Ja jösses men de flesta är borta.Vilket jäkla år! Många riktigt fina pjäser där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jösses men de flesta är borta.Vilket jäkla år! Många riktigt fina pjäser där
Jag tycker den är grym och som vanligt så ångrar jag... . Originallänken är nog bland det skönaste man kan ha i länkväg. Känns mjuk och följsam-deluxe. Tavlan är mycket trevlig.
Ja det där är sjukt Jag hade bara 23
Härligt, då blir det säkerligen årets köp som som du nämndeJag ringde far idag och bad honom kolla, han plockade upp den ur låddan och ruskade igång den på ett par sekunder
... Sade flickan.27 st i år fan helt sjukt ju.
Gött att du är här igen.... Sade flickan.
Jo den är ju det, tror inte riktigt att jag gillade den på länken bara.Helt rätt beslut. Svincool ju!
Sjukt nära perfektion. Trots Mercedesvisare och datumbubbla (2 saker jag tidigare inte gillat) och i vanlig ordning en kompassring som möjligtvis ligger 1 mm ”fel”.
Bli bara lite mycket vila ibland
Ska kolla detta tack för tipsetJag använder appen gympro, där kan man sätta in vilotiden så får man en signal när det är dags att göra skäl av sin gymtid
Jag vågar fan inte räkna ihop mina för i år, det känns inte alls bra
För en som inte varit aktiv på KS eller i tråden. Kan du kort förklara vad det är för GTG?Nu har jag startat en tråd för den digitala GTG:n. Skriv här i tråden om någon önskar vara med eller PM:a
Jag måste rätta dig lite, det är katedralvisare på alpinistenSjukt nära perfektion. Trots Mercedesvisare och datumbubbla (2 saker jag tidigare inte gillat) och i vanlig ordning en kompassring som möjligtvis ligger 1 mm ”fel”.
Perfekt storlek för min del, inte lika hög och klumpig som t.ex. en SKX. Har inte testat på länk (och kan inte uttala mig om den) utan kört sailcloth och Cordura canvas.
Mitt exemplar går inom COSC och det är fantastiskt med 70h power reserve (det finns kanske någon dag då jag inte burit den). Har endast behövt ställa den 2 ggr hittills. När jag fick den och när vi återgick till normaltid.
Riktigt affordable begagnad, säkerligen även ny med lite rabatt.
Kör hårt
Micro/Affordable-snack & gott häng över ZoomFör en som inte varit aktiv på KS eller i tråden. Kan du kort förklara vad det är för GTG?
Vad kul! Är lätt på!Micro/Affordable-snack & gott häng över Zoom
Har inte Zoom osv men är jag ledig och barnfri när det är dags så ska det väl gå att lösa tänker jagKul att så många vill haka på På mitt jobb så använder vi Zoom men jag har varit föräldraledig sedan april så jag har inte använt det så överdrivet mycket men det löser sig säkert
Om det är någon fler som vill vara med så är det bara skriva i tråden så kan jag starta en PM tråd.
Bra kvalitet tycker jag. Har knappt använt min, men känns gedigen. Ska ju påminna om originalet så högt plastglas och vridring är utan klick. Jag är inget superstort fan av Seikos NH35 men det gör sitt jobb. Länken är väldigt kort storlek medium, så beställ XL direkt om du ska köpa. Jag fick beställa extra bitar. Länken är helt ok, varken mer eller mindre. Patinan och helheten är vad som gör den riktigt härlig. Skulle säga att det förmodligen är den bästa i sin genre på marknaden just nu.Hur WMT:n i kvalitet? Och hur är länken?
Har inte Zoom osv men är jag ledig och barnfri när det är dags så ska det väl gå att lösa tänker jag
Mao, jag är gärna på!
Kul att så många vill haka på På mitt jobb så använder vi Zoom men jag har varit föräldraledig sedan april så jag har inte använt det så överdrivet mycket men det löser sig säkert
Om det är någon fler som vill vara med så är det bara skriva i tråden så kan jag starta en PM tråd.
Jag tar gärna en invite ocksåKul att så många vill haka på På mitt jobb så använder vi Zoom men jag har varit föräldraledig sedan april så jag har inte använt det så överdrivet mycket men det löser sig säkert
Vaaaaad för någon??Orkar inte leta upp alla köp och sälj jag gjort under 2020, så jag nöjer mig med de två jag har nu, som jag nog tycker är de bästa micro-paret på länge. Blev dock ett spontant Bratte-köp nyligen så får se om jag har råd att behålla båda...
Bra kvalitet tycker jag. Har knappt använt min, men känns gedigen. Ska ju påminna om originalet så högt plastglas och vridring är utan klick. Jag är inget superstort fan av Seikos NH35 men det gör sitt jobb. Länken är väldigt kort storlek medium, så beställ XL direkt om du ska köpa. Jag fick beställa extra bitar. Länken är helt ok, varken mer eller mindre. Patinan och helheten är vad som gör den riktigt härlig. Skulle säga att det förmodligen är den bästa i sin genre på marknaden just nu.
Den är cool! Och får ju en egen stil med de där visarna. Kan du leva utan bezel? Ja då är den nog nåt för dig. Personligen avskyr jag nato och de skarpa kanterna mot huden. Men det är ju en smaksak. Räkna dock inte med att vilken after market länk som helt passar WMTs klockor: de har lite annat stuk på ändbitarna och deras mittlänkar går inte heller att låna från en generisk oysterlänk, som man kan göra med andra modeller när det kniper.Ok, tack för info! Tycker de har några riktigt snygga modeller och det är ju även roligt att man kan designa själv!
Är bland annat lite inne på modellen nedan
Om Royal Marine-länken passar till den så tänker jag att det skulle bli en klocka lite i samma stil som Tudor BB36 (fast 38mm istället för 36).
Vad tror du/ni om det?
BRAAAAAJJTLIIING!!!!Vaaaaad för någon??