Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller med orange som GMT visaren?@KlockTotte köp den vita och ett turkost band.
Den e ju såååå ball!Sorry, missade plagiat tisdag så jag tar igen det idag
Haha, det är mycket klockor här inne som varit @M26Den e ju såååå ball!
Har en likadan på g fast i brons, tror till och med att det är din gamla . Borde dyka upp på posten på måndag
Men någon måste ju köpa. Det är ju nästan provocerande att en av de coolaste (och bekvämaste) klockorna på marknaden inte köps till ett vansinnigt prisKör lite skamlös reklam.
Oanvänd GG Nexus säljes nu för endast 4500:- alternativt byte mot full metal G-Shock, Oceanus eller kanske någon annan rolig quartzare.
Länk till annonsen:
Avslutad - 2 x Gruppo Gamma, Peacemaker (såld) & oanvänd Nexus. NU ENDAST 4000:-
Gruppo Gamma Peacemaker PN-19 (SÅLD) Inköpt i juli och använd i måttfullt under sommaren. Skicket är toppen med begynnande patina. 4800:- Gruppo Gamma Nexus NG-02 Oanvänd. Endast provad vid ankomst. Köpt i juli. 4000:- Lite fakta: Case material: Stainless steel Case size: 44mm Water...klocksnack.se
Våran alldeles egna hovleverantörHaha, det är mycket klockor här inne som varit @M26
Oh yes! Och kunskapsbankVåran alldeles egna hovleverantör
+1 på den Riktigt intressant frågaPå tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Vilken/vilka klocka/klockor ni haft i segmentet affordable/micro har enligt er hållit högst nivå finishmässigt?
Inte haft så många men av dom jag haft så är det helt klart MontaPå tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Vilken/vilka klocka/klockor ni haft i segmentet affordable/micro har enligt er hållit högst nivå finishmässigt?
Gruppo Gamma Vanguard samt PeacemakerPå tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
På tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Nu är Pandoras box öppnad...På tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Fy vad svårt. Får fundera lite på det och kastar in denna goding så länge. Djävulskt affordable. Tänker ofta på hur bra finish det var på den.På tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
På HELMs hemsida, när de släppte senaste omgången. Skriv upp dig på deras mejllista, så får man reda på dag/tid när de släpps.Vart fick du tag i Vanuatun
Fredagslek:
Trevligt band! Vart är det ifrån?Ledig fredag betyder soffmys med byrackorna.
Fin men ska inte sekundvisaren sitta fast..?
Tack, är ett sånt härTrevligt band! Vart är det ifrån?
Grymt läcker den där!Absolut, kvällens plexi!
Fredagslek:
Galet bra fråga, vet fortfarande inte efter 25+ års nörderi men det kanske det finns ett svar, vad vet jagPå tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek:
Min oerhört lilla erfarenhet så säger jag ventus å sedan tycker jag mini turtlen håller högt. Men finns många.. Traskan va inte helle fel... Fasen nu när jag tänker efter, detta är ju omöjligtPå tal om kunskapsbank osv.
Fredagslek: