Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte att det var en period innan det träder i kraft? Annars är det ju riktigt bra nyheter!Nej då, nytt frihandelsavtal är klart så det är bara att beställa på som vanligt från UK som jag förstått det
Edit: taggar in @mrsvahn också såklart
Köp en Lorier eller Davosa vetjaDagens runt handleden.
Lite uttråkad, halvtrist dag. Regn, rusk och storm.
Jaha, vad ska man nu köpa?
Det borde ju vara så, men tullverket hade inte uppdaterat sin sida än när jag kollade i morse. Jag skulle personligen avvakta tills det är utrett.
Inser att min kommentar var något vilseledande, jag vet inte med 100% vad som gäller. Blev bara så glad när jag hörde det på nyheternaTänkte att det var en period innan det träder i kraft? Annars är det ju riktigt bra nyheter!
Alltså den där klockanPromenad i Örebro
Slottet har man stått och väntat på buss nummer 5 vid ett flertal gånger!Promenad i Örebro
Jäkligt snygg placering på dag och datum!Då var årets sista klocka fixad. Nu ska jag bara vänta till nästa år!
Nodus Sector Flyer
Sexig ass tavla.
Dagens runt handleden.
Skräp är ju svårare att sälja..... så då sitter man där med Svarte-Petter till slutTror det är dags för dig att testa CW igen
Trident 600 mk 3 42 mm på länk eller C65 GMT.
Du hade väl en 38 mm mk 2 en gång?
Boettdesign (sett från sidan) som är oslagbart.
Tyvärr har jag ingen att sälja dig.
Mina är borta sen länge tyvärr.... Säljer det man gillar och har kvar skräpet tydligen
Byte?Dagens runt handleden.
Ja visst har jag haft en CW. Bra kom ihåg av dig där . Får se vad det blir, är egentligen inte i behov av fler klockor men...Tror det är dags för dig att testa CW igen
Trident 600 mk 3 42 mm på länk eller C65 GMT.
Du hade väl en 38 mm mk 2 en gång?
Boettdesign (sett från sidan) som är oslagbart.
Tyvärr har jag ingen att sälja dig.
Mina är borta sen länge tyvärr.... Säljer det man gillar och har kvar skräpet tydligen
Nej, så uttråkad är jag inte .
Fan trodde att jag kunde do a fast one on you där ett tag! Tycker du kan ta en glögg till så återkommer vi till frågan...Nej, så uttråkad är jag inte .
Behov? Vem är det? ^^ Det ska köpas ändå! (Tyvärr. Bra om du kan behärska dig)Ja visst har jag haft en CW. Bra kom ihåg av dig där . Får se vad det blir, är egentligen inte i behov av fler klockor men...
Haha ... Ja om det ändå vore så väl att man behövde fler klockor. Behov var det längesedan man hade.Ja visst har jag haft en CW. Bra kom ihåg av dig där . Får se vad det blir, är egentligen inte i behov av fler klockor men...
Jag är rent jävlig på att behärska mig.Behov? Vem är det? ^^ Det ska köpas ändå! (Tyvärr. Bra om du kan behärska dig)
Tack snälla! Storleken kan bli ett problem. Min handled är 16-16,5, typ.
Kolla köp och sälj, där finns massor för dig att köpa, köööööp!Jag är rent jävlig på att behärska mig.
Funkar skitbra när jag sover men resten av tiden så går det helt åt pipsvängen .
Tack så mycket. Den kollar vi uppjag har en Vostok 150 och samma mått på handlederna. Den är stor (1 mm längre än 720) och väldigt mycket större än vad jag vanligtvis bär, men tycker ändå du ska prova, det är mycket klocka för pengarna med riktigt ball historia.
bild från idag
jämförelse mellan olika modeller.
Vid den där slottet träffade farsan av misstag nästan en mans ansikte med en pipraket under nyår för ett par år sedan.Slottet har man stått och väntat på buss nummer 5 vid ett flertal gånger!
Både tärnan och newmark är shyssta!
Blev så inspirerad av den här videon att jag drog på mig min gamla Tärnan med pansarboett
Meh!Kvällens blev den här skönheten. Har inte funderat så mkt på det men tänkte ikväll att man kanske kunde få tag på ett originalspänne. Gav upp ganska snabbt när jag insåg vad man fick betala Såååå viktigt är det inte
Haha oj! Tur att det bara var nästanVid den där slottet träffade farsan av misstag nästan en mans ansikte med en pipraket under nyår för ett par år sedan.