Har ingen aning Jag är sämst på sånt härOk. Men att kopiera in direkt är ett minne blott?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen aning Jag är sämst på sånt härOk. Men att kopiera in direkt är ett minne blott?
Det är väl bara att kopiera in adressen som vanligt? Använd <klammer>img<klammer> eller klicka på "tavelramen" ovanför textfältet.Ok. Men att kopiera in direkt är ett minne blott?
Ruggigt braFick hem ett nytt band till Glycinen från trådens eminenta bandmakare @SpaceAce i eftermiddag.
Just in time till bronsdagen
Grymt nöjd!
Fantatiskt trevligt att få vara med att välja material och design och sen se det förverkligas på ett så snyggt sätt!
Kan inte annat än att hålla med. Magiska band Snyggt!!Fick hem ett nytt band till Glycinen från trådens eminenta bandmakare @SpaceAce i eftermiddag.
Grymt nöjd!
Fantatiskt trevligt att få vara med att välja material och design och sen se det förverkligas på ett så snyggt sätt!
Det är väl bara att kopiera in adressen som vanligt? Använd <klammer>img<klammer> eller klicka på "tavelramen" ovanför textfältet.
Återkom, över & ut!Fan jag måste undersöka möjligheten till detta, återkommer.
Jag tänkte behålla den ett tag men de kostar inte mer än så. Nya. Galet prisvärda.Fin! Lite stor eventuellt! Vadå, ska du sälja den?
Förresten hade inte du en Pulsar G-10ish? Släng upp en bild!
Magiskt bra @Von, magiskt..!Min är också klar för drabbning det vet du
Fina bilder. Du får "ruffa till" bandet efter eget behag.Fick hem ett nytt band till Glycinen från trådens eminenta bandmakare @SpaceAce i eftermiddag.
Grymt nöjd!
Hittade en på willys, helt gaaalet!Återkom, över & ut!
Vilken flax!Hittade en på willys, helt gaaalet!
Men skaplig PJÄSMorrn, morrn basta traden, ot dinka pa, lite “affordable” i avd. 40 mm helguldsrolle....
Äsch då, ganska affordable ändå...beroende på vad man jämför med då förstås.Morrn, morrn basta traden, ot dinka pa, lite “affordable” i avd. 40 mm helguldsrolle....
Trevliga boetter båda två. Pulsaren är i mitt tycke skönare för ögat än precistas g10. Den har å andra sidan saffir och tar 20 mm. Njä ska det bli nån g10 får det nog bli cwc med plastglas och fasta stift som tar 18,5 mm. Form före funktion i just detta fall.Jag tänkte behålla den ett tag men de kostar inte mer än så. Nya. Galet prisvärda.
Självklart! Här kommer några bilder på Pulsar G10 (och en Precista PRS-18-Q). En av mina absoluta favoritklockor.
Magiskt bra @Von, magiskt..!
Fina bilder. Du får "ruffa till" bandet efter eget behag.
Snyggt, var köper man dessa? Är dessa issued?Det blev en bra combo.
Jäklar vad kul. Jag har själv varit nära att klicka hem en 41:a flera gånger. @KlockTotte har ju berättat mycket positiva saker om megalodon-jumbo så det ska bli intressant att höra vad du tycker om den lilla "large"
Jag fick hem den här idag. ca 630:- ink. frakt från England. Trevlig och super-affordable. Kanske kan vara något eller är den för stor? 42mm
Klär upp mig oerhört sällan men när skjortan ska fram brukar det bli någon av dessa homager:Kamrater, vad rockar ni för dressklockor?
Kamrater, vad rockar ni för dressklockor?
Jag kör på en enkel presage. En av de första klockorna jag fick upp ögonen för.Kamrater, vad rockar ni för dressklockor?
Dessa dyker inte upp så ofta här på KS men finns ständigt tillgängliga på bl.a ebay.Snyggt, var köper man dessa? Är dessa issued?