• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

trist när inte folk förstår sig på mode tycker jag (obs, färdigtramsat över och ut :pompus:)
wDL0ehS.jpg
Fantastiskt sexig vinkel på högerfoten.
Påminner lite om Gene Simmons fot i träpjucks från Dressed to kill. So sexy, mmm 😊
PSX_20201217_205547.jpg

Chansar på att fråga mikrobröderna om hjälp med val av OT-klocka :)

Jag tänkte komplettera med en lite udda dykare som konstigt nog blev någons sorts fetisch för några år sen.
Det tog dock helt stopp när jag skulle välja färg
Skapade därför en poll.
Liter dock inte helt på att "de andra" (Rollegängen) ger vettiga råd så jag behöver er som jag vet har bra smak :)

Senast ändrad:
Chansar på att fråga mikrobröderna om hjälp med val av OT-klocka :)

Jag tänkte komplettera med en lite udda dykare som konstigt nog blev någons sorts fetisch för några år sen.
Det tog dock helt stop när jag skulle välja färg
Skapade därför en poll.
Liter dock inte helt på att "de andra" (Rollegängen) ger vettiga råd så jag behöver er som jag vet har bra smak :)

Wow vilken pjäs. Grattis i förskott 👍.
Jag hade valt den svarta, för egen del så tröttnar jag fortare på färgade urtavlor av någon anledning. Den blå var ju också jäkligt trevlig och sticker ut mer men passar den till allt, det är frågan? Vit är grym och känns mest dressad av dom (enligt mig och jag har ju oftast fel som sagt 😊) Nu börjar jag luta åt den blå men en annan fråga är om det i längden blir to much med blå tavla och blått gummi?
Ehh, svart får min röst 😊👍.

Wow vilken pjäs. Grattis i förskott 👍.
Jag hade valt den svarta, för egen del så tröttnar jag fortare på färgade urtavlor av någon anledning. Den blå var ju också jäkligt trevlig och sticker ut mer men passar den till allt, det är frågan? Vit är grym och känns mest dressad av dom (enligt mig och jag har ju oftast fel som sagt 😊) Nu börjar jag luta åt den blå men en annan fråga är om det i längden blir to much med blå tavla och blått gummi?
Ehh, svart får min röst 😊👍.

Får ha något som ersätter bratten, bara lite skummare :)
Ser du resonerar lika tydligt som jag. Tack för din klara röst 😊

Grymt cool, passar perfekt om man vill ut och jaga predetor in style 😁! Måste säga att gummit man får med också är störtskönt :)
Det är dessutom väldigt snyggt det där gummit. Såg någon som körde den på mörkgrönt Isofrane och det såg också jäkligt schysst ut. Hur sitter den på armen? Har fått för mig att det är rätt lång lug-lug och min handled är rätt smal med 16,5cm omkrets.

Det är dessutom väldigt snyggt det där gummit. Såg någon som körde den på mörkgrönt Isofrane och det såg också jäkligt schysst ut. Hur sitter den på armen? Har fått för mig att det är rätt lång lug-lug och min handled är rätt smal med 16,5cm omkrets.

Jag har 19cm handled men av den tjockare varianten men den sitter riktigt bra. L2L är behändiga 48mm, Seiko är grymma på att hålla L2L så liten som möjligt :)

Den sitter som en 300m Tuna skulle jag säga. Och det har du ju ägt och den satt ju som en smäck på dig 😉

Jag hade min på grönt Borealis 😊
IMG_20200622_140529.jpg

Kanske borde investera i en till sommaren. Det är väl den enda Bond-klockan man kan köpa för under tiotusen antar jag 😅
Hehe, det har du nog rätt i. 😁 Bra sommarklocka för den tål ju alla sorters äventyr.

Jag har 19cm handled men av den tjockare varianten men den sitter riktigt bra. L2L är behändiga 48mm, Seiko är grymma på att hålla L2L så liten som möjligt :)
Oj, hade fått för mig att den var över 50mm men då är det ju inte några problem. 😊

Den sitter som en 300m Tuna skulle jag säga. Och det har du ju ägt och den satt ju som en smäck på dig 😉

Jag hade min på grönt Borealis 😊
IMG_20200622_140529.jpg
Ha, se där! 😁 Då är det garanterat dina bilder jag tänker på, ser grym ut på grönt Borealis! Ja, 300m Tuna var inga som helst problem, den satt väldigt bra. Saknar för övrigt min tonfisk... 😬

Hehe, det har du nog rätt i. 😁 Bra sommarklocka för den tål ju alla sorters äventyr.

Oj, hade fått för mig att den var över 50mm men då är det ju inte några problem. 😊

Ha, se där! 😁 Då är det garanterat dina bilder jag tänker på, ser grym ut på grönt Borealis! Ja, 300m Tuna var inga som helst problem, den satt väldigt bra. Saknar för övrigt min tonfisk... 😬
Förstår det 😬 Jag har 3 och kan tänka mig fler 😂

Den är cool 😎

vad är detta? Dök upp reklam i mitt fb- flöde. En okänd klocka med Ronda 515 quartz. För 18000. Och den är en plankning...https://dbstockholm.com/sv/collections/mens-gift-set-collection/products/min-tid-40-mens-watch

Känns som att denna är bättre för mina klena handleder 🙃
1608238781329.png

Är sugen på en 300m igen eller något vintage. Hade gärna testat en sån här med men den kanske blir lite väl kaxig på armen...
image180567449.jpg
Skillnaden är där men den är inte överhängande. Jag hade testat för att utesluta 👍🏻😊
Min svärfar ville köpa något klockrelaterat till mig i julklapp så jag önskade mig ett Borealis gummi till min SMP. Har inte testat det märket förut så det ska bli kul :)
Det är ett riktigt bra och prisvärt gummi 👍🏻😊

Tillbaka
Topp