Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2 Casio, 3 Q&Q, seiko DJ och nån gammal Citizen seven star. Fått liv i alla utom Seikon så den är skickad till en herre här på forumet som ska kika på den =)Gillar den med siffror på tavlan, men 22mm band på en 39mm boett känns spontant lite off.
Ett ”gäng”?
Såg den videon faktiskt, haha.Det är nytolkningar av gamla referenser, tycker dom har lyckats helt ok med designen med tanke på originalen. Bandhorn var långa och vackra förr du vet
TGV går igenom nyheterna här:
Det var en rejäl hög2 Casio, 3 Q&Q, seiko DJ och nån gammal Citizen seven star. Fått liv i alla utom Seikon så den är skickad till en herre här på forumet som ska kika på den =)
Kul med lite gammalt till lådan =)Det var en rejäl hög
Nä, oftast tycker jag att L2L på 48 eller 49 är helt okej på mina spaghetti handleder , men när det är så platt och rakt så blir det nog lite svårare som sagtL2L är 48,5 så inte extremt stort. Dock är caset platt så kan nog upplevas svårburen om man inte har större handleder.
ja den hade lite "Förlovningsring" över profilen.Gillar allt utom kronan.
Japp, förstod det. Men det stod 18 mm på Amazon i beskrivningen
Herregud... Stevie Wonders vita käpp skulle ju kunna rita en bättre kronaGillar allt utom kronan.
Det är dags C! Köööp!Wow, nu blev jag lite avundsjuk! Fasen vad bra den är, grattis
Fy fasen vad den är ball!Månklocka i Mordor idag. Huruvida @SpaceAce band skulle klara sig på månen råder det väl inga tveksamheter om
Tack snälla, tycker det är aningen pinsamt att visa upp mina alster men känns bättre när det gillas ska du vetaFy fasen vad den är ball!
Fort! Någon måste tipsa @Equilibrium om denna affordable Le Mans-homage!Design By Folke... när endast det bästa är bra nog 44mm är inget för mig, men safirglas på en klocka för 659kr är ju imponerande.
Nej för tusan, dela mer och bär dom med stolthet!Tack snälla, tycker det är aningen pinsamt att visa upp mina alster men känns bättre när det gillas ska du veta
Tack snälla, tycker det är aningen pinsamt att visa upp mina alster men känns bättre när det gillas ska du veta
Äh nu ska du inte vara blyg! Älskas ju av alla!Tack snälla, tycker det är aningen pinsamt att visa upp mina alster men känns bättre när det gillas ska du veta
Vet ju att du lider av samma "aldrig nöjdsyndrom" så vi får stötta varandra, exponering är nog bästa medicin har jag fått för migDom är ju hur grymma somhelst! Keep 'em coming!
Det sjuka är att jag faktiskt är sjukligt blyg irl, tro't eller ejÄh nu ska du inte vara blyg! Älskas ju av alla!
Vet ju att du lider av samma "aldrig nöjdsyndrom" så vi får stötta varandra, exponering är nog bästa medicin har jag fått för mig
Kloka ord, försöker ta till migJa men det är ju oftast (alltid?) bara en själv som tänker på det som eventuellt kunde varit bättre/annorlunda. Man får försöka zooma ut lite själv men påhejning från andra som inte manglat vartenda möjligt visaralternativ 127 gånger ger ju välbehövlig bekräftelse.
Såååå jäkla bra den där. Jag ställer mig i kö på en. Årets julklapp!? Von for president!?Månklocka i Mordor idag. Huruvida @SpaceAce band skulle klara sig på månen råder det väl inga tveksamheter om
Go du ärSåååå jäkla bra den där. Jag ställer mig i kö på en. Årets julklapp!? Von for president!?
100 % cool!Månklocka i Mordor idag. Huruvida @SpaceAce band skulle klara sig på månen råder det väl inga tveksamheter om
Det vore jättekul. Vi får spåna och bolla lite idéer.Go du är
Det slog mig nu, vi måste ju göra en seriös collab nångång?
Är detta en början på nästa mikro klockaDet vore jättekul. Vi får spåna och bolla lite idéer.
Go du är
Det slog mig nu, vi måste ju göra en seriös collab nångång?
Vonstock + SpaceAce låter som en framtida klassikerDet vore jättekul. Vi får spåna och bolla lite idéer.