• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Screenshot_20201204-180605_Brave.jpg
Någon som testat Marchand Watches? Bra priser och en del modeller ser ganska trevliga ut. Japan Miyota OS10 chronograph quartz movement i denna modellen

Kör lite skamlös reklam.
Oanvänd GG Nexus säljes nu för endast 4500:- alternativt byte mot full metal G-Shock, Oceanus eller kanske någon annan rolig quartzare.
PXL_20201011_132806498.jpg

Länk till annonsen:
Men någon måste ju köpa. Det är ju nästan provocerande att en av de coolaste (och bekvämaste) klockorna på marknaden inte köps till ett vansinnigt pris :eek:

På tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Vilken/vilka klocka/klockor ni haft i segmentet affordable/micro har enligt er hållit högst nivå finishmässigt?
Fy vad svårt. Får fundera lite på det och kastar in denna goding så länge. Djävulskt affordable. Tänker ofta på hur bra finish det var på den.
Till många trådlurkare och snipers förtret så är det ju en SM 😊.
Får fundera vidare, finns säkert annat också 🤘.
PSX_20201204_201847.jpg

Helgrea för trådmedlemmar. Slår av en femhunka till på min Direnzo!
Har fått två nya spännen till länken och ett nytt tropicarmband idag.
Kom och köp!

På tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Vilken/vilka klocka/klockor ni haft i segmentet affordable/micro har enligt er hållit högst nivå finishmässigt?
Min oerhört lilla erfarenhet så säger jag ventus å sedan tycker jag mini turtlen håller högt. Men finns många.. Traskan va inte helle fel... Fasen nu när jag tänker efter, detta är ju omöjligt😂
IMG_20201204_180736.jpg

Tillbaka
Topp