Trevligt! Grattis, alkoholfri skål och välkommen! Inte ofta man ser legovisare. Snygg länk också!Blivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! Grattis, alkoholfri skål och välkommen! Inte ofta man ser legovisare. Snygg länk också!Blivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Har du väl trillat dit så är det kört! Nu kommer det bli fler micros/homages Den e allt riktigt trevlig den där HelmBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Jag tycker den där blev jättebra. Mycket roligare än det mesta Zelos släppt den senaste tiden.Lyckades köpa en sån här. Elshan tyckte den var misslyckad så han sänkte priset på dem... Men jag tycker nog den är snyggare än det mesta han släppt på sistone?
Tackar tackar! Jaa men jag tänkte det också! Så trevligt som här ärGrymt fin! Kul att se dig här också, det var på tiden
Stort tackSnyggt! Välkommen in i värmen
Tack! Haha ja vem vet... Ett väldigt kul område när det kommer till klockor juVälkommen Kanske blir fler mikros va det lider
Stort tack! Och skål! Eller hur. Gillar den något ”över-tooliga” designen. Lite Sinn-vibbar!Trevligt! Grattis, alkoholfri skål och välkommen! Inte ofta man ser legovisare. Snygg länk också!
Haha, ja jag antar det... Verkligen! ISO-certfierad och byggd för att klara allt känns det som. Riktigt trevligtHar du väl trillat dit så är det kört! Nu kommer det bli fler micros/homages Den e allt riktigt trevlig den där Helm
Snyggt fångat! När jag försökte hade sidan kraschat.Blivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Tack! Haha, ja jag fick försöka både en och två gånger! När jag precis skulle ge upp ”lossnade” det och jag kunde checka utSnyggt fångat! När jag försökte hade sidan kraschat.
VälkommenBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Tackar Så jäkla bra!! Vart sugen på en Marathon i säkert fem år men alltid tvekat pga måtten... Men nu med en HELM som har likvärdiga mått och boett under jag att det funkar hur bra som helstVälkommen
Själv har jag denna klumpen på handleden idag. Eller rättare sagt, tredje dagen i rad
Edit: Sa jag att jag var sjukt nöjd med bandet? @SpaceAce
Ja det bör inte vara några problem, vi har ju samma handledsmåttTackar Så jäkla bra!! Vart sugen på en Marathon i säkert fem år men alltid tvekat pga måtten... Men nu med en HELM som har likvärdiga mått och boett under jag att det funkar hur bra som helst
Absolut inte, snarare tvärtom. Riktigt tufft med en dykare på 36 mm med 300m WR. Men jag kommer inte överens med urtavlan. Men ska ge klockan en ärlig chans innan den får gå vidare.
Den e ju jättetuff Köpte en likadan till min bättre hälft i tidernas begynnelse.
"Bronze collection" https://www.cheapestnatostraps.com/collections/bronze-collectionTack för tipset. Färgen påminner lite om orginalbandet. Tänker annars på något i canvas eller liknande.
Insåg just att den påminner väldigt mycket om BB Bronze Bucherer kanske går att hitta liknande nato? Frågan är vart man kan hitta nato med brons spänne?
Jag öste för en tid sen ut mitt hat över UPS här...
Nu vill jag rikta den motsatta kärleken till DHL som efter beställning i söndagskväll från Hong Kong levererade mitt paket till dörren idag kl. 10.51
Leverans på mindre än 2 dygn från det att de tog emot paketet i HK.
Linjer.co förtjänar också ett stort plus som skickade klockan gratis med DHL express även fast jag inte betalade tillägget för express-tjänsten.
Nu till unboxing av klockan:
Kommer nog byta till ett mörkare läder... behöver bara skaffa ett med mer avsmalning... har bara raka i 22mm.
De där tavlorna alltså.
Slappar i soffan med Maranez Samui.
Jag öste för en tid sen ut mitt hat över UPS här...
Nu vill jag rikta den motsatta kärleken till DHL som efter beställning i söndagskväll från Hong Kong levererade mitt paket till dörren idag kl. 10.51
Leverans på mindre än 2 dygn från det att de tog emot paketet i HK.
Linjer.co förtjänar också ett stort plus som skickade klockan gratis med DHL express även fast jag inte betalade tillägget för express-tjänsten.
Nu till unboxing av klockan:
Kommer nog byta till ett mörkare läder... behöver bara skaffa ett med mer avsmalning... har bara raka i 22mm.
Fan va bra.Egentolkad jymdklocka destro/lefty stuk. Lunokhod-1
Vonwatches.com! Smakfullt! Vad är det för ekipage på tavlan?Egentolkad jymdklocka destro/lefty stuk. Lunokhod-1
Egentolkad jymdklocka destro/lefty stuk. Lunokhod-1
Egentolkad jymdklocka destro/lefty stuk. Lunokhod-1
Riktigt fin! Var inte det länk med?