Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fleur-de-lis! Jo, jag tackar, jag!
TV-spel med grabben!
Aha, du har gått ned till halvtidJa verkligen, var runt en halv månadslön för mig på den tiden. Men nu kostar dom runt en hel månadslön
Aha, du har gått ned till halvtid
New Orleans Saints logga?
Alltså jag skulle säga att oavsett klocka, pris, märke etc så hamnar jag BARA i den här tråden ändå. Det säger något tänker jag. Helt rätt val av dig således! God fortsättning @WebergKnappast micro, men väl affordable! Min nya fångst kanske inte passar in här, men en liten bild måste jag ändå visa upp för er, alla mina vänner. Detta blir nyårsklockan!
I samma prisklass, skulle jag sticka ut hakan och säga att Glycine vinner. Missförstå mig rätt, jag gillar verkligen SEIKO och äger inte ens en Glycine just nu, men tycker du får mer för pengarna faktiskt. Sett till urverk, och exempelvis länk/lås är de överlägsna enligt mig. Att man kan få en ny för typ under 5k är riktigt bra!Ni som har Glycine och Seiko dykare hur skulle ni jämföra dessa? Är dom likvärdiga kvalitetsmässigt eller sticker en av dom ut på något särskilt sätt?
Frågar åt en vän
Klart den passar in här, varför inte? Betydligt mindre affordables har visats här så flasha du den igen . Högt till tak du vet, det ska vi väl inte ändra på nu eller...Knappast micro, men väl affordable! Min nya fångst kanske inte passar in här, men en liten bild måste jag ändå visa upp för er, alla mina vänner. Detta blir nyårsklockan!
Vi brukar la säga att alla är välkomna här.Klart den passar in här, varför inte?
Barton är bra, men just canvas från dem är ganska tunna, inte alls särskilt rubusta. Så tänk på det, svårt att se på bilder därifrån tyvärr. Jag har ett 19 mm till min brons Yema. Ska leta efter en bild och uppdatera. @Jeser90 har ett till sin KonTiki tror jag, där blir det lite för tunt för den grova klockan.Tips på sida som säljer schyssta canvas? Har någon köpt från nedan?
BARTON Watch Bands | The Strap Your Watch Deserves
Shop hundreds of watch bands for thousands of watches. Leather, Silicone, Nylon, Canvas, Rubber, Alligator, NATO Style & Quick Release Watch Straps. Many colors, lengths & widths. 100% satisfaction guaranteed. Watchband widths including 16mm, 18mm, 19mm, 20mm, 21mm, 22mm, 23mm & 24mm, 38mm, &...www.bartonwatchbands.com
Deras canvas är väldigt bra, en favorit.Tips på sida som säljer schyssta canvas? Har någon köpt från nedan?
Shop hundreds of watch bands for thousands of watches. Leather, Silicone, Nylon, Canvas, Rubber, Alligator, NATO Style & Quick Release Watch Straps. Many colors, lengths & widths. 100% satisfaction guaranteed. Watchband widths including 16mm, 18mm, 19mm, 20mm, 21mm, 22mm, 23mm & 24mm, 38mm, &...www.bartonwatchbands.com
Stämmer! Jag har ett till min KonTiki. Inget att säga om kvaliten, det är bra- men som @Baramats säger så är det lite för tunt för min Eterna.Barton är bra, men just canvas från dem är ganska tunna, inte alls särskilt rubusta. Så tänk på det, svårt att se på bilder därifrån tyvärr. Jag har ett 19 mm till min brons Yema. Ska leta efter en bild och uppdatera. @Jeser90 har ett till sin KonTiki tror jag, där blir det lite för tunt för den grova klockan.
Du har även en sida som är väldigt likt barton hemsut heter dom,har själv aldrig handlat där, men dom har coola bandTips på sida som säljer schyssta canvas? Har någon köpt från nedan?
Jag upplever Glycine som bättre. Skulle likställa min klocka med Squale (om inte lite bättre tom). KAn man få dem för det priset som var hos Ashford under BW så är det en no brainer för min del. Finns ingen Seiko i den prisklassen som kan mäta sig med den. Då får man även ett bättre verk samt swiss made.Ni som har Glycine och Seiko dykare hur skulle ni jämföra dessa? Är dom likvärdiga kvalitetsmässigt eller sticker en av dom ut på något särskilt sätt?
Frågar åt en vän
Du kan även handla Barton härTips på sida som säljer schyssta canvas? Har någon köpt från nedan?
Kan inget annat än rekommendera (Ska man dock vara självisk så ska du inte beställa för då kanske jag kan lägga ytterligare beställningar ) Börjar bli oerhört populärJävligt bra!!
Tror jag måste beställa ett grovt, kortare canvas av @SpaceAce till min KonTiki
Fleur-de-lis! Jo, jag tackar, jag!
Faktiskt ingetdera Har att göra med min ursprung från sydligare grader. Någon som kan gissa land?New Orleans Saints logga?