Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
48 l2l och relativt tacksam böjning, skall väl funka?!Mycket fin. Hade gärna ägt en om armen min hade varit lite tjockare.
Också en looker. Är lite svag för svartvita kreationer. Är den dimensionerad för tunnare armar?
Min är från Ashford, hade inte ens noterat att jag fick den nygamla "Armaniloggan". Bra fångat! Föredrar den nya kronans utseende, men denna var snygg för att den var också i brons/guld.Fin vart köpte du ifrån? Såg att dem som köpt från Ashford fick nygamla logon på tavlan. Har din borrade luggar?
Luggar = bandhorn (lugs), det är där bandstiften (push pins) sitter. Och ja, borrade bandhorn, brukar man säga (drilled lugs eller drilled lug holes).Min är från Ashford, hade inte ens noterat att jag fick den gamla "Armaniloggan". Bra fångat! Föredrar den nya kronans utseende, men denna var snygg för att den var också i brons/guld.
Luggar? Är det hålen som pinsen fäster i? Mina verkar vara hål rakt igenom, är det borrade luggar? Har jag fått en "gammal modell"?
Sjukt läcker!VoNwAtChEs hälsar eder alla en fin dag!
Vad i h....e, kränkt och våldtagen på en fredag och allt Anmält!
VoNwAtChEs hälsar eder alla en fin dag!
Mumma det där, kanske till och med dubbel-mumma . Säg till om du...VoNwAtChEs hälsar eder alla en fin dag!
Får man fråga varför du inte bara köper klockan på bilden?Jag letar efter en klocka som er ut ungefär som den bifogade bilden, helst med måtten 38 mm och 45 mm l2l.
Jag vill helst ha seiko nh35 elle miyota 9015 som urverk.
Jag vill helst ha hacking på mina klockor.Får man fråga varför du inte bara köper klockan på bilden?
Rekommenderas varmt, sköna som tusan@Von. Dom fina naton du har i canvas. Var kommer de ifrån?
Rekommenderas varmt, sköna som tusan
ZULUDIVER Vintage Canvas NATO Watch Strap
Our canvas NATO straps are crafted from durable canvas for style, strength and comfort. Available in five colours, the strap has a classic military style.www.zuludiver.com
Nä, tycker jag inte...så jobbar jag medTack! Tänkte att det var dom. Lite sugen på Haveston också, men har ingen klocka att bära dom till. Är man sjuk om man köper en klovka öga av strap?
Nä, tycker jag inte...så jobbar jag med
Tack för svaret. Borrade bandhorn, eller drilled lugs. Är ju superskönt vid bandbyte, så det är ett stort plus tycker jagMin är från Ashford, hade inte ens noterat att jag fick den nygamla "Armaniloggan". Bra fångat! Föredrar den nya kronans utseende, men denna var snygg för att den var också i brons/guld.
Luggar? Är det hålen som pinsen fäster i? Mina verkar vara hål rakt igenom, är det borrade luggar? Har jag fått en "gammal modell"?
Edit: Googlade runt lite och hittade folk som jämförde modellen före invicta me den efter. Min verkar stämma in på den modellen som var före invicta, nygamla guldiga loggan, borrade luggar och o-ring på skruvkronan (ursäkta min usla terminologi).
Jaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Gul kör jag påJaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Turkos!Jaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Allt utom gul, tror @MaBr håller med Skämt åsido, tror den svartvita hade passat dig bäst.Jaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Gul, tätt följd av turkosJaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?