Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen en på forumet What's the verdict?
Wow!!!
Första i tråden tror jag.
Jag har ständigt en i min "basket" på hemsidan
Nu vill vi veta allt
Äntligen och stort grattis @eastwoodFick den igår. Spanat in den ett tag och slog till nu under BF. Tycker den är helfräck och kvalitetsmässigt är den riktigt bra för priset. Själva skeletondelen av klockan är alldeles lagom, i dessa mörka tider syns det endast i visst ljus och annars kan man mest ana att tavlan är genomskinlig. Snygg blå färg också. Överlag väldigt nöjd hittills!
@Von riktigt grymt kul designs, det gillas!Det sjuka är att jag faktiskt är sjukligt blyg irl, tro't eller ej
Det haglar in visa ord idag@Von riktigt grymt kul designs, det gillas!
ang. Blyg
Gör som jag, ramla på cykel och slå i huvudet hårt, min blyghet försvann som ett brev på posten (hade hjälm). Väldigt intressant liv jag haft de senaste 15 åren där den blyge inombords betraktat alla galenskaper jag gjort, som att prata med främlingar och aldrig hålla käften på jobbet.
Btw, nu är jag klar med klockeriet, måste nog logga ut snart för att riktigt kunna njuta av det jag har utan att bli påverkad i bubblan.
Hittade perfekta läder-natot i svart känguru till GMTn.
Herregul vad den satt bra där du, stort grattis kompis!Den är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Tack så mycket Ja den satt verkligen som en smäck Riktigt stort och kul köp för mig personligenHerregul vad den satt bra där du, stort grattis kompis!
Yeeees!!!! Bra gjort. Så jävla grym. Grattis!
Äntligen och stort grattis @eastwood
Tack ska ni ha gubbar!Yeeees!!!! Bra gjort. Så jävla grym. Grattis!
Är du nöjd? Hur är finishen? Jag har ju lurat lite på en sådan.Har en Ciga Titanium Skeleton som jag köpte på indiegogo. +/- 10-15 sek/dag, Automatisk och superlätt
Jag är supernöjd, men så är jag inte kräsen heller. Läderstrappen var lite speciellt skön, så jag har min på silikon som följde med.Är du nöjd? Hur är finishen? Jag har ju lurat lite på en sådan.
Stort grattis! En grym jäkel den därDen är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Sköna bilder idag! Trist att bandjakten är över!@Von riktigt grymt kul designs, det gillas!
ang. Blyg
Gör som jag, ramla på cykel och slå i huvudet hårt, min blyghet försvann som ett brev på posten (hade hjälm). Väldigt intressant liv jag haft de senaste 15 åren där den blyge inombords betraktat alla galenskaper jag gjort, som att prata med främlingar och aldrig hålla käften på jobbet.
Btw, nu är jag klar med klockeriet, måste nog logga ut snart för att riktigt kunna njuta av det jag har utan att bli påverkad i bubblan.
Hittade perfekta läder-natot i svart känguru till GMTn.
Nu trollar du igen.Det sjuka är att jag faktiskt är sjukligt blyg irl, tro't eller ej
Den är här Men precis som @Von skriver så lever vi ju i Mordor så bättre bilder får komma en annan dag Men fyy fååån vad jag är nöjd
Tack mannen!Stort grattis! En grym jäkel den där
Tack! Har lite som jag kan använda ett tag Men ett tidsenligt gummi och ett bättre shark mesh i 20mm hade varit kulDÄÄÄÄÄÄÄMN! Handen i handsken! Fy satan vilken fullträff.
funderat vidare på band?
Tackar! Känns som ett bra val för min första dyrgripStenhård! Gratulerar till ett riktigt grymt förvärv!
Nope. Ser det väl inte som ett problem så här i vuxen ålder ändå så det är lugntNu trollar du igen.
Har man väl sått en tanke om försäljning så brukar det sällan bli att man behåller klockan. Önskar dig lycka tillDenna får nog stanna en stund till. När man inte använt/tittat på den på 2 dagar och sedan tar fram den igen. Och inte förstår varför man ens lagt ut den till salu från första början?!?!?
Vid en snabb scrollning misstar man den för sin förlaga. Väl plagierat, eller vad man säger.Plagiattisdag och Texasextravaganza med hemarbete.
Saknas blå TI-82 STATS och en TI-83 Plus samt TI-84 Plus Color.