• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

När jag ändå hade den i morse kunde jag ju knäppa ett foto till :)
8FEE122A-3C68-451E-A644-7AC613AEF1EB.jpeg

Kör lite skamlös reklam.
Oanvänd GG Nexus säljes nu för endast 4500:- alternativt byte mot full metal G-Shock, Oceanus eller kanske någon annan rolig quartzare.
PXL_20201011_132806498.jpg

Länk till annonsen:

Händer även andra klockor.. men det är klart tappar men en klocka tex på stengolv så kan dom ju pajja. Spelar ingen roll vilken klocka man har..😁
hVetKF63G0ygaX05B8HIq-N3T3wacAw-02A5Ih-88h8.jpg
Visst kan dom gå sönder men det var ju inte det jag syftade på. Den tidigare var ju inte avplastad vid låset och jag menade att om den låg i sin väl vadderade box när den tappades så borde en fieldwatch kanske klara det. Nu är det ju högst oklart om den låg i sin box eller ej när den började tappa sina visare men en "field" kanske ska klara en del strapatser och äventyr utan att ramla sönder. Utanför boxen då kan ju allt hända givetvis.

Kör lite skamlös reklam.
Oanvänd GG Nexus säljes nu för endast 4500:- alternativt byte mot full metal G-Shock, Oceanus eller kanske någon annan rolig quartzare.
PXL_20201011_132806498.jpg

Länk till annonsen:
Så sjukt bra pris för en galet cool klocka!

Visst kan dom gå sönder men det var ju inte det jag syftade på. Den tidigare var ju inte avplastad vid låset och jag menade att om den låg i sin väl vadderade box när den tappades så borde en fieldwatch kanske klara det. Nu är det ju högst oklart om den låg i sin box eller ej när den började tappa sina visare men en "field" kanske ska klara en del strapatser och äventyr utan att ramla sönder. Utanför boxen då kan ju allt hända givetvis.
Ingen aning hur den tappats...men som sagt tappar man på golvet kan ju allt gå sönder..

Såhär den ut den jag beställde (EJ MIN PÅ BILDEN utan fr www). Sitter skruvar istället för bandstift vid luggarna. Och boetten är helt i titan, väger bara 52gr. Och coolt med tritium. Även 300m vattentät..😁

Tydligen limiterade till 2500st..
20201204_174636.jpg
20201204_174643.jpg
20201204_174652.jpg
20201204_174659.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp