• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@Von?
Känns som givet till dom snabba skorna.

IMG_20201221_190203.jpg

IMG_20201221_190135.jpg


IMG_20201221_190146.jpg
Håller med @Weberg här blev det lite för mycket pajas för att ens vara kul...MEN, underbart ljuvliga färger👌🏼
 
Dagens fångst, Gnomon levererar 👍.
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen 😊. En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
Länken smalnar av från 20 till 18, gött.
Får återkomma, nu lite pics 🤘
PSX_20201221_190711.jpg
PSX_20201221_191414.jpg
PSX_20201221_191146.jpg
Hm, 41 mm diameter? Är höjden 20 då eller? ;)


Bra HKF-klocka!
 
Dagens fångst, Gnomon levererar 👍.
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen 😊. En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
Länken smalnar av från 20 till 18, gött.
Får återkomma, nu lite pics 🤘
PSX_20201221_190711.jpg
PSX_20201221_191414.jpg
PSX_20201221_191146.jpg
Fifan virkat på den dö 😍
 
Fråga: Har eller brukar San Martin vara lite extra snälla när det kommer till kundservice? Skickade in en klocka på garanti som jag väntar på men den har inte ens kommit fram än när det plingar till i telefonen nu ikväll att det är paket påväg från posten import med leverans på onsdag. Jag väntar bara på klockan och en ny mobiltelefon från Kina men mobilen släpps inte förrens om några veckor och så frakt på det. Kan det vara så att San Martin skickat ut en ersättningsklocka istället för att vänta in min klocka och reparera den?
 
Lura mig nu inte till massa tok... Gjorde kamremsbyte och stora servicen på bilen förra månaden, och den här månaden skulle jag fixa bromsarna; det visade sig att det mesta behövde bytas och notan hamnade på 11 tkr... Blir nog att kränga några dinkor i mellandagarna 😵
11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... :eek: "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Bild som inte har med ämnet att göra
IMG_8177.JPG
 
11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... :eek: "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Bild som inte har med ämnet att göra
IMG_8177.JPG
Usch. Gjorde också 6000mila service nyligen... fast den kostade ”bara” 3000kr så jag kanske inte skall klaga :)
 
Fråga: Har eller brukar San Martin vara lite extra snälla när det kommer till kundservice? Skickade in en klocka på garanti som jag väntar på men den har inte ens kommit fram än när det plingar till i telefonen nu ikväll att det är paket påväg från posten import med leverans på onsdag. Jag väntar bara på klockan och en ny mobiltelefon från Kina men mobilen släpps inte förrens om några veckor och så frakt på det. Kan det vara så att San Martin skickat ut en ersättningsklocka istället för att vänta in min klocka och reparera den?
Låter som att de kanske skickat en ny när de visste att du skickat den gamla. Bra service isf!
 
Fråga: Har eller brukar San Martin vara lite extra snälla när det kommer till kundservice? Skickade in en klocka på garanti som jag väntar på men den har inte ens kommit fram än när det plingar till i telefonen nu ikväll att det är paket påväg från posten import med leverans på onsdag. Jag väntar bara på klockan och en ny mobiltelefon från Kina men mobilen släpps inte förrens om några veckor och så frakt på det. Kan det vara så att San Martin skickat ut en ersättningsklocka istället för att vänta in min klocka och reparera den?
Inte omöjligt. Glenn är väldigt ödmjuk och reko 👍. Messa och fråga är nog det enklaste, dock kul med en överraskning på onsdag också 😊.
 
Dagens fångst, Gnomon levererar 👍.
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen 😊. En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
Länken smalnar av från 20 till 18, gött.
Får återkomma, nu lite pics 🤘
PSX_20201221_190711.jpg
PSX_20201221_191414.jpg
PSX_20201221_191146.jpg

Vilken bit! Tycker marathon är grymma, aldrig ägt dock trots många funderingar framförallt på Jsar för några år sedan🤓
 
11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... :eek: "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Bild som inte har med ämnet att göra
IMG_8177.JPG
11 000 kr var bara för bromsarna, med stora servicen blev det det mer än det dubbla 😭
Kör oxå DKW och du vet ju vad det kostar att byta remjäveln på dom 🤬
 
Vilken bit! Tycker marathon är grymma, aldrig ägt dock trots många funderingar framförallt på Jsar för några år sedan🤓
Lite samma som jag då, har också kikat lite från och till men jag är glad att jag slog till nu äntligen. Byggkvaliten känns grym så här långt i alla fall. Gött med tritium och MaraGlo vad nu MaraGlo är egentligen, säkert bra skit om man säger så 😊.
 
Dagens fångst, Gnomon levererar 👍.
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen 😊. En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
Länken smalnar av från 20 till 18, gött.
Får återkomma, nu lite pics 🤘
PSX_20201221_190711.jpg
PSX_20201221_191414.jpg
PSX_20201221_191146.jpg
Hello brøther
IMG_20201221_203041.jpg
 
Tillbaka
Topp