilton. Frakt inkluderat. Perfekt flygare 😊 /Tukklocksnack.se
RECLAIM! Känns som den passar dig?Där ser man, vad var det som gjorde att den inte gick att använda? Buggig programvara? Det som oroar mig lite över ProTreken är att den kör Google WearOS medans jag har en iPhone... men jag hoppas på det bästa
Jag saknar min Flighttimer, grym klocka. Undras om det är min gamla som ligger på K&S?
Nej jag har aldrig provat den och den kanske bärs mindre? Fast 44 låter stort.Najs! Har du BN01XX med eller har jag fått det om bakfoten? Varit sugen på BN pga, förutom looken, ecodriven men 44 mm är 44 mm.
Den är rätt platt oxå, vilket ju både kan vara positivt och negativt i det sammanhanget. Ligger även en sådan ute för kaffepengar (kopi luwak) på KOS. Finns det länk till NYn?Nej jag har aldrig provat den och den kanske bärs mindre? Fast 44 låter stort.
Kanske borde det? Den har ju en behändigare storlek än SS Skydiver eller Breitling Aerospace EVO med sina 40mmRECLAIM! Känns som den passar dig?
+1 på Hamilton Khaki Pilot Flight Timer , 40mm gör den väldigt lättburen och med vanliga 20mm luggar så kan man alltid roa sig med en bandbytarorgie under tråkiga vinterkvällar. Betydligt mer prisvärd också på beg.marknadenEfter att jag köpte min fattigmans aerospace så har jag letat efter ett mer affordable alternativ till Omega X-33. Tyvärr är den modellen inte överdrivet populär så billigare alternativ har inte funnit i överflöd.
Det närmaste jag har hittat är faktiskt en invicta som delar samma grundmodul som exempelvis sjöö sandström utc. Tyvärr verkar den vara svår att få tag på
Snyggt par..
Användarvänligheten hade de lämnat därhän om man säger så. Appen var kass. Jag tror att det tog sju knapptryckningar för att ens komma till aviseringarna så att man kunde se dom, mer än det kunde man inte göra och inte heller på ett särskilt attraktivt sätt. Stegräknaren räknade ungefär 170% steg. Sen ville jag inte upptäcka mer utan skickade tillbaka den. Jävligt snygg display och cool klocka dock så jag blev rätt besviken för jag ville gärna tycka om den.Där ser man, vad var det som gjorde att den inte gick att använda? Buggig programvara? Det som oroar mig lite över ProTreken är att den kör Google WearOS medans jag har en iPhone... men jag hoppas på det bästa
Jag saknar min Flighttimer, grym klocka. Undras om det är min gamla som ligger på K&S?
På vilket sätt tycker du de är dyra?Fick också reklam från dem, tyckte de verkade väldigt dyra för vad man fick, nu verkar deras sida ligga nere dessutom...
Japp@Nicke75
Sett denna?
Avslutad - Titus Matic - PRISBUMP
Är du sugen på att återuppleva 70-talet så har du hamnat helt rätt. Denna Titus Matic har ALLT utom discokula... Fräck design med inspiration från nån random kollega i branschen Brun/guld gradient tavla med bark-mönster, guldiga index och visare Siffra/veckodag/datum - Perfekt när man glömmer...klocksnack.se
På vilket sätt tycker du de är dyra?
/ En klock-novis
Fantastiskt trevlig, Den tavlan är riktigt bra. Påminner lite om en som jag har .Dagens русские, älskar den här tavlan! På andra bilden kan man tydligt se att det inte ens går att titta på klockan utan att det blir repor i plexit så det gäller att ha rikligt med tankdkräm/polywatch hemma om man är känslig
Där ser man, hoppas innerligt att det är bättre på ProTrek då Den har ju ganska många fler funktioner än G-Squaden också, så det är ju ganska viktigt att den är lättnavigerad.Användarvänligheten hade de lämnat därhän om man säger så. Appen var kass. Jag tror att det tog sju knapptryckningar för att ens komma till aviseringarna så att man kunde se dom, mer än det kunde man inte göra och inte heller på ett särskilt attraktivt sätt. Stegräknaren räknade ungefär 170% steg. Sen ville jag inte upptäcka mer utan skickade tillbaka den. Jävligt snygg display och cool klocka dock så jag blev rätt besviken för jag ville gärna tycka om den.
Själv är jag en google-man så det är på plus-sidan för mig. Återkom gärna med dina reflektioner sen!
Typ samma vinkel också haha, vi får hitta på något originellare alltså Fin klocka är detFantastiskt trevlig, Den tavlan är riktigt bra. Påminner lite om en som jag har .