• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Diggar Marathon som tusan, bra köp! MEN fattar inte varför alla prompt väljer kvarts när zombieapokalypsen kommer (det gör den), vill man inte en mekanisk klocka när batteriet tar slut? Är väl skitsvårt att tillverka ett nytt mikroskopiskt batteri tänker jag?🤔

Hmm, själv tänker jag att så länge man har ett fräscht batteri i quartzklockan så är det bättre än en automatisk klocka pga den bättre tidshållningen.

Sen får man la se om man överlever apokalypsen tillräckligt länge för att batteriet ska hinna ta slut 😅

Mudmastern måste väl vara den ultimata domedagsklockan? Solar och tuff som sten :D

IMG_20200423_095811.jpg

Diggar Marathon som tusan, bra köp! MEN fattar inte varför alla prompt väljer kvarts när zombieapokalypsen kommer (det gör den), vill man inte en mekanisk klocka när batteriet tar slut? Är väl skitsvårt att tillverka ett nytt mikroskopiskt batteri tänker jag?🤔
När zombieapokalypsen kommer bör väl en soldriven quartz vara det bästa alternativet? 🤔

Kamrater, vad rockar ni för dressklockor?
Är på jakt efter en bra micro dressare. Den som i nuläget (affordable) ligger bäst till är Galvin Watches Alku. Väntar på de nya färgerna som ska komma efter årsskiftet - Blått, grönt och peach.
GALLERYWhiteDialSuaveLeather_1800x1800.jpg

Såg sedan att Angles kör KS kampanj på deras wanderer hr. Ser riktigt bra ut tycker jag. Har dock inte bestämt mig om man ska slå till.. Crimson red var mumma 😍

The Angles Three Kings Automatic Watch by ANGLES WATCHES — Kickstarter

dd31992eaa69318a117ea3f6d56ad0fe_original.jpg

bfb4c1ce0ee27bd8cbf9b8253a2e8758_original.gif

Hmm, själv tänker jag att så länge man har ett fräscht batteri i quartzklockan så är det bättre än en automatisk klocka pga den bättre tidshållningen.

Sen får man la se om man överlever apokalypsen tillräckligt länge för att batteriet ska hinna ta slut 😅

Mudmastern måste väl vara den ultimata domedagsklockan? Solar och tuff som sten :D

IMG_20200423_095811.jpg
Blir hellre uppäten av en zombie än bära den där saken :pirate:
När zombieapokalypsen kommer bör väl en soldriven quartz vara det bästa alternativet? 🤔
Nej, solen är i ständig förmörkelse i zombieapokalypsen, duh

Labbråtta #1 har nu fått sitt slutgiltiga utseende. Går det göra något kul av svart & vit var grundtanken. Trodde initialt att det skulle se för jävligt ut men blev istället min kanske bästa modifikation på länge...tja, enligt mig själv då. Tack igen @M26 för du vet vad✌🏼
dIosGUn.jpg

0aWtajD.jpg

tQL5e1N.jpg

3Ja3rUa.jpg
Tack själv vännen 😊 Var lite osäker på hur nyansskillnaden på lumen skulle lira men det blev ju kalasbra!

Tillbaka
Topp