Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halllååå! Pungen då??Ändå trevligt med en bröstcancer modell
Halllååå! Pungen då??
Rätta mig ifall jag har väl mikrobröder. Men har inte de höjt priset med 100 USD på deras islanders?Fräään! Men för dyr va!?
Mycket trevlig länk, grattis. Själv går man ju i väntans tider på en länk med ohemult lång leveranstid .Det ohemult och orättmätigt höga priset på länken dämpades något när den kom inslagen i en dröm av skinn och sammet! Typ. #baltic
Lättare att vinna på lotto än att lyckas med det, köp en trisslottLite lumebilder på min 710660 SE
Edit: Synkningen av sek- och minutvisaren var faktiskt oavsiktlig haha
Bild! Ref.#?Jag har en riktigt farlig pjäs på väg hem just nu. En Seiko dykare med skön lume, NOS, affordable, daydate, halv homage till Omega SMP och 37.5 mm!
Tror detta kommer slå ut många klockor i samlingen.
Det får se när jag har den runt handleden om en sisådär 2h. Tror ingen annan på forumet har en likadan. Kan ge en ledtråd, det är en Seiko Sports 5a.Bild! Ref.#?
Tycker de verkar rätt rimligt prissatta?Fräään! Men för dyr va!?
Moddad?Det får se när jag har den runt handleden om en sisådär 2h. Tror ingen annan på forumet har en likadan. Kan ge en ledtråd, det är en Seiko Sports 5a.
Det ohemult och orättmätigt höga priset på länken dämpades något när den kom inslagen i en dröm av skinn och sammet! Typ. #baltic
Nejdå, original. Kanske överdrev med homage. Men lite likheter finns det allt.Moddad?
Nu är man ju bra nyfikenNejdå, original. Kanske överdrev med homage. Men lite likheter finns det allt.
Wristshot kommer snart, lillbrorsan åkte för att hämta den. Jag är helt ivrig, jag menar en dykare under 40mm är alltid coolt!Nu är man ju bra nyfiken
Jag har en riktigt farlig pjäs på väg hem just nu. En Seiko dykare med skön lume, NOS, affordable, daydate, halv homage till Omega SMP och 37.5 mm!
Tror detta kommer slå ut många klockor i samlingen.
Bild! Ref.#?
Moddad?
Okej, här är en jämförelsebild. Bezeln/vridningen är ju likadan. Index markeringarna på tavlan är också likadan, förutom nummer tre och nio då.Nu är man ju bra nyfiken
Köööp!
Diggar min, den fick handledstid häromdagen.
Arkiv:
@SilverglantzJag kollade på senaste Grand Tour precis och snöade in på James Mays klocka. Det var en Hamilton Pan-Europ har jag googlat mig fram till:
Nån här som har haft en sån? Riktigt snygg tycker jag!
Sweet, hojtar när de är klara!
Ja det finns en lista, skriver upp dig om du vill så säger jag till innan jag uppdaterat annonsen! Osäker på vad du menar ”köpa nåt i ädelträ?”
funderar även lite på detta med höjden. Jag knäpper mina länkar/band innan jag hänger på klockan men har förstått att visa vill ha det uppknäppt, vilket resulterar i en högre höjd på vilaren. Jag tycker lägre ser bättre ut. Vad säger ni?
Lägre helt klart.Tack snälla! Ska jag swisha innan? Skrik till på PM isåfall . Jag tycker lägre ser bättre ut, lär vara mer balanserat likaså?
Haha tror @KandreasF syftar på Rolex-listor
Fan, nu är jag avundsjuk både på att du sett det, och att kaptenen rockar Hamilton. Kanske måste starta fulstreamen imorgon... Var det sevärt? (Förutom klockan)Jag kollade på senaste Grand Tour precis och snöade in på James Mays klocka. Det var en Hamilton Pan-Europ har jag googlat mig fram till:
Japp, haft en och troooor den finns kvar i tråden någonstans?Jag kollade på senaste Grand Tour precis och snöade in på James Mays klocka. Det var en Hamilton Pan-Europ har jag googlat mig fram till: