Ja den verkar vara det. Verkar vara delvis titan om man tror på seikos hemsida.Den är riktigt prisvärd med
Mycket! Får hamna på sommarlistan, vill ha en Skx011 ocksåDen ser trevlig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den verkar vara det. Verkar vara delvis titan om man tror på seikos hemsida.Den är riktigt prisvärd med
Mycket! Får hamna på sommarlistan, vill ha en Skx011 ocksåDen ser trevlig ut
Oj! En Rolexkopia, quartz och 100 meter vattentäthet för 18000. Frågan är om någon går på denvad är detta? Dök upp reklam i mitt fb- flöde. En okänd klocka med Ronda 515 quartz. För 18000. Och den är en plankning...https://dbstockholm.com/sv/collections/mens-gift-set-collection/products/min-tid-40-mens-watch
Vad har den för ref, känns som man få kolla närmare på denJa den verkar vara det. Verkar vara delvis titan om man tror på seikos hemsida.
Mycket! Får hamna på sommarlistan, vill ha en Skx011 också
Seiko SNE498P1Vad har den för ref, känns som man få kolla närmare på den
Tack, fasen är trevliga mått på denSeiko SNE498P1
Grattis! Bra val och värd varenda krona!Posten skötte sig! Min första "dyrare" Seiko
Grattis på nytt! Får den stanna denna gången?Grymt val. Köpte min idag..
IGEN...ägt den tidigare..
Inga problem! Tror inte att den bär särskilt stort pga lug to lugTack, fasen är trevliga mått på den
Man får skoja med mig, jag uppmuntrar det!Jag förstår. Det är helt ok, jag skojade bara! Kände att rosa inte föll mig i smaken på den klockan, det finns ju andra, även av dig tidigare postade, rosa klockor som (jag tycker) är betydligt snyggare.
Du ska inte ha en Monchard laxrosa salmon watch? Kanske fel rosa?
Gratulerar! Bom bom bom! Så smällde det till med 3 svarta alpinister i tråden verka vara en trevlig modell. Nångång måste man nog testaGrattis! Bra val och värd varenda krona!
Grattis på nytt! Får den stanna denna gången?
Min hälsar från mörkret.
Yepp..Grattis! Bra val och värd varenda krona!
Grattis på nytt! Får den stanna denna gången?
Min hälsar från mörkret.
Alpinist är grymma och andra gången jag äger samma. Bara det borde säga nåt..Gratulerar! Bom bom bom! Så smällde det till med 3 svarta alpinister i tråden verka vara en trevlig modell. Nångång måste man nog testa
@RemofflanAlpinist är grymma och andra gången jag äger samma. Bara det borde säga nåt..
Julkalenderklockan!I väntan på min Marathon så fick jag plötsliga cravings efter min icke affordable.
Har kört Vostoks i en hel månad så nu var det dags för ombyte. (sorry för lite of topic men det är ju här jag bor )
Grymma utan tvekan, nästan OWG-material. Dock så är två gånger ingen garanti för en "keeper. Har själv haft samma som din nuvarande och en grön tidigare. Vänta ett år till så är du i min sits, dvs funderar för tredje gången .Alpinist är grymma och andra gången jag äger samma. Bara det borde säga nåt..
Jag är kanske trött, hänger inte med?Julkalenderklockan!
Du har inte barn i julkalenderålder?Jag är kanske trött, hänger inte med?
Jag är inne på min femte gröna alpinist och min sjätte SARB033. Nu är de keepers!Grymma utan tvekan, nästan OWG-material. Dock så är två gånger ingen garanti för en "keeper. Har själv haft samma som din nuvarande och en grön tidigare. Vänta ett år till så är du i min sits, dvs funderar för tredje gången .
Nej, mina töser är 17 och 21 så inte mycket julkalender där. Jag har dock själv gått i barndom och tittat lite men missat namnet .Du har inte barn i julkalenderålder?
Årets julkalender handlar om en familj som heter Colt.
Det är ändå sjukt skön inställning att skaffa dem en femte å sjätte gångJag är inne på min femte gröna alpinist och min sjätte SARB033. Nu är de keepers!
Ibland behöver man skiljas från något för att ha vett att uppskatta det!
Årets är ovanligt bra! Välgjord och spännande.Nej, mina töser är 17 och 21 så inte mycket julkalender där. Jag har dock själv gått i barndom och tittat lite men missat namnet .
(Har gjort det med några andra modeller också. )Det är ändå sjukt skön inställning att skaffa dem en femte å sjätte gång
Själva klockorna är hemma, men vi väntar på läderbanden som skall vara till dom. Matchande croco-läder.Man får skoja med mig, jag uppmuntrar det!
Jo, men jag tänkte faktiskt hugga en blå av @JohnMonchard så på tal om det – när kommer dom?
Kanske en Islander från Long Island Watch?Haha, nä den är verkligen ingen ung Sophia Loren. Men jag vill seriöst ha en rosa klocka. Fast ingen barnklocka.
Då bjuder jag på en Monchard idag i ditt ställe.Själva klockorna är hemma, men vi väntar på läderbanden som skall vara till dom. Matchande croco-läder.
Så klockorna lanserad asap när banden anlänt.
Jag kommer kunna visa upp en blå Sector på GTGn, dock på fel band.
Måste säga att den gör sig på Jubilee! Trivs du med den?Då bjuder jag på en Monchard idag i ditt ställe.