Grattis!
Sinn 556i är definitivt OWG material
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tackGrattis!
Sinn 556i är definitivt OWG material
Ja verkligen. Synd att de inte släpper de första färgerna igen bara. Kanske blir en del kul när han släpper bronsarna.Haha. Fasen vad han pumpar ut klockor numera.
Ingen som har en 42:a som skräpar och behöver pengar inför släppet av nya 40mm?
Haha. Fasen vad han pumpar ut klockor numera.
Ingen som har en 42:a som skräpar och behöver pengar inför släppet av nya 40mm?
Det är för mycket nu...Är väl som att svära i kyrkan. Zelosfanboy och allt som man är, men det blir sämre och sämre från Elshan. Dom där ser riktigt billiga ut.
Edit: ja, jag har haft den gröna. Den var fin, men kändes billig.
Det är för mycket nu...
Fördelen med mycket är att det nästan alltid brukar finnas en variant jag gillar
men du har helt rätt, väldigt mycket sista året som inte varit någon höjdare...
Är dock otroligt nöjd med min frost Ti
Tog bara 737483 SF varianter innan en perfekt dök upp
Jag är jäkligt nyfiken på 43mm Horizon dock!
Är det någon som ägt en Perrelet och kan säga något om kvaliteten på dem ?
Gillade inte Makon själv, för klossig imo.Tvivlar på att den blir bra i 43. Helt ärligt. Varför i inte förädla istället för att släppa massa skit. Mako 2 var perfekt. Borde kommit i andra färger och bättre länk och stop där sedan. Behövdes väl inte en tavla som ser ut som ett anus?
Edit: allmänt neggo just nu, men varit med ett tag och förväntar mig bättre.
Tool watch ftw ju med Mako2. Kör GG istället på stora handleder.Gillade inte Makon själv, för klossig imo.
Det jag sett av 43an är inte lovande, hade hoppats på en likadan som GMTn bara större (jag har stora handleder) och vanlig trehandare för lägre pris.
Kunde du inte köpt en nttd-pagani också när du ändå var igång så man kunde fått jämförelse även med den?Storleksmässigt är den väl som en gammal Bond-Seamaster jag hade. Dvs bör passa de flesta armar. Väldigt lätt eftersom boett och vridring är i titan. Känns riktigt trevlig så här långt utan märkbara QC-problem förutom kanske lite misalignment på vridringen men det kan jag leva med. Valde den vita eftersom jag har svårt för fejkpatina men NTTD-varianten är läcker så klart.
Får även hem en Phylida-Seamaster när PostNord behagar så kan jämföra lite mer då.
Det var nära på 11/11 men länken har en märkligt utskjutande del där den ansluter till ändlänken så struntade i det. Sen är det också min aversion mot fejkpatina...Kunde du inte köpt en nttd-pagani också när du ändå var igång så man kunde fått jämförelse även med den?
Alltså. Jag håller helt och hållet med. Mängden klockor som spottas ut är galen.Är väl som att svära i kyrkan. Zelosfanboy och allt som man är, men det blir sämre och sämre från Elshan. Dom där ser riktigt billiga ut.
Edit: ja, jag har haft den gröna. Den var fin, men kändes billig.
Hur se en anustavla ut, genuint nyfiken?Tvivlar på att den blir bra i 43. Helt ärligt. Varför i inte förädla istället för att släppa massa skit. Mako 2 var perfekt. Borde kommit i andra färger och bättre länk och stop där sedan. Behövdes väl inte en tavla som ser ut som ett anus?
Edit: allmänt neggo just nu, men varit med ett tag och förväntar mig bättre.
Finns det bilder? Googlade men jag hittade ingentingGillade inte Makon själv, för klossig imo.
Det jag sett av 43an är inte lovande, hade hoppats på en likadan som GMTn bara större (jag har stora handleder) och vanlig trehandare för lägre pris.
Hur se en anustavla ut, genuint nyfiken?
42-43 med rätt proportioner på länk är det optimala för migTool watch ftw ju med Mako2. Kör GG istället på stora handleder.
40mm brons SF med bronslänk bör komma i slutet på januari läste jag tidigare idag.På tal om Zelos.
Var snack om en bronslänk tidigare.
Hittade detta på annan sida för ca 6 mån sen.
Någon som vet mer?
Är bara medlem här, så jag missar allt ute i cyberspace...
42 är ju rätt klassiskt!42-43 med rätt proportioner på länk är det optimala för mig
Därav förhoppningarna på den stora Horizon, dock lär det som vanligt bli någon ful detalj med färgerna eller så får de samma lika fula bezels som 40mm dykarvarianterna.
Hehe, jag förstår dig till fullo!Jag skulle leta upp en av Elshans bilder på ev hans fantastiska bilder på tavlorna som är till Mako3, men insåg fort att det är ett dött lopp med tanke på att han lägger upp två suddiga bilder på varje konfiguration.
Sorry. Inte meningen att vara neggo, men lite som att köpa grisen i säcken när man måste förlita sig på bilder från Facebook och folks goda vilja på forum.
Hehe, jag förstår dig till fullo!
Oftast ett rent hvete att försöka lista ut exakt hur färger mm ser ut irl...
Blir den som jag tror, dvs en tre mm större version av den förra dykaren han släppte så blir det skit.42 är ju rätt klassiskt!
Kan också rocka det. Frågan är bara hur proportioner blir när han förstora upp det.
Blir den som jag tror, dvs en tre mm större version av den förra dykaren han släppte så blir det skit.
Men man vet aldrig, hoppet är det sista osv
Äh tycker inte du är neggo...verklighetsskildrare?Jag skulle leta upp en av Elshans bilder på ev hans fantastiska bilder på tavlorna som är till Mako3, men insåg fort att det är ett dött lopp med tanke på att han lägger upp två suddiga bilder på varje konfiguration.
Sorry. Inte meningen att vara neggo, men lite som att köpa grisen i säcken när man måste förlita sig på bilder från Facebook och folks goda vilja på forum.
Kommer, men har försenats. Förmodligen till nästa omgång bronsklockor.På tal om Zelos.
Var snack om en bronslänk tidigare.
Hittade detta på annan sida för ca 6 mån sen.
Någon som vet mer?
Är bara medlem här, så jag missar allt ute i cyberspace...
Äh tycker inte du är neggo...verklighetsskildrare?
Livlig fantasi är roligare ändå så skitsamma
Toppen!40mm brons SF med bronslänk bör komma i slutet på januari läste jag tidigare idag.
Haha. Där är Zelos och Gruppo Gamma i samma liga. De lejer ut fotograferingen till en 12-åring fotostuderande med en piratkopierad version av Photoshop 6 (innan CS) och så är det fullt ös med låg upplösning och märkliga vinklarJag skulle leta upp en av Elshans bilder på en hans fantastiska bilder på tavlorna som är till Mako3, men insåg fort att det är ett dött lopp med tanke på att han lägger upp två suddiga bilder på varje konfiguration.