Det är lugnt kompis, jag hittade 3 st på Ebay. Känner jag mig själv så lär jag trycka Buy now på nån av dem
Gör det! Dom är helt klart värda sina pengar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lugnt kompis, jag hittade 3 st på Ebay. Känner jag mig själv så lär jag trycka Buy now på nån av dem
Grymt val. Köpte min idag..Posten skötte sig! Min första "dyrare" Seiko
Jag är lite svag för kombinationen C + W då det är mina initialer. Lökigt? Ja, en aning.Jag har provat både CWC G10 och T20 men den jag fastnade för var Pulsars variant av g10. Tycker man om modellen så finns mängder av olika fabrikat i olika prisklasser att prova. MWC har en variant för strax över 800:- och för en issued Precista G10 eller Hamilton W10 så få man multiplicera den summan många gånger.
Jag är lite svag för kombinationen C + W då det är mina initialer. Lökigt? Ja, en aning.
Snygg på NATO! Måste jag testa ocksåGrymt val. Köpte min idag..
IGEN...ägt den tidigare..
Älskar min Christopher Ward också såklart. Från början en an anledningarna till att jag började kika på dom. Haha, samma förnamn också (olika stavning dock). Sen att märket gör svinbra klockor hjälpte såklart för stt pusha mig till köp.Äsch, jag gillar Certina då det står 1888 på tavlan och jag är född 100 år senare
Inte ett dugg lökigt.Jag är lite svag för kombinationen C + W då det är mina initialer. Lökigt? Ja, en aning.
Äsch, jag gillar Certina då det står 1888 på tavlan och jag är född 100 år senare
Älskar min Christopher Ward också såklart. Från början en an anledningarna till att jag började kika på dom. Haha, samma förnamn också (olika stavning dock). Sen att märket gör svinbra klockor hjälpte såklart för stt pusha mig till köp.
Jag tycker shoppen är helt igenspikadÖppnar och öppnar, osäker på om det ens varit stängt
Jag förstår. Det är helt ok, jag skojade bara! Kände att rosa inte föll mig i smaken på den klockan, det finns ju andra, även av dig tidigare postade, rosa klockor som (jag tycker) är betydligt snyggare.Haha, nä den är verkligen ingen ung Sophia Loren. Men jag vill seriöst ha en rosa klocka. Fast ingen barnklocka.
Ibland är det detaljer som dessa som avgör! Jag är några år off, men min fru är född -88. Hon har ingen Certina. Kanske vore något!Äsch, jag gillar Certina då det står 1888 på tavlan och jag är född 100 år senare
Den där är ju så sjukt retro-cool, även utan Arne-kopplingen. Har länge varit sugen på en med guldiga detaljer.Det är såna personliga småsaker som gör att man gillar vissa klockor mer än andra
Exempelvis älskar jag min Arnie för att jag är en stor Arnie-fanboy sedan unga år
De där nyare med keramisk tacka, triangelvisare ist för droppen, det låg en blå här på K&S nyss? Den påminner ju en del på SMP-c blå. Hur står den sig i en jämförelse? Tänker att det kan vara ett prisvärt alternativ.Älskar min Christopher Ward också såklart. Från början en an anledningarna till att jag började kika på dom. Haha, samma förnamn också (olika stavning dock). Sen att märket gör svinbra klockor hjälpte såklart för stt pusha mig till köp.
Tack, yes ser mer ut som en "explorer" klocka...Snygg på NATO! Måste jag testa också
Har du inget saftigt perlon? Jag kan knypplat ett annars, helt gratis. Håller på med ett nu och så kan du få ett till foten som matchar också .Testar lite band med vad som finns i lådan.
Inte riktigt med på vad du menar nu? En sån har jag, MKIII fast svart. Den är svinbra! Boett, index, länk, klicket i vridringen, visarna, listan bara fortsätter. En rakt igenom svinbra klocka.De där nyare med keramisk tacka, triangelvisare ist för droppen, det låg en blå här på K&S nyss? Den påminner ju en del på SMP-c blå. Hur står den sig i en jämförelse? Tänker att det kan vara ett prisvärt alternativ.
Det kan se så ut från framsidan, bakdörren är alltid öppenJag tycker shoppen är helt igenspikad
Bakdörren? Ajdå, brukar undvika bakdörrenDet kan se så ut från framsidan, bakdörren är alltid öppen
Det kan se så ut från framsidan, bakdörren är alltid öppen
Precis. Tack. Alltid varit lite sugen på CW och av de jag sett är det den som lockat.Inte riktigt med på vad du menar nu? En sån har jag, MKIII fast svart. Den är svinbra! Boett, index, länk, klicket i vridringen, visarna, listan bara fortsätter. En rakt igenom svinbra klocka.
Bakdörrar som är så spännande, synd att inte @kjesul är så aktiv längre och kan berätta merBakdörren? Ajdå, brukar undvika bakdörren
Ibland är det detaljer som dessa som avgör! Jag är några år off, men min fru är född -88. Hon har ingen Certina. Kanske vore något!
Den där är ju så sjukt retro-cool, även utan Arne-kopplingen. Har länge varit sugen på en med guldiga detaljer.
Ahh, jag tror jag vet. Snarare en lönndörr som man endast kan öppna om man har en "Radio room" och drar ut kronan fullt, exakt 37 sekunder över tolv och endast vid midnatt.Bakdörrar som är så spännande, synd att inte @kjesul är så aktiv längre och kan berätta mer
Har du inget saftigt perlon? Jag kan knypplat ett annars, helt gratis. Håller på med ett nu och så kan du få ett till foten som matchar också .
Nja, förmodligen för dyrt. Fixar själv. Tar dock lång tid men den som väntar på något gott....
Klart att jag har tänkte slänga på detta,vill du köpa?
trist när inte folk förstår sig på mode tycker jag (obs, färdigtramsat över och ut )
Klart att jag har tänkte slänga på detta,vill du köpa?
Ja, den är helt klart den bästa tycker jag. Coolt med svarta knappar och krona!Kanske är just den personliga touchen som gör presenten till en hit ! Min fru fyller 30-år och då hon är fascinerad av seriemördare tänkte jag bla köpa en Zodiac klocka till henne.
Kanske denna skulle passa dig
SNJ028P1
Tycker med den är riktigt braJa, den är helt klart den bästa tycker jag. Coolt med svarta knappar och krona!
Den på ett grovt canvas-band..!Tycker med den är riktigt bra