Vilken Casio är det du har med liknande funktioner?Flaggar skamlöst för min annons Rejäl mikrotrådsrabatt naturligtvis
https://klocksnack.se/threads/alpina-alpinerx-horological-smartwatch.142456/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken Casio är det du har med liknande funktioner?Flaggar skamlöst för min annons Rejäl mikrotrådsrabatt naturligtvis
https://klocksnack.se/threads/alpina-alpinerx-horological-smartwatch.142456/
Håller med dig att en klockkompis IRL skulle vara kul. Har en polare som ändå kan uppskatta klockor men samlar inte och en annan som tycker det är idioti att lägga mer än 500 kr på en klocka
Vi kanske kan organisera en gtg digitalt om inte pandemin lättar upp i närtid? Skulle vara kul att få ett ansikte på alla som man pratar med härinne
Det är ingen dum idé. Teams har vi ofta möten med på jobbet. Funkar bra.
ProTrek WSD-F21Vilken Casio är det du har med liknande funktioner?
Jag är på om det finns plats för en gammal manHåller med dig att en klockkompis IRL skulle vara kul. Har en polare som ändå kan uppskatta klockor men samlar inte och en annan som tycker det är idioti att lägga mer än 500 kr på en klocka
Vi kanske kan organisera en gtg digitalt om inte pandemin lättar upp i närtid? Skulle vara kul att få ett ansikte på alla som man pratar med härinne
Jag med, kul idéJag är på om det finns plats för en gammal man
Sign me up!
Jag är på om det finns plats för en gammal man
Jag med, kul idé
(Får då ta hjälp av sambon pga noll kunskap om allt som har med it/datorer )
Härligt, fantastiskt fin känsla!Den här får åka med och fira att dagens rutin ultraljud är avklarad och det vilar en frisk bebis i mammas mage
Den här får åka med och fira att dagens rutin ultraljud är avklarad och det vilar en frisk bebis i mammas mage
Vad bra att allt såg bra ut.Den här får åka med och fira att dagens rutin ultraljud är avklarad och det vilar en frisk bebis i mammas mage
Verkligen!Härligt, fantastiskt fin känsla!
Jag ringde far idag och bad honom kolla, han plockade upp den ur låddan och ruskade igång den på ett par sekunderTänk om den inte ens fungerar (utgår från att du inte fått den än?) Nä, så ska man nog inte tänka, förlåt.
Orkar inte leta upp alla köp och sälj jag gjort under 2020, så jag nöjer mig med de två jag har nu, som jag nog tycker är de bästa micro-paret på länge. Blev dock ett spontant Bratte-köp nyligen så får se om jag har råd att behålla båda...
Kul att så många vill haka på På mitt jobb så använder vi Zoom men jag har varit föräldraledig sedan april så jag har inte använt det så överdrivet mycket men det löser sig säkert
Om det är någon fler som vill vara med så är det bara skriva i tråden så kan jag starta en PM tråd.
Nu har jag startat en tråd för den digitala GTG:n. Skriv här i tråden om någon önskar vara med eller PM:a
Helt rätt beslut. Svincool ju!Ska nog försöka ge denna en chans ändå. Känns mer som en sommarklocka än en vinterklocka. Satt iaf fint på ett Vintage Bond.
27 st i år fan helt sjukt ju.
Jag vill vara med
Kör zoom, flerfaldigt bättre än teams!
Ja det där är sjukt Jag hade bara 2327 st i år fan helt sjukt ju.
Då kan du köpa 3 till o ändå inte skämmasJa det där är sjukt Jag hade bara 23
Hahaha! Nej nu får det fååån vara bra ett tag och det står jag fast vidDå kan du köpa 3 till o ändå inte skämmas
Vilket jäkla år! Många riktigt fina pjäser där27 st i år fan helt sjukt ju.
Dammat av en gammal ossy skiva och kör lite styrketräning i källaren. Även om man lätt kommer på sidospår(ks)
Kan verkligen rekommendera mini
Bli bara lite mycket vila iblandGör som jag, surfa på KS när du vilar mellan seten