• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Då var granen klädd, nu tar jag helg och sparkar igång PS5:an!😇
24A9B064-F5EE-4CA0-BA84-6A2D70B3E184.jpeg

Nu är man ju bra nyfiken
Okej, här är en jämförelsebild. Bezeln/vridningen är ju likadan. Index markeringarna på tavlan är också likadan, förutom nummer tre och nio då.
En dykare(som ej är skx) med daydate, okej lume och under 40mm är något jag letat efter i över ett år nu. Så spontant känner jag att den kommer kasta ut ett par klockor ur samlingen. Wristshot kommer snart. :D
3.png

SNZ391K1_01.jpg

Senast ändrad:
Sweet, hojtar när de är klara!

Ja det finns en lista, skriver upp dig om du vill så säger jag till innan jag uppdaterat annonsen! Osäker på vad du menar ”köpa nåt i ädelträ?”

funderar även lite på detta med höjden. Jag knäpper mina länkar/band innan jag hänger på klockan men har förstått att visa vill ha det uppknäppt, vilket resulterar i en högre höjd på vilaren. Jag tycker lägre ser bättre ut. Vad säger ni?

Tack snälla! Ska jag swisha innan? Skrik till på PM isåfall :). Jag tycker lägre ser bättre ut, lär vara mer balanserat likaså?

Haha tror @KandreasF syftar på Rolex-listor 😅
Lägre helt klart.
Bjuder på ett par bilder på en nyinkommen pjäs. Steinhart gör onekligen bra grejer.
4FCD92ED-A6BB-40FD-AD26-9189EE4A4D9F.jpeg

image.jpg

Senast ändrad:
Jag kollade på senaste Grand Tour precis och snöade in på James Mays klocka. Det var en Hamilton Pan-Europ har jag googlat mig fram till:
hamiltonkurz2345-560.jpg

Nån här som har haft en sån? Riktigt snygg tycker jag!
Fan, nu är jag avundsjuk både på att du sett det, och att kaptenen rockar Hamilton. Kanske måste starta fulstreamen imorgon... Var det sevärt? (Förutom klockan)

Jag kollade på senaste Grand Tour precis och snöade in på James Mays klocka. Det var en Hamilton Pan-Europ har jag googlat mig fram till:
hamiltonkurz2345-560.jpg

Nån här som har haft en sån? Riktigt snygg tycker jag!
Japp, haft en och troooor den finns kvar i tråden någonstans?

Underbar dinka som flippades pga avsaknad av länk och enbart därför. :)

Tillbaka
Topp