Men den sköna Bubs hallonlakrits-nyansskiftande urtavlan då?!Ja, såg den! Men loggan? Påminner om 3-åringens gosedjur "junikårn"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den sköna Bubs hallonlakrits-nyansskiftande urtavlan då?!Ja, såg den! Men loggan? Påminner om 3-åringens gosedjur "junikårn"
Stort tack . Det känns bra. Kommer att bli ännu bättre på ett canvas från trådens egen canvas-artist .Jäklar vad bra! Stort grattis!
Håller med @Weberg här blev det lite för mycket pajas för att ens vara kul...MEN, underbart ljuvliga färger
Hm, 41 mm diameter? Är höjden 20 då eller?Dagens fångst, Gnomon levererar .
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen . En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
Länken smalnar av från 20 till 18, gött.
Får återkomma, nu lite pics
Ja den ska få hänga med på mycket, känns som den klarar allt och lite till. Har stora förhoppningar om att den ska stanna .Najs! Och snabb leverans Mycket trevliga ur och lagom gediget Nu ska det bara användas med så den får lite märken. Sen kan du kalla den issued och ta extra betalt om du ska sälja den
Lura mig nu inte till massa tok... Gjorde kamremsbyte och stora servicen på bilen förra månaden, och den här månaden skulle jag fixa bromsarna; det visade sig att det mesta behövde bytas och notan hamnade på 11 tkr... Blir nog att kränga några dinkor i mellandagarnaMen den sköna Bubs hallonlakrits-nyansskiftande urtavlan då?!
Måste dem nästan göra, detta är min andra och båda är med marginal COSC, tror inte att dem har sådan tur med verken annarsHar 3st San martin klockor och alla 3 går grymt bra, inom några få sekunder i avvikelse per dag. Undra om dom "ruckar" verken innan dom monterar verket?
Nja inte så förfärligt hög som man kan tro, 14mm men byggd som en stridsvagnHm, 41 mm diameter? Är höjden 20 då eller?
Bra HKF-klocka!
Fifan virkat på den döDagens fångst, Gnomon levererar .
Har inte hunnit med någon större testning än men bra är den, det såg man direkt man öppnade den stora massiva boxen . En riktig käftsmäll trots bara 41mm. Finishen är mycket trevlig på både klockan och länken. Finns inte en tillstymmelse till glapp när man snurrar bezelen.
De blir bara snyggare och snyggare ju mer man använder dom (i mitt tycke) Jag kämpar men efter 9 månader i rotation har jag inte lyckats åstadkomma något Återigen, grattis till en ball klockaJa den ska få hänga med på mycket, känns som den klarar allt och lite till. Har stora förhoppningar om att den ska stanna .
11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!Lura mig nu inte till massa tok... Gjorde kamremsbyte och stora servicen på bilen förra månaden, och den här månaden skulle jag fixa bromsarna; det visade sig att det mesta behövde bytas och notan hamnade på 11 tkr... Blir nog att kränga några dinkor i mellandagarna
Usch. Gjorde också 6000mila service nyligen... fast den kostade ”bara” 3000kr så jag kanske inte skall klaga11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Bild som inte har med ämnet att göra
Något virkat kan inte av tygla denna pjäsen.Fifan virkat på den dö
Vilken skönhet! Storlek på den godingen?Ooohh, där kom nog mitt nästa förvärv! Har letat efter en Salmon/Koppar tavla och hade i stort landat i en Sinn 356 Sa FLIEGER II med koppar tavla men palla punga ut med 27500kr just nu
Låter som att de kanske skickat en ny när de visste att du skickat den gamla. Bra service isf!Fråga: Har eller brukar San Martin vara lite extra snälla när det kommer till kundservice? Skickade in en klocka på garanti som jag väntar på men den har inte ens kommit fram än när det plingar till i telefonen nu ikväll att det är paket påväg från posten import med leverans på onsdag. Jag väntar bara på klockan och en ny mobiltelefon från Kina men mobilen släpps inte förrens om några veckor och så frakt på det. Kan det vara så att San Martin skickat ut en ersättningsklocka istället för att vänta in min klocka och reparera den?
Bytt olja i lådan och spolat och kanske ny olja i haldex?11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Inte omöjligt. Glenn är väldigt ödmjuk och reko . Messa och fråga är nog det enklaste, dock kul med en överraskning på onsdag också .Fråga: Har eller brukar San Martin vara lite extra snälla när det kommer till kundservice? Skickade in en klocka på garanti som jag väntar på men den har inte ens kommit fram än när det plingar till i telefonen nu ikväll att det är paket påväg från posten import med leverans på onsdag. Jag väntar bara på klockan och en ny mobiltelefon från Kina men mobilen släpps inte förrens om några veckor och så frakt på det. Kan det vara så att San Martin skickat ut en ersättningsklocka istället för att vänta in min klocka och reparera den?
Schysst! Vilken färg valde du?Haha ja de går nog att ta reda på, nu funkar den så jag är nöjd!
Har inte tänkt sälja men har precis pröjsat handpenning på en BB58, då kanske den inte får så mycket handledstid. Om du skulle va intresserad av en beggad!
Dagens fångst, Gnomon levererar .
11 000 kr var bara för bromsarna, med stora servicen blev det det mer än det dubbla11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Spännande, hoppas på klocka framför mobiltelefon ... fast med min tur är det väl typ en USB-kabel jag beställt 2014 och glömt bort att den inte kom framInte omöjligt. Glenn är väldigt ödmjuk och reko . Messa och fråga är nog det enklaste, dock kul med en överraskning på onsdag också .
Jovisst, men jag var ju van vid volvopriserBytt olja i lådan och spolat och kanske ny olja i haldex?
Har inte kommit dit än......11 000 kr var bara för bromsarna, med stora servicen blev det det mer än det dubbla
Kör oxå DKW och du vet ju vad det kostar att byta remjäveln på dom
Körde den gråa tavlanSchysst! Vilken färg valde du?
Ska absolut fundera på det!
Jag hoppas på det Och om det är så måste jag säga att jag kommer att bli sjukt imponerad.Låter som att de kanske skickat en ny när de visste att du skickat den gamla. Bra service isf!
Va, har dem inte kedja? :-OHar inte kommit dit än......
Lite samma som jag då, har också kikat lite från och till men jag är glad att jag slog till nu äntligen. Byggkvaliten känns grym så här långt i alla fall. Gött med tritium och MaraGlo vad nu MaraGlo är egentligen, säkert bra skit om man säger så .Vilken bit! Tycker marathon är grymma, aldrig ägt dock trots många funderingar framförallt på Jsar för några år sedan
Hello brøtherDagens fångst, Gnomon levererar .