• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Posten skötte sig! Min första "dyrare" Seiko :)
PSX_20201217_191258.jpg
Grattis! Bra val och värd varenda krona!
Grymt val. Köpte min idag..
IGEN...ägt den tidigare..😁
20201217_184409.jpg
Grattis på nytt! Får den stanna denna gången?
Min hälsar från mörkret.
image.jpg

Jag förstår. Det är helt ok, jag skojade bara! Kände att rosa inte föll mig i smaken på den klockan, det finns ju andra, även av dig tidigare postade, rosa klockor som (jag tycker) är betydligt snyggare. ;)

Du ska inte ha en Monchard laxrosa salmon watch? Kanske fel rosa?
Man får skoja med mig, jag uppmuntrar det! 🤪

Jo, men jag tänkte faktiskt hugga en blå av @JohnMonchard så på tal om det – när kommer dom? 😎

Grymma utan tvekan, nästan OWG-material. Dock så är två gånger ingen garanti för en "keeper. Har själv haft samma som din nuvarande och en grön tidigare. Vänta ett år till så är du i min sits, dvs funderar för tredje gången 😊.
Jag är inne på min femte gröna alpinist och min sjätte SARB033. Nu är de keepers! :)

Ibland behöver man skiljas från något för att ha vett att uppskatta det!

Man får skoja med mig, jag uppmuntrar det! 🤪

Jo, men jag tänkte faktiskt hugga en blå av @JohnMonchard så på tal om det – när kommer dom? 😎
Själva klockorna är hemma, men vi väntar på läderbanden som skall vara till dom. Matchande croco-läder.
Så klockorna lanserad asap när banden anlänt.
Jag kommer kunna visa upp en blå Sector på GTGn, dock på fel band.

Haha, nä den är verkligen ingen ung Sophia Loren. Men jag vill seriöst ha en rosa klocka. Fast ingen barnklocka.
Kanske en Islander från Long Island Watch?

Screenshot_20201218_084608.jpg

Tillbaka
Topp