Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt ingetdera Har att göra med min ursprung från sydligare grader. Någon som kan gissa land?
I samma prisklass, skulle jag sticka ut hakan och säga att Glycine vinner. Missförstå mig rätt, jag gillar verkligen SEIKO och äger inte ens en Glycine just nu, men tycker du får mer för pengarna faktiskt. Sett till urverk, och exempelvis länk/lås är de överlägsna enligt mig. Att man kan få en ny för typ under 5k är riktigt bra!
Köööööp!
Jag upplever Glycine som bättre. Skulle likställa min klocka med Squale (om inte lite bättre tom). KAn man få dem för det priset som var hos Ashford under BW så är det en no brainer för min del. Finns ingen Seiko i den prisklassen som kan mäta sig med den. Då får man även ett bättre verk samt swiss made.
"Let there be light" Grattis till pjäsen.
Förbannat bra! Är det mässingsvridning? Som studsar i rehauten? Magiskt @Von !
Cleant! Ser riktigt bra ut!Blev en Fieldexplorerpilotmodd också:
Tack! De såg ju onekligen saftiga ut. I alla fall på bilden.Du har även en sida som är väldigt likt barton hemsut heter dom,har själv aldrig handlat där, men dom har coola band
Den där dödskalleklockan var läcker. Vad är det för märke/modell, eller är det något custom-byggt?Nej, nu är det dags att skaka om lite i lådan. Har efter väldigt lång övervägning kommit fram till att min Ginault ska få flytta hemifrån. I sedvanlig ordning får tråden förtur. @Equilibrium får allra första tjing eftersom han tidigare uttryckt intresse
Om islänningen inte vill köpa den kan jag även tänka mig något kul byte, tex aquascaphe blue gilt/någon monta/CW/billigare Breitling. Pengar upp eller ner beroende på byte. Testa mig.
Även min dödskallebronsare ska få ny ägare. Bara använd en handfull gånger.
Kan tänka mig att byta mot någon san martin eller liknande ping @LoveL eftersom du visade intresse.
Finns ett PM bort för frågor osv.
Det är en ShirryuDen där dödskalleklockan var läcker. Vad är det för märke/modell, eller är det något custom-byggt?
Tack så mycket. Blev bra med originalspännet och den svarta keepern.
Stort tack!Jävlar vilken fullträff! Helt fantastiskt bra @SpaceAce
En riktigt salt rova. Trevliga bilder.Även jag har fått ett fräsigt band på posten av självaste @SpaceAce .
Klockan blev bra mycket ballare nu, jag är nöjd Behöver jobba på patinan på bronset bara, får ordna lite saltvatten från västkusten
Vi får spåna ihop någonting framöver.Tror jag måste beställa ett grovt, kortare canvas av @SpaceAce till min KonTiki
Haha, tack kompis!Kan inget annat än rekommendera (Ska man dock vara självisk så ska du inte beställa för då kanske jag kan lägga ytterligare beställningar ) Börjar bli oerhört populär
Altså den där @Von . Vilken klocka och vilken härlig gest att skicka klockan.
Trevlig "hybrid" Snyggt med mesh också.Blev en Fieldexplorerpilotmodd också:
Hehe vridringen är i GULD ser du väl.Förbannat bra! Är det mässingsvridning? Som studsar i rehauten? Magiskt @Von !
Allt blir så mycket bättre på din stenhårda arm kompis
Glömde skriva att jag håller helt klart med, snyggt!Allt blir så mycket bättre på din stenhårda arm kompis
Cleant! Ser riktigt bra ut!
Trevlig "hybrid" Snyggt med mesh också.
Själv klara man att bära upp en sån här typ
Gillade Freedivern, tyckte att Summiteer var lite meh.... men måste säga att nya Commuter väckte ett svårt habegär Fan då, hur skall jag lyckas ro hem en sådan?
https://www.traskawatch.com/commuter/p/woodland-green
Den ser otäckt bra utGillade Freedivern, tyckte att Summiteer var lite meh.... men måste säga att nya Commuter väckte ett svårt habegär Fan då, hur skall jag lyckas ro hem en sådan?
https://www.traskawatch.com/commuter/p/woodland-green
SÅKLART är den i sibiriskt guld, renat i Tjernobyl. Skyller på dålig upplösning i skärmen. Köpt ny telefon men nu för tiden får man ju tydligen inte med en laddare så den ligger strömlös i byrålådan.Hehe vridringen är i GULD ser du väl.
Den är rätt hög så reflekteras från insidan typ (iom det kupade glaset)
Tycker det ser bra ut men än bättre med helskägg såklart. Skägget måste vara större än en knuten näve, eller hur var det nu...?Glömde skriva att jag håller helt klart med, snyggt!
Själv klara man att bära upp en sån här typ
Dom där såg ju trevliga utBlev lite sugen på den kommande Commutern från Traska.
Gillar verkligen att den är i 36,5mm och att den har closed caseback.
Även Summiteern har closed caseback
denna gång.
Ja verkligen. Gillar framförallt woodland green tavlan.Dom där såg ju trevliga ut