Ingen aning, hade ju inte bytt någon.......Va, har dem inte kedja? :-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning, hade ju inte bytt någon.......Va, har dem inte kedja? :-O
Lura mig nu inte till massa tok... Gjorde kamremsbyte och stora servicen på bilen förra månaden, och den här månaden skulle jag fixa bromsarna; det visade sig att det mesta behövde bytas och notan hamnade på 11 tkr... Blir nog att kränga några dinkor i mellandagarna
11 000 kr var bara för bromsarna, med stora servicen blev det det mer än det dubbla
Kör oxå DKW och du vet ju vad det kostar att byta remjäveln på dom
Yo ma' manHello brøther
Det där är Genesis-modellen, föregångaren till Peacemakern. Har inte stenkoll på GG men just det vet jag för jag har en på ingång inte pvd/dlc dock!Galet hård den där! Går den att få tag på ny?
Bilar kostar pengar! Därför jag kör en gammal Seat och får hjälp av farsgubben med reparationerLider med dig! Skickade Toyotan på service á 1.9 tkr. Slutade att mekanikern länsade mig på ytterligare 8 tkr för nya bromsskivor fram, högerfram bromsok samt en hjulmutter som hade gått av. Och utöver det behöver jag byta ljuddämparen för ytterligare 3 tkr
Fy fasen så snygg den ärTestkör den här rackaren på sin originallänk, inte helt jävla dumt faktiskt!
38,5mm men en liten tjockis på 15mm, vet inte riktigt hur det bär på den lilla diametern. Jag brukar i och för sig gilla när diametern kompenseras på höjden, det får en mindre klocka att kännas mer solid på något sätt. Problemet med dessa koppar tavlor är att dom är sällsynta och dyker väldigt sällan upp till salu beggade och då får man dessutom kliva utanför sin comfort zone och söka internationellt, har hittat en jag tagit kontakt med men får se om han är villig att sälja internationellt.Vilken skönhet! Storlek på den godingen?
Mestadels papper
And theeeeen?38,5mm men en liten tjockis på 15mm, vet inte riktigt hur det bär på den lilla diametern. Jag brukar i och för sig gilla när diametern kompenseras på höjden, det får en mindre klocka att kännas mer solid på något sätt. Problemet med dessa koppar tavlor är att dom är sällsynta och dyker väldigt sällan upp till salu beggade och då får man dessutom kliva utanför sin comfort zone och söka internationellt, har hittat en jag tagit kontakt med men får se om han är villig att sälja internationellt.
Mestadels papper
Bilar kostar pengar! Därför jag kör en gammal Seat och får hjälp av farsgubben med reparationer
Såg att du delvis fått svar men här har du ett gammalt inlägg av mig ang. modellen i fråga!Galet hård den där! Går den att få tag på ny?
Under allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!And theeeeen?
Tack, visst är den?! Den är riktigt braFy fasen så snygg den är
Jäklar! Den med stålbezel!Under allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!
Får jag presentera nya Seiko Prospex Diver's 1968 reinterpretation SPB185 och SPB187
11 ? Inte farligt. Gjorde 6.000 mila service, gick på dryga 14....... "Ja, det såg ju bra ut det där !" fick jag höra när jag hämtade bilen. Har det varit en Lambo så hade jag förstått det men en DKW !!!!!
Bild som inte har med ämnet att göra
Lustigt att två personer kör ett bilmärke jag aldrig hört talas om! Finns det idag eller är det veteranare?11 000 kr var bara för bromsarna, med stora servicen blev det det mer än det dubbla
Kör oxå DKW och du vet ju vad det kostar att byta remjäveln på dom
Riktigt snygg. Tuff. Törs man säga att den är lite maskulin? Men man är ju lite svag för såna där klossar ändå.Nja inte så förfärligt hög som man kan tro, 14mm men byggd som en stridsvagn
Oh tjena, den med stålbezelnUnder allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!
Får jag presentera nya Seiko Prospex Diver's 1968 reinterpretation SPB185 och SPB187
Där är den där igen! Ball!
Gissar att det är Audi som körsLustigt att två personer kör ett bilmärke jag aldrig hört talas om! Finns det idag eller är det veteranare?
Trist! Krya.Dag 3 i samma position, börjar bli uttråkad. Fick covid-provsvaren idag och det var som jag befarade, positivt. Tur att gtg imorgon är digital
Lite maskulin och tuff? Tuff är ju när man sätter på morfar ett par jeans . Maskulin-deluxe räcker knappt här . (förstår vad du menar )Riktigt snygg. Tuff. Törs man säga att den är lite maskulin? Men man är ju lite svag för såna där klossar ändå.
Resterna av det finns idag iaf.Lustigt att två personer kör ett bilmärke jag aldrig hört talas om! Finns det idag eller är det veteranare?
Skulle såklart googlat det, men det är ju inte lika roligt.Resterna av det finns idag iaf.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/DKW
Under allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!
Wow, dubbelt grattis om man säger såUnder allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!
Snyggt!Sa någon 3,6,9,12 konfirmation på tavlan?
Under allt papper dolde sig tydligen två boxar också.....Double trubbel!!