• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag och alla andra i tråden vet svaret på det 😉 Finns alltid något annat kul att testa. Anledningen till att det flippas så mkt av många här är just det 😊 Väldigt sällan någon direkt anledning.
Ingenting, jag bytte den med en annan GG så det var bara suget för en till GG som var faktorn 😅
Haha... Jag känner igen känslan och suget efter något nytt. Själv är jag dock usel på att sälja så det blir bara fler och fler. Sen kommer ångesten över när man ska hinna bära alla. :nailbiting:
 
Seikolainen
ECBAC4DD-67FF-4C61-97F3-95291997BF20.jpeg
 
Haha... Jag känner igen känslan och suget efter något nytt. Själv är jag dock usel på att sälja så det blir bara fler och fler. Sen kommer ångesten över när man ska hinna bära alla. :nailbiting:
Har samma känsla själv. Gick från 10st till 7st nyligen. Sålde 2st som jag väl egentligen ville behålla. Men de går att få tag på igen 😊 Och jag kan inte behålla dom alla, jag vill inte ha för många klockor.
 
Tunga grejer det här. Kevlar, nödsändare, laviner, djupa skogar, överlevnad.
Inte sju sorters kakor eller något man blir solbränd igenom 😂.
giphy.gif


@Nicke75 fasen vad rapp i käften han är den unge herr Nilas, hoppas high-tec bandet kommer till användning när zombiesarna nafsar på hans skånska skinkhalvor (heter ballarna på skånska för övrigt, dagens sanning 🤣).
 
Kvällens blev den här skönheten. Har inte funderat så mkt på det men tänkte ikväll att man kanske kunde få tag på ett originalspänne. Gav upp ganska snabbt när jag insåg vad man fick betala 😂🤣😂 Såååå viktigt är det inte 😅
IMG_20201227_203449.jpg
Oooh, det satt ett original Aquastar-spänne på den Yema jag ”nästan” kunde köpa, med original-Isofrane. Tyvärr hamnade den på Kaplans nu i höst och såldes dyrt. Tyvärr2 så hade säljaren fått mer för den om han tagit mitt bud i våras. D
Det var alltså nästan nära att du kunde fått köpa av mig för kompispris :(
 
Oooh, det satt ett original Aquastar-spänne på den Yema jag ”nästan” kunde köpa, med original-Isofrane. Tyvärr hamnade den på Kaplans nu i höst och såldes dyrt. Tyvärr2 så hade säljaren fått mer för den om han tagit mitt bud i våras. D
Det var alltså nästan nära att du kunde fått köpa av mig för kompispris :(
Oj ja det hade varit något 👌🏻😊
Precis som @HSK skrev så vet man själv om att man har det och det är lite känslan som ger helheten.

Har originalspännet och förmodligen bandet till min Golden Tuna. Bandet är obrukbart men spännet är kul att kunna använda 😊

Bild är kul 😊
IMG_20200529_203538.jpg
IMG_20200530_121743_1.jpg
 
Gruppo Gamma skickas från Singapore va? Då antar jag att man åker på tull och moms?
Var nämligen inne på deras sida och de hade en "scratch and win" om man signade upp sig på deras nyhetsbrev.

Jag "vann" 400 dollar i rabatt (kanske ett trick för att bli av med modeller som inte säljer) på en Vanguard AN-18.

Vad tycker ni, är 550 dollar för en AN-18 en bra deal? :)
Utseende växer på mig ju mer jag ser den. Alltid velat ha en Bronsare också. Kanske är ödet? ;)

1.png
DSC_0022-01-1024x1024.jpeg
DSC_0061-01-1024x826.jpeg
Galet bra deal! Helt sanslöst bra ju. 550 dollar för den är ett rån. Köp köp köp om du är det minsta sugen. En av mina favoriter i samlingen!
 
Tillbaka
Topp