Helt rätt!Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad är det för fel på mig?
Vad kallas denna åkomma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt!Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad kallas denna åkomma?
Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad kallas denna åkomma?
Första anledningen jag hör att inte flytta dit! Jag får erkänna att jag blir lika glad och förtjust som barnen när vi gå på promenad eller är på lekplatsen och tåget passerar. Vi har järnvägen hyfsat nära.Jag gillar också tåg, problemet är att det inte finns några jobb som lokförare på Island
Eller hur?Jag är jäkligt nöjd, mycket bang for the buck
Låter sunt! Då blir det ju en fin belöning efter avslutad (lyckad) #owgmarch!Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad kallas denna åkomma?
Visserligen men ändå, konstiga tankar...Låter sunt! Då blir det ju en fin belöning efter avslutad (lyckad) #owgmarch!
Ohh jag är sååå sugen på en LHD Pelagos också! Bra pris begagnad. Kanske måste spara ett tag till nu. Verkar grym!Har sneglat på denna i ett par år men aldrig haft tillfälle att testa tidigare, här är en bild från snart ett år sedan
Sjukt najs klocka!Ohh jag är sååå sugen på en LHD Pelagos också! Bra pris begagnad. Kanske måste spara ett tag till nu. Verkar grym!
Det var nog det jag tyckte var ett schysst prisSjukt najs klocka!
Vet inte riktigt om priserna, inte sett någon LHD under 30k på bra jäkla länge men jag kanske är kass på att leta?
Tar otroligt gärna emot tips!
Grymt snygga bilder!Heads up micro brand lovers!
Tänkte lägga ut denna till försäljning vad det lider. PM om intresse finnes.
Låter som en plan! Har du någon modell som ligger närmast hjärtat att skaffa?Jag funderar på att sälja av det mesta fram till 1 mars och köra OWG-March med min beater för att sedan köpa mig någonting icke affordable från någon av de stora...
Vad kallas denna åkomma?
Ball! Vad är det för specs?Heads up micro brand lovers!
Tänkte lägga ut denna till försäljning vad det lider. PM om intresse finnes.
Tack klocksvåger!Grymt snygga bilder!
Den där måste stanna i tråden grabbar. Sjukt trevlig klocka.
Ball! Vad är det för specs?
Fan, jag som hade tänkt mörka och behålla detta fantastiska band. Nu får det väl ingå då Skämt åsido, klart det följer medKöp obrisen av @Björn Boett och ha sommarklockan 2021 klar. Med ett gult gummi blir det knappt somrigare
Nya larvfötter till pansarvagnen?Och så var det det där med att vänta några minuter för länge innan man bestämmer sig
Men vad skulle jag med den till egentligen? Hade ju knappt haft en klocka att sätta den på Hade den varit 22mm så hade jag nog inte ens funderat
Den är grym.. hade jag inte precis köpt så hade man inte tvekat. Någon i tråden måste knipa den så man får fler chanserKöp obrisen av @Björn Boett och ha sommarklockan 2021 klar. Med ett gult gummi blir det knappt somrigare
Den var snygg. Får känslan att SM gör bättre och bättre grejer!Dagens nykomling.
Har knappt hunnit klämma på den än men det känns stabilt som vanligt från San Martin.
Bra finish är dom ju proffs på så inget att klaga på där. Maxi-case så den bärs något större än sina 40mm.
Länk och clasp håller bra kvalitet eller bättre.
Skruvad och bra spår i skruvarna så enkelt att lossa utan att slita.
Bezelen har ingen tillstymmelse till glapp och har en något vassare känsla jämfört med t.ex Tisell men detaljerna blir ju knivskarpa på det viset. Får återkomma efter mer intryck .
Ah det var du som knep denDen var snygg. Får känslan att SM gör bättre och bättre grejer!
Mer på samma tema med subs. En halvtaskig ws på min nykomling. Går inte att få mycket mer bang for the buck måste jag säga!
En trippel jag är mycket nöjd med.
Tack! Jag är redan sugen på en tillAh det var du som knep den
Grattis till er båda !
Ja den är inte i samma klass som din Ginault .Den var snygg. Får känslan att SM gör bättre och bättre grejer!
Mer på samma tema med subs. En halvtaskig ws på min nykomling. Går inte att få mycket mer bang for the buck måste jag säga!
En trippel jag är mycket nöjd med.
Jag med, fast jag inte än ens har min egen hemma hos mig !Tack! Jag är redan sugen på en till