Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att säljaren har bra omdömen? Kör.Funderar på att slå till på en Orient Kamasu från Amazon.de, är det ngt jag behöver tänka på eller bara köra?
Dispatched from and sold by Amazon.Att säljaren har bra omdömen? Kör.
Nix!Dispatched from and sold by Amazon.
Så det borde väl inte vara några problem?
Finns den inte på amazon.se?Dispatched from and sold by Amazon.
Så det borde väl inte vara några problem?
Funderar på att slå till på en Orient Kamasu från Amazon.de, är det ngt jag behöver tänka på eller bara köra?
Hade inte de dessutom lite orientrea?Har du kollat så att klockan inte är billigare från https://zackrissonsur.se/ med koden all25?
Hade inte de dessutom lite orientrea?
Brutalt fin!Finns i shoppen nu!
@Lord_tito88
Tycker sidan är lite svårnavigerad så jag hamnar med alla modeller lite huller om buller. Fastnade dock lite för den här. Men jag är för lat för att inte ha quickset.
Fin vart köpte du ifrån? Såg att dem som köpt från Ashford fick nygamla logon på tavlan. Har din borrade luggar?Äntligen dök den upp. Mycket trevligt Nato måste jag säga.
Smack! Klockren kombo.Alla band som bara har legat och skräpat för mig funkar på mina Citizens. Som det här svarta canvas som jag aldrig ens har använt.
Tack för berömmen!Nu finns denna i lager hos Vostok-watches24 om någon mer var sugen efter @JohnMonchard 's fina bilder. Jag kunde inte hålla mig iaf
Vad är det för brunt läder du har på din @JohnMonchard om man får fråga? Passar ju perfekt tycker jag
Edit: Är nog ditt egna Engineer gissar jag på?
Enligt hemsidan är den dessutom döpt efter Jeffrey Dahmer, och varje modell kommer att fortsätta hylla en psykotisk seriemördare.