Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra pris ocksåOlkos version av Vintage GMT Ocean39, ser ännu bättre ut med cyklop tycker jag
Riktigt fin! Sett en del skriva att den sålde slut direkt, men står soon available på hemsidan, så vet inte riktigt vad man ska troOlkos version av Vintage GMT Ocean39, ser ännu bättre ut med cyklop tycker jag
Det är två olika versioner, denna är inte släppt än. Den första tillverkades bara i 50ex tror jag. Olkos versioner säljs bara hos dem exklusivt och denna har ett cyklop vilket den första versionen inte hadeRiktigt fin! Sett en del skriva att den sålde slut direkt, men står soon available på hemsidan, så vet inte riktigt vad man ska tro
Såg ett gäng nya på Ebay,folk som köpt på sig o säljer dyrare ..Mycket! Som sagt min första microbrand, men är imponerad av kvaliten och vad man får för pengarna. Älskar hur ”toolig” den är
Funderar på att släppa denna. PM:a vid intresse.Trevlig fredag och helg!
It's a Great White, right? An absolute beast!I said hej då a week ago to this bad boy and already regret doing so
Är det 39 eller 42 versionen?Funderar på att släppa denna. PM:a vid intresse.
39 mm.Är det 39 eller 42 versionen?
Vad tycker ni om Squales nya Sub-39 modeller?
Själv tycker jag att de är fina men att bandhornen ser lite väl långa och raka ut i förhållande till storleken.
Sjukt bra läder ja! Bland de bästa jag provat.Är ingen läderkille men Squales originalläder är bra asså. Mjukt o gött!
Kanonfina klockor! Jag personligen tycker en så liten klocka behöver långa bandhorn.
Själv tycker jag att de är fina men att bandhornen ser lite väl långa och raka ut i förhållande till storleken.
L2L är 48,5 så inte extremt stort. Dock är caset platt så kan nog upplevas svårburen om man inte har större handleder.
Plagiattisdag och Texasextravaganza med hemarbete.
Saknas blå TI-82 STATS och en TI-83 Plus samt TI-84 Plus Color.
Äntligen en på forumet What's the verdict?
41 mm bred och 18 mellan luggarna kan väl inte stämma?
Gammal och härjad digitalare idag
Gillar allt utom kronan.
Äntligen en på forumet What's the verdict?
Fick den igår. Spanat in den ett tag och slog till nu under BF. Tycker den är helfräck och kvalitetsmässigt är den riktigt bra för priset. Själva skeletondelen av klockan är alldeles lagom, i dessa mörka tider syns det endast i visst ljus och annars kan man mest ana att tavlan är genomskinlig. Snygg blå färg också. Överlag väldigt nöjd hittills!Wow!!!
Första i tråden tror jag.
Jag har ständigt en i min "basket" på hemsidan
Nu vill vi veta allt
Ja Fick ett gäng av farfar som hoppade igång efter batteribyte.Dom där gamla digitalarna är allt bra härliga, och det bästa är att man kan köpa dom (oftast) för småpengar
Samma här, tycker inte alls att kronan passar :/
Wow, nu blev jag lite avundsjuk! Fasen vad bra den är, grattis
Det är nytolkningar av gamla referenser, tycker dom har lyckats helt ok med designen med tanke på originalen. Bandhorn var långa och vackra förr du vet
Tack, ja!
Bor du nära Göteborg, du kan testa i så fall. Annars kan säkert ett byt-lån kunna fixas med någon av modellerna.
Gillar den med siffror på tavlan, men 22mm band på en 39mm boett känns spontant lite off.
Ett ”gäng”?Ja Fick ett gäng av farfar som hoppade igång efter batteribyte.
Japp, förstod det. Men det stod 18 mm på Amazon i beskrivningen41mm och 20mm mellan luggarna har jag läst mig till. 18mm skulle ju se väldigt konstigt ut.