Låt gå för denna gång, en vänlig påminnelse bara och behöver ni en testpilot så anmäler jag härmed mitt intresseDykaren får vänta. Just nu är det Chrono på G!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt gå för denna gång, en vänlig påminnelse bara och behöver ni en testpilot så anmäler jag härmed mitt intresseDykaren får vänta. Just nu är det Chrono på G!
No rest for the wicked!
Meh! Dykare Waits for noone!Dykaren får vänta. Just nu är det Chrono på G!
Nej det är samma, var inne i stan ändå och handlade med familjen så jag knep den på "köp nu" och plockade med den hem när vi åkte hemåt
Den är hyfsat fräsch för att vara "välanvänd". Många djupa hairlines på spännet, en repa på nedre bandhorn och den polerade glasringen har en hel del repor... men boetten är fin, länk och glas lika så. Fullset, nytt batteri och trycktest i somras. Länken är lite kort helt klart. Jag har 19cm+ och jag kan med nöd och näppe ha den och bära den någorlunda bekvämt på länken. Om jag behåller den så skall jag nog försöka att beställa en länkbit till och polera upp glasringen... då blir den nog riktigt bra
Försöker hänga med så gott det går . Bärs de likadant ( 150 kontra de andra två) på ett ungefär?Äh jag är likadan det vet du, jäkla siffror hit o dit. @rockholger hoppas du är med i besserwisserhörnan? Alla boetter är bra så skitsamma egentligen
Det är originalbandet, "tobacco"!Bra brun färg på det bandet... vad är det för något?
Riktigt fin bild!Steker korv, barnen hade inte tid att vänta på att det skulle bli glödbädd, så vi slängde ihop en ”rocketstove”.
Makalöst drag man får i en sådan med lite kvistar som enda bränsle.Klockbild (eh?) för topic.
Spännande! Size på den?Dykaren får vänta. Just nu är det Chrono på G!
No rest for the wicked!
38-39mmSpännande! Size på den?
Dom är inte blå. Dom är svarta blånerade!Den är så grym! Jag hade ju en grå sådan men kunde inte vänja mig med de blå visarna, hade visarna varit med svarta, grå, silver hade den stannat.
din versin är bättre med svarta visare, min hade även min+timme blåa.Dom är inte blå. Dom är svarta blånerade!
150/170 är lite rundare och mjukare i formen. 710 som jag tror du hade köpt (?)är mer klassisk, lite kantigare linjer och bärs lite nättare och mindre...tycker jag.Försöker hänga med så gott det går . Bärs de likadant ( 150 kontra de andra två) på ett ungefär?
Jupp, man kan välja antingen tid (h/m/s) eller datum+sekunder och timmar/minuter analogtMen... kan man få upp sekunder i displayen... jag vill alltid vara i tid, exakt i tid... tid är pengar osv
Jupp, man kan välja antingen tid (h/m/s) eller datum+sekunder och timmar/minuter analogt
Aha! Nu fattar jag vad du menardin versin är bättre med svarta visare, min hade även min+timme blåa.
Den gröna ser nättare ut än den blå.Grön-710, Scuba dude-150 och blå-170.
Vänta lite här nu. Jag fattade det som att 170 och 710 är samma boett med olika finish. Antar att det du skriver betyder att 150 och 170 är samma med olika finish?150/170 är lite rundare och mjukare i formen. 710 som jag tror du hade köpt (?)är mer klassisk, lite kantigare linjer och bärs lite nättare och mindre...tycker jag.
Man hittar sin favorit så det är sjukt svårt att säga vad som passar just dig bäst, hursomhelst grymma klockor som man aldrig kan få för många av
Ironi nu va? Riktigt fin klocka däremot! Har varit nästintill owg sen den kom! Tack och bock igen!Riktigt fin bild!
Det är väl där vostok snurrar till det. Vore enklare om det var 170/710 olika finish men det är väl som @Von säger 150/710?Vänta lite här nu. Jag fattade det som att 170 och 710 är samma boett med olika finish. Antar att det du skriver betyder att 150 och 170 är samma med olika finish?
Har ni hunnit bekanta er något?Återkommer i frågan! Har just packat upp första intrycket är väldigt bra!
Edit: Varit nyfiken länge jag också, och nu kom möjligheten att testa!
Blå scuba dude 710 är minst. Den gröna 150 och den blå med svart bezel 170 är samma men polerad vs borstad. Tror det blev rätt nu . (Annars går jag och lägger mig)Den gröna ser nättare ut än den blå.
sant eller falskt?
090 heter denna by the wayBlå scuba dude 710 är minst. Den gröna 150 och den blå med svart bezel 170 är samma men polerad vs borstad. Tror det blev rätt nu . (Annars går jag och lägger mig)
Skall ha det i åtankePerfekt... verkar krångligt det där med å beställa extralänkar osv... bättre att skicka den till Uppsala
Hehe mindre hur?Blå scuba dude 710 är minst. Den gröna 150 och den blå med svart bezel 170 är samma men polerad vs borstad. Tror det blev rätt nu . (Annars går jag och lägger mig)
Caset är totalt sett något nättare och något kortare lugs. Mycket marginellt dock men det märks när dom sitter på.Hehe mindre hur?
TackCaset är totalt sett något nättare och något kortare lugs. Mycket marginellt dock men det märks när dom sitter på.
100% huvudet på spikenVänta lite här nu. Jag fattade det som att 170 och 710 är samma boett med olika finish. Antar att det du skriver betyder att 150 och 170 är samma med olika finish?
Du får hålla dig vaken, grattis!Blå scuba dude 710 är minst. Den gröna 150 och den blå med svart bezel 170 är samma men polerad vs borstad. Tror det blev rätt nu . (Annars går jag och lägger mig)