Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Den dök upp hos ombudetTjejernas nya "arbetsbänk" i hobbyrummet.. Nu bli det kaos igen jag å padin försöker hindra att det spåra
Fasen köpte en klocka åt en arbetskamrat på tradera. Fick upp i postappen att den levererats till brevlådan. Men det var tomt. Den borde dessutom inte fått plats.. Men posten visste inget och trodde inte den gått till ombud. Lite skit
Vi handlar från samma modbutik, väntar dock på att alla mina delar ska landa. Grym mod!VoNwAtChEs hälsar eder alla en fin dag!
Ping @M26
Detta är ju lovande inför stundande klockor
Aha, spännande! Ska bli galet roligt att se vad du hittar på. Tackar ödmjukast mr RussiaVi handlar från samma modbutik, väntar dock på att alla mina delar ska landa. Grym mod!
GulJaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
AirWolf hette ett populärt tv-program från Amerika. Minns att jag såg det som barn. Mycket bra. Stringfellow Hawke!Senaste Malm är på gång ut i vida världen. "Air Wolf" ( foto från: MALM - Svenska pilotklockor– MALM watches )
( @KlockTotte : Gul )
Jaha tråden. Inget bestämt Men, om ni skulle välja, vilken färg?
Affordabelt idag, tyvärr ej mikro. Väntar på fru och barn. God jul!
Gult är fult! Fick ta en färsk bild också för att alla ska se hur ful den är.Allt utom gul, tror @MaBr håller med Skämt åsido, tror den svartvita hade passat dig bäst.
Fasen vad snygg! GrattisSorry, missade plagiat tisdag så jag tar igen det idag
En till, Guuuuul! Eller vitJag tackar såhär långt Kan inte citera er alla
Hade mina aningar och det stämde, de flesta gillar gult. Turkos är med riktigt fräsch tycker jag. Men precis som @Von skrev, så passar nog Vit mig bäst som person och alldagligt bärande. Tråkig? Japp, det skriver jag under på Ah ja, har inte bestämt mig för om jag ska eller inte. Men visst är dom rätt jäkla feta va? @MaBr behöver jag nog inte övertyga
Obs! Stulen bild!
Scurfa Diver One i titan?Nån som kan ge tips om någon klocka som ser ut såhär fast är en QUARTZ och i titan??
Ässh beställde hem denna precis..för typ 10min sen...Scurfa Diver One i titan?
Fin men ska inte sekundvisaren sitta fast..?Ässh beställde hem denna precis..för typ 10min sen...
Mwv titanium general service. Lite specs:
40mm bred.
Lug 2 lug: 46mm.
Tjocklek: 13mm.
Boett: TITAN .
Vikt: 52gr.
300m vattentät.
Krona: Skruvad.
Glas: Safir.
Urverk: Ronda 715li quartz med 10års batteritid.
Luggar: 20mm. Fasta bandstift.
Och bästa av allt: TRITIUM TUBER
Jo hahaha tog en bild ifrån nätet på en likadan...personen har säkert tappat den på golvet...hahaha..Fin men ska inte sekundvisaren sitta fast..?
Haha, tur att det inte var din!Jo hahaha tog en bild ifrån nätet på en likadan...personen har säkert tappat den på golvet...hahaha..
Ahh haha..detta blir min 3:e MWC faktiskt..varit riktigt nöjd..Haha, tur att det inte var din!
Det är en lös gmt visare man får skaka den till rätt tidszonFin men ska inte sekundvisaren sitta fast..?
Verkar vara ett intressant märke med många coola nyversioner av gamla godingar.Ahh haha..detta blir min 3:e MWC faktiskt..varit riktigt nöjd..