• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hörde jag plagiat tisdag?
8C79B9BF-81A8-493A-A144-4241B1CAB7C3.jpeg

Äntligen en på forumet :) What's the verdict? :D

Wow!!!
Första i tråden tror jag.
Jag har ständigt en i min "basket" på hemsidan
Nu vill vi veta allt :)

Fick den igår. Spanat in den ett tag och slog till nu under BF. Tycker den är helfräck och kvalitetsmässigt är den riktigt bra för priset. Själva skeletondelen av klockan är alldeles lagom, i dessa mörka tider syns det endast i visst ljus och annars kan man mest ana att tavlan är genomskinlig. Snygg blå färg också. Överlag väldigt nöjd hittills!
Äntligen och stort grattis @eastwood

Det sjuka är att jag faktiskt är sjukligt blyg irl, tro't eller ej 👀
@Von riktigt grymt kul designs, det gillas!

ang. Blyg
Gör som jag, ramla på cykel och slå i huvudet hårt, min blyghet försvann som ett brev på posten (hade hjälm). Väldigt intressant liv jag haft de senaste 15 åren där den blyge inombords betraktat alla galenskaper jag gjort, som att prata med främlingar och aldrig hålla käften på jobbet.

Btw, nu är jag klar med klockeriet, måste nog logga ut snart för att riktigt kunna njuta av det jag har utan att bli påverkad i bubblan.

Hittade perfekta läder-natot i svart känguru till GMTn.

C7CBAF44-BC48-42D7-AD92-F09AE210535E.jpeg

ang. Blyg
Gör som jag, ramla på cykel och slå i huvudet hårt, min blyghet försvann som ett brev på posten (hade hjälm). Väldigt intressant liv jag haft de senaste 15 åren där den blyge inombords betraktat alla galenskaper jag gjort, som att prata med främlingar och aldrig hålla käften på jobbet.

Btw, nu är jag klar med klockeriet, måste nog logga ut snart för att riktigt kunna njuta av det jag har utan att bli påverkad i bubblan.

Det haglar in visa ord idag 😘
Fasen vad mysko! Nu har jag ingen cykel men borde ju kunna gå och lösa ändå, något speciellt område på hjässan att rekommendera?

ang. Blyg

Sköna bilder idag! Trist att bandjakten är över! 😶

Stort grattis! En grym jäkel den där 🤘
Tack mannen! 🙏😊
DÄÄÄÄÄÄÄMN! Handen i handsken! Fy satan vilken fullträff.
funderat vidare på band?
Tack! 😁 Har lite som jag kan använda ett tag 😅 Men ett tidsenligt gummi och ett bättre shark mesh i 20mm hade varit kul 😊
Stenhård! 👊 Gratulerar till ett riktigt grymt förvärv! 😄👍
Tackar! 🥰 Känns som ett bra val för min första dyrgrip 😄

Tillbaka
Topp