Tack vännenBra val, den är grymt trevlig . Orange rules.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack vännenBra val, den är grymt trevlig . Orange rules.
https://klocksnack.se/goto/post?id=3644929Jag "vann" $400 rabatt på GG divemaster. Nu är tankeverksamheten igång. Har vi nån i tråden? Är den värd $550?
Kör! Kööööp!Jag "vann" $400 rabatt på GG divemaster. Nu är tankeverksamheten igång. Har vi nån i tråden? Är den värd $550?
Inte samma klocka men gissar att samma förhållningssätt kanske gäller även för divemaster
Vill du hellre ha en Vanguard så verkar det vara samma kod man "vinner", jag testade från en annan webbläsare och fick samma deal.Jag "vann" $400 rabatt på GG divemaster. Nu är tankeverksamheten igång. Har vi nån i tråden? Är den värd $550?
GivetvisInte samma klocka men gissar att samma förhållningssätt kanske gäller även för divemaster
Nu bär det av till IKEA tydligen
Ok, lite OT, men:Försökt beställa hem möbler från Ikea men då en del saker inte är i lager har det inte blivit av. Fattar inte hur exempelvis Billyshyllorna kan vara restnoterade
Ok, lite OT, men:
Vad jag förstått har det var extremt sedan corona kom, eftersom många fabriker ligger i Europa och de har antingen varit stängda och/eller haft begränsad kapacitet. När det gäller BILLY kan problemet vara att de flesta IKEA-varuhus var stängda över sommaren och när de öppnade ville de ha massor av produkter.
BILLY tillverkas dock i Sverige. Av Gyllensvans Möbler i Kättilstorp. Och när hela världen vgill ha bokhyllor så ...
Jag gillar verkligen looken, men kan inte låta bli att tycka att dom ser lite "billiga" ut.
Haha, tack för att du sa det. Orients vanliga logga är verkligen hemsk. Enbart pga den har jag aldrig haft någon och kommer aldrig heller att ha. Nånsin.Är det nån som har klämt på Orients nyutgåva av KING Diver? Den ser ju trevlig ut och är minst sagt affordable. Och så slipper man Orients hemska logga
44mm stor
Korad till mitt bästa klockköp 2020. Har noll planer för kommande år i klockväg, ska försöka ha roligt och hålla glöden vid liv i alla fall
Ja, jag trodde det inte iaf. Tråk Certina som är så tråååkiga men här blev man knockad (på ett bra sätt). Stor tycker jag inte den är om någon undrar.Den där är topp 3 släpp 2020, vem hade trott att Certina skulle komma och dominera sådär med en cool reissue som inte är för stor?
Jag vill också ha en orange klocka till sommaren.
Jag gillar verkligen looken, men kan inte låta bli att tycka att dom ser lite "billiga" ut.
Åh du din douchebag du, säga såna upprörande saker kommer få svidande konsekvenser sanna någons ordHaha, tack för att du sa det. Orients vanliga logga är verkligen hemsk. Enbart pga den har jag aldrig haft någon och kommer aldrig heller att ha. Nånsin.
Samma med Sinn!
Hahaha jag trivs bäst när det blir lite nerv i konversationerna. Livet är för kort!Åh du din douchebag du, säga såna upprörande saker kommer få svidande konsekvenser sanna någons ord
Jag håller givetvis med
S:et! S:et!!Hahaha jag trivs bäst när det blir lite nerv i konversationerna. Livet är för kort!
Sinns logga ser ju ut som nån gymnasieelev har snubblat i Word-dokumentet och tänkt "amen vafan, det här blir okej!".
Är det en orm? Kanske en ål? Och sen resten i kursiva gemener...S:et! S:et!!
Ja jag vet! Helt magisk. Men den känns inte rätt på armen bara. Mentalt snöat in på marathon-stuk och helt klick-pank! Hoppas ju den stannar häromkring!Varför ska du sälja den godbiten (Zelos:en) @KandreasF
Den är ju alldeles fantastisk!
Bra input! Alltså, jag gillar Nezumi stenhårt och har följt dem sedan de drog igång. Men varje gång de släppt en modell så har det fallit på nån liten detalj. Kanske är dags nu!Enda gången jag upplever min Corbeau som "billig" är när jag vrider på vridringen.
Tycker även att dom inte gör sig lika bra på bild/video och att klockorna från Nezumi bör upplevas irl för att man ska uppfatta hur bra dom lirar med ljuset.
@s_fjord on Instagram: "New week and new opportunities for 2020 to fuck some more shit up. Wearing the same watch as last week. The Corbeau. Happy workweek or what else you guys are up to! #nezumicorbeau #nezumiwatches #nezumi #watch #watchphotogr
112 likes, 2 comments - s_fjord on October 26, 2020: "New week and new opportunities for 2020 to fuck some more shit up. Wearing the same watch as last week. The Corbeau. Happy workweek or what else you guys are up to! #nezumicorbeau #nezumiwatches #nezumi #watch #watchphotography #watchlover...www.instagram.com
Där har du ett klipp från min insta som ger en lite bättre representation av reflektionerna.
Du har dock rätt i det att dom inte på något sätt har designats för att se exklusiva ut. Färgerna sticker ut en smula eller så är dom lite bleka och stålet är enbart borstat och ej polerat på Corbeau tex. Man använder dessutom alu insert istället för tex stål eller keramik vilket jag tycker passar Corbeau 100% men inte ger någon bling blänk.
Nya dykarna/Baleine ser dock ut att ha en lite finare design men fortfarande inte direkt någon exklusiv känsla där heller.
Är det en orm? Kanske en ål? Och sen resten i kursiva gemener...
Inte ofta modeklockan åker på men ibland så Rejält sliten efter 20år men storleken är sjukt bra och jag slås hur bra en så liten klocka bärs på mina ganska grova handleder. Den mäter 37mm i diameter, 46mm lug2lug och 17mm mellan luggarna .
Min åsikt har alltid varit att tyskarna ska bygga och ingenjöra sakerna, men överlåta designen till Italien eller Frankrike. sydligare grannländer. Då blir det bäst.Nien! Det är ett perfekt och praktiskt tyskt S
Faktiskt så gjorde CK en del snygga grejer i början när de kom. Även Hugo Boss hade några riktigt snygga kronografer, som var ganska dyra och såldes på typ NK. Men detta är ju som du skriver runt 20 år sedan...Inte ofta modeklockan åker på men ibland så Rejält sliten efter 20år men storleken är sjukt bra och jag slås hur bra en så liten klocka bärs på mina ganska grova handleder. Den mäter 37mm i diameter, 46mm lug2lug och 17mm mellan luggarna .