Code
AKA Vincent B
Yepp..men sett att visa modeller av dom har dåliga ringar..men ej köpt just dom modellerna...men riktigt coola...Verkar vara ett intressant märke med många coola nyversioner av gamla godingar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp..men sett att visa modeller av dom har dåliga ringar..men ej köpt just dom modellerna...men riktigt coola...Verkar vara ett intressant märke med många coola nyversioner av gamla godingar.
Tack själv vännen, alltid ett nöje!Nytt i lådan
Kunde inte hålla mig med det priset dessa erbjuds för
Tack @M26 för en smidig och bra affär som vanligt
Gul kör jag på
Hoppas bara att den inte låg i sin djävulskt vadderade box när den blev tappad.Jo hahaha tog en bild ifrån nätet på en likadan...personen har säkert tappat den på golvet...hahaha..
Alla klockor kan gå sönder..ingenting är omöjligt..men jag är inte ett dugg orolig...Hoppas bara att den inte låg i sin djävulskt vadderade box när den blev tappad.
En “field watch" bör ju nästan klara det och lite till tänker jag .
Händer även andra klockor.. men det är klart tappar men en klocka tex på stengolv så kan dom ju pajja. Spelar ingen roll vilken klocka man har..Hoppas bara att den inte låg i sin djävulskt vadderade box när den blev tappad.
En “field watch" bör ju nästan klara det och lite till tänker jag .
Hur går det?Föredrar försäljning, men jag kan vara öppen för byte också. Dra ett PM
Det går bra, den stannar i tråden och jag får annat skojHur går det?
Bra!Det går bra, den stannar i tråden och jag får annat skoj
Vart fick du tag i VanuatunBlivit med HELM! Min första micro. Gillar den skarpt! Mycket, och bra klocka för pengarna. Lyckades knipa en i det senaste släppet
Visst kan dom gå sönder men det var ju inte det jag syftade på. Den tidigare var ju inte avplastad vid låset och jag menade att om den låg i sin väl vadderade box när den tappades så borde en fieldwatch kanske klara det. Nu är det ju högst oklart om den låg i sin box eller ej när den började tappa sina visare men en "field" kanske ska klara en del strapatser och äventyr utan att ramla sönder. Utanför boxen då kan ju allt hända givetvis.Händer även andra klockor.. men det är klart tappar men en klocka tex på stengolv så kan dom ju pajja. Spelar ingen roll vilken klocka man har..
Händer även andra klockor.. men det är klart tappar men en klocka tex på stengolv så kan dom ju pajja. Spelar ingen roll vilken klocka man har..
Så sjukt bra pris för en galet cool klocka!Kör lite skamlös reklam.
Oanvänd GG Nexus säljes nu för endast 4500:- alternativt byte mot full metal G-Shock, Oceanus eller kanske någon annan rolig quartzare.
Länk till annonsen:
Avslutad - 2 x Gruppo Gamma, Peacemaker (såld) & oanvänd Nexus. NU ENDAST 4000:-
Gruppo Gamma Peacemaker PN-19 (SÅLD) Inköpt i juli och använd i måttfullt under sommaren. Skicket är toppen med begynnande patina. 4800:- Gruppo Gamma Nexus NG-02 Oanvänd. Endast provad vid ankomst. Köpt i juli. 4000:- Lite fakta: Case material: Stainless steel Case size: 44mm Water...klocksnack.se
@KlockTotte köp den vita och ett turkost band.Allt utom gul, tror @MaBr håller med Skämt åsido, tror den svartvita hade passat dig bäst.
VARFÖR måste den där bli till salu när jag inte riiiiiktigt har råd och köpa Har jagat den där i omgångar av @Baramats innan du tog den..Om någon är intresserad så skicka ett om!
Schysst färgNär jag ändå hade den i morse kunde jag ju knäppa ett foto till
Ser riktigt trevliga utNytt i lådan
Kunde inte hålla mig med det priset dessa erbjuds för
Tack @M26 för en smidig och bra affär som vanligt
Ingen aning hur den tappats...men som sagt tappar man på golvet kan ju allt gå sönder..Visst kan dom gå sönder men det var ju inte det jag syftade på. Den tidigare var ju inte avplastad vid låset och jag menade att om den låg i sin väl vadderade box när den tappades så borde en fieldwatch kanske klara det. Nu är det ju högst oklart om den låg i sin box eller ej när den började tappa sina visare men en "field" kanske ska klara en del strapatser och äventyr utan att ramla sönder. Utanför boxen då kan ju allt hända givetvis.
Ja nu är det ju rentav galet!Så sjukt bra pris för en galet cool klocka!
Jag har ingen brådska !VARFÖR måste den där bli till salu när jag inte riiiiiktigt har råd och köpa Har jagat den där i omgångar av @Baramats innan du tog den..
Och sjukt kul att se dig lite mer aktiv i tråden idag än på längeSå sjukt bra pris för en galet cool klocka!