• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...

Vad är det för fel på mig?
Vad kallas denna åkomma?

:eek:

EF68CA8A-7B92-4FF6-A860-24F343D9D983.jpeg
Helt rätt!

Hej gänget!

Har under en tid nu inte kunnat släppa tanken av en Monta Triumph. Så tänkte kolla ifall det fanns något intresse av att byte min Halios Seaforth mot en Monta Triumph. Den skall vara i bra skick. :)

Dagens nykomling.
Har knappt hunnit klämma på den än men det känns stabilt som vanligt från San Martin.
Bra finish är dom ju proffs på så inget att klaga på där. Maxi-case så den bärs något större än sina 40mm.
Länk och clasp håller bra kvalitet eller bättre.
Skruvad och bra spår i skruvarna så enkelt att lossa utan att slita.
Bezelen har ingen tillstymmelse till glapp och har en något vassare känsla jämfört med t.ex Tisell men detaljerna blir ju knivskarpa på det viset. Får återkomma efter mer intryck 😊.
PSX_20210107_193003.jpg
Den var snygg. Får känslan att SM gör bättre och bättre grejer!

Mer på samma tema med subs. En halvtaskig ws på min nykomling. Går inte att få mycket mer bang for the buck måste jag säga!
314E9D38-03A4-496A-9ABF-AED62EBD62E1.jpeg

En trippel jag är mycket nöjd med.
525BDC0B-CC25-45A6-9BAA-138176360284.jpeg

Den var snygg. Får känslan att SM gör bättre och bättre grejer!

Mer på samma tema med subs. En halvtaskig ws på min nykomling. Går inte att få mycket mer bang for the buck måste jag säga!
314E9D38-03A4-496A-9ABF-AED62EBD62E1.jpeg

En trippel jag är mycket nöjd med.
525BDC0B-CC25-45A6-9BAA-138176360284.jpeg
Ja den är inte i samma klass som din Ginault 😊.
Den är ju deluxe 👍
Däremot så är dom nog oslagbara i sin prisklass och någon/några tusingar uppåt när det gäller finish på grejerna.

Tillbaka
Topp