• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den får ryka, som jag skrev igår!
Super fin Gruppo Gamma med allt som ingår vid köp :)
Ni i gruppen får såklart förtur, så kanske jag kan norpa en i stål härifrån sen.

Ni får ta den för 4500;-
Svårslaget? Minst sagt.
853BB6E1-5132-4663-B796-2BB9B4243EEA.jpeg
Lätt billigast i världen nu. Hittar inget liknande pris, någonstans!🤌

Tjejernas nya "arbetsbänk" i hobbyrummet.. Nu bli det kaos igen😉 jag å padin försöker hindra att det spåra🙈

IMG_20201204_100012.jpg

Fasen köpte en klocka åt en arbetskamrat på tradera. Fick upp i postappen att den levererats till brevlådan. Men det var tomt. Den borde dessutom inte fått plats.. Men posten visste inget och trodde inte den gått till ombud. Lite skit😕

Sålde din gamla SM till underpris i veckan. Kändes lite surt, men ibland får man ta det. Men snabbt går det inte här just nu. 🙃
Trist. Dödar intresset när man inte får ruljans på grejer.

Håller med dig att det är trist :( Sitter och väntar på att Tradera ska köra kampanj på annonserna igen så att man kan kränga sina grejer där istället :)

:angel:Någon som sett detta svenska microbrand?
A7B96F8C-CBCA-4FD5-910B-04E626F1A48C.jpeg

@Von kanske?
Lite annorlunda än de klockor @Von visat upp i tråden... ser ut som han blivit influerad av något annat märke än Vostok... känns bekant på något vis... 🤣
Enligt hemsidan är den dessutom döpt efter Jeffrey Dahmer, och varje modell kommer att fortsätta hylla en psykotisk seriemördare. 🙏🥰
Vad i h....e, kränkt och våldtagen på en fredag och allt 😤 😁 Anmält!

Tillbaka
Topp